Halvin kalsiumin lähde?
Pitäis kuulemma saada enemmän kalsiumia ruoasta. Köyhä olen. Mikä kalsiumin lähde ois halvin päivittäiseen käyttöön?
Kommentit (12)
Kananmunan kuoressa on todella paljon kalsiumia. Itse jauhan kuorta hienoiksi paloiksi ja lisään munakkaaseen sekaan.
Maito. Siinä on proteiiniakin joka pitää nälkää loitolla.
Vierailija kirjoitti:
Kananmunan kuoressa on todella paljon kalsiumia. Itse jauhan kuorta hienoiksi paloiksi ja lisään munakkaaseen sekaan.
Ihanko totta? Ihan mahtava juttu! Halpaa. Täytyykö kuoria mitenkään pestä ennen kuin ne jauhaa?
Halvimmaksi tulee syödä ravintolisää. Itse syön Rainbown kalsium +D3 ravintolisää. En juo maitoa, koska en pidä siitä, syön yhden jogurtin päivässä ja juustoa ostan kerran kuussa yhden paketin, koska on kallista. Siksi olen päätynyt taloudellisista syistä tabletteihin.
Jos sinulla on oikeasti todettu kalsiumin puutos niin kuulut niihin jotka todella saavat vastinetta rahalleen kun ostavat vitosella 100kpl purkin kalsiumtabletteja.
Problem solved.
Puutarhakalkki. Mitä isompi säkki, sitä halvempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko totta? Ihan mahtava juttu! Halpaa. Täytyykö kuoria mitenkään pestä ennen kuin ne jauhaa?
Itse en pese, mutta toisaalta en myöskään sitä kaikista kakkisinta kuorta tähän käytä.
Oletko kuullut sellaisesta kun Google? Sieltä saa tiedon, ja itseasiassa myöskin siltä lääkäriltä/hoitajalta joka sulle on kalsium lisän suositellut.
Kalsiumtabletit, kuten joku oli jo ehtinytkin kommentoida. Luiden lisäksi iho, hiukset ja kynnet vahvistuvat.
Munien kuoret. Niitä löytyy roskiksi dyykatessa paljon.
Maito, juusto