Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (3620)
Vierailija kirjoitti:
Te olette öyhöjÀ. Rasistiseksi joka eleestÀ toisen tulkitsevat ihmiset ja kauhean metelin nostajat. TE olette niitÀ, joiksi muita haukutte.
Siis mille ihmeen kuvitellulle yleisölle sÀ nyt öyhötÀt? En ole nÀhnyt tÀÀllÀ yhtÀÀn viestiÀ jossa joku kertoisi tulkitsevansa toisia rasisteiksi ja nostavansa kauheata meteliÀ.
PitÀiskö sun kÀydÀ haukkaamassa happea vÀlillÀ?
Soittelisin pakaroitasi kuin bongorumpuja.
Vierailija kirjoitti:
Olihan se vÀhÀn mautonta poliitikoilta ruveta vÀÀntelemÀÀn silmiÀ, mutta muutenkin toi koko juttu on myrsky vesilasissa. Fakta on, ettÀ ihmiset on valinneet vihata persuja samalla tavalla kuin ihmiset on valinneet vihata trumppia. Silloin totuus vÀÀnnetÀÀn aina vÀkisin vastaamaan sitÀ omaa asennetta. Jos nÀitÀ ihmisiÀ itseÀÀn tutkittaisiin, mielipiteitÀ, tekoja ja asenteita niin en usko, ettÀ lopputulos olis kovin hyvÀ. Sama esim. palestiinaporukan kanssa, heillÀkin tietty agenda ja se agenda on vihata juutalaisia, ihan sama kuka juutalainen on kyseessÀ ja mitÀ tekee tai miten elÀÀ.
Persut ihan omilla toimillaan ovat saaneet sen aikaan ettÀ heitÀ kritisoidaan. Itse olen joskus ammoisina aikoina ÀÀnestÀnytkin persuja, mutta kun tuota niiden sekoilua katsoo, niin ei tulisi enÀÀ mieleenkÀÀn :D
Vierailija kirjoitti:
MyöskÀÀn videoita en enÀÀ laita.
Ei ole nÀkynyt,ihan hauskoja. Myös tt katsonut niitÀ ") on ollut vÀhÀn kaikkee,vanha virsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan se vÀhÀn mautonta poliitikoilta ruveta vÀÀntelemÀÀn silmiÀ, mutta muutenkin toi koko juttu on myrsky vesilasissa. Fakta on, ettÀ ihmiset on valinneet vihata persuja samalla tavalla kuin ihmiset on valinneet vihata trumppia. Silloin totuus vÀÀnnetÀÀn aina vÀkisin vastaamaan sitÀ omaa asennetta. Jos nÀitÀ ihmisiÀ itseÀÀn tutkittaisiin, mielipiteitÀ, tekoja ja asenteita niin en usko, ettÀ lopputulos olis kovin hyvÀ. Sama esim. palestiinaporukan kanssa, heillÀkin tietty agenda ja se agenda on vihata juutalaisia, ihan sama kuka juutalainen on kyseessÀ ja mitÀ tekee tai miten elÀÀ.
Persut ihan omilla toimillaan ovat saaneet sen aikaan ettÀ heitÀ kritisoidaan. Itse olen joskus ammoisina aikoina ÀÀnestÀnytkin persuja, mutta kun tuota niiden sekoilua katsoo, niin ei tulisi enÀÀ mieleenkÀÀn :D
Suksikaa v jos teillÀ on sukset! Antakaa vinojen olla.
Vannoutuneena peppumiehenÀ jouduin tÀnÀÀn tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edellÀni viehkeÀ nuori nainen tiukimmissa housuissa mitÀ oon ikinÀ nÀhnyt. Katse siinÀ huomaamatta viipyili ku vÀhÀn puutteessakin olin. Siihen pÀÀlle vielÀ tunsin sen hajuveden yms. nenÀssÀ, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. SiitÀ sitten kiireesti autoon ennenku ihan tÀys seisokki iskee.
SiinÀ vÀhÀn naureskelin ittekseni, ettÀ oonkohan mÀ todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D
Vierailija kirjoitti:
Olen sulaa vahaa edessÀsi.
Tulisitko sitten ystÀvÀllisesti seisomaan eteeni, niin muovaillaan itsemme haliasentoon. naiselle
Vierailija kirjoitti:
En ajatellut ÀÀnestÀvÀni tÀllÀ kertaa persuja, mutta taidan sittenkin ÀÀnestÀÀ. PÀÀasia ettei vassut pÀÀse sekoilemaan. Kaikki tapaamani vassut ovat yksinkertaisia.
MÀ taas olen todennut, ettÀ kun persujen sekoilua katsoo niin vassaritkin alkaa nöyttÀÀ fiksuilta. Taitaa lÀhteÀ ÀÀni jollekin vassarille meikÀlÀiseltÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.kaalimato.com/catalog/RealRock+Super+Flexible+-+Dildo+7%22+âŠ
Tuleehan tuo halvemmaksi kuin mies.
Totta eikÀ tuo vingu kakkosta.
Kerran todistin tuntemattoman nuoren pariskunnan herkkÀÀ hetkeÀ keskellÀ kaupunkia. PysÀhdyin lenkillÀni vÀhÀksi aikaa hengÀhtÀmÀÀn porttikongin kohdalle, joka oli sisÀpihan julkisivuremontin takia suljettu lÀpikululta. Tummaa pressutaustaa vasten erottui pari nojailemassa ja nÀytti siltÀ, ettÀ varsinkin poika oli tosi tosi kiihottunut. SelkÀÀnsÀ seinÀÀn nojaavalla tytöllÀ oli ruskea mokkatakki, johon poika nojasi ja piti tytön molempia kÀsiÀ ylhÀÀllÀ yhdellÀ kÀdellÀ ja samalla veti toisella kÀdellÀÀn tÀmÀn housuja alas. He suutelivat jatkuvasti ja kiihkeÀsti ja saatuaan tytön housut alas poika avasi oman vetoketjunsa. Uljaasti jÀykistynyt penis nousi esiin ja niin upean nÀköisesti pystyyn. Tyttö yritti levittÀÀ jalkojaan minkÀ siinÀ seisaaltaan pystyi ja sulki silmÀnsÀ. Poika piti koko ajan tytön kÀsiÀ ylhÀÀllÀ ja koukisti polviaan. HÀn työntyi nopeasti sisÀÀn ja alkoi jotenkin niin ÀÀrettömÀn kiihottavan nÀköisesti työnnellÀ polvet notkolla tytön kÀdet kiinni toisessa kÀdessÀÀn ja toinen ottaen tukea seinÀstÀ. Osa minusta olisi halunnut katsella nuorten kiihkoa loppuun asti. LÀhdin kuitenkin jatkamaan matkaa, sillÀ tirkistely sekÀ kiihotti ettÀ nolotti jostakin syystÀ.
Pakko jutella sulle niin pÀÀsen pois tÀÀltĂ€ đ
Voisin halata kielinaista đ€
'Te olette öyhöjÀ. Rasistiseksi joka eleestÀ toisen tulkitsevat ihmiset ja kauhean metelin nostajat. TE olette niitÀ, joiksi muita haukutte.'
'Siis mille ihmeen kuvitellulle yleisölle sÀ nyt öyhötÀt? En ole nÀhnyt tÀÀllÀ yhtÀÀn viestiÀ jossa joku kertoisi tulkitsevansa toisia rasisteiksi ja nostavansa kauheata meteliÀ.
PitÀiskö sun kÀydÀ haukkaamassa happea vÀlillÀ?'
MeidÀn hurmaava keitonhÀmmentÀjÀmme
Winner, jonka ikÀ, koulutus ja sukupuoli
on meiltÀ salattu, kommentoi usein
poliittisia. Hymyilen, kun törkyturpa antaa
satiiria tuutin tÀydeltÀ. NÀmÀ edelliset ei
W:ltÀ eikÀ liioin minulta, sillÀ WinneristÀ
poiketen
en kommentoi persuteemaa/mtn poliittisia.
x
Vierailija kirjoitti:
Olette kyllÀ ihme v a j a k k e j a jankutuksinenne. SÀÀlin kaivattujanne, jos olette samanlaisia jankkaajia tosi elÀmÀssÀkin.
HÀn ei onneksi ole edes suomalainen, vaikka ei sillÀ mitÀÀn vÀliÀ olekaan ja typeryksiÀ on kaikissa maissa.
Joku suomalainen herrasmies juuri pysÀytti kadulla ja sanoi, ettÀ teillÀ on erittÀin elegantti tyyli, juuri noin pitÀisi sivilisaatiossa pukeutua! Joten ei, ei öliseviÀ öyhöjÀ mun maailmassa onneksi muualla kuin netissÀ.. eikÀ mitÀÀn mielenkiintoa sellaisiin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset viehÀttÀvÀlle yh naiselle.
Brunetti ?
KyllÀ
Vierailija kirjoitti:
Vannoutuneena peppumiehenÀ jouduin tÀnÀÀn tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edellÀni viehkeÀ nuori nainen tiukimmissa housuissa mitÀ oon ikinÀ nÀhnyt. Katse siinÀ huomaamatta viipyili ku vÀhÀn puutteessakin olin. Siihen pÀÀlle vielÀ tunsin sen hajuveden yms. nenÀssÀ, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. SiitÀ sitten kiireesti autoon ennenku ihan tÀys seisokki iskee.
SiinÀ vÀhÀn naureskelin ittekseni, ettÀ oonkohan mÀ todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D
No joku toinen ukko kuolaa sinun tyttÀren perÀÀ, tai siskosi... Aikasa kutakin.
Vierailija kirjoitti:
Pakko jutella sulle niin pÀÀsen pois tÀÀltĂ€ đ
Loistava idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te olette öyhöjÀ. Rasistiseksi joka eleestÀ toisen tulkitsevat ihmiset ja kauhean metelin nostajat. TE olette niitÀ, joiksi muita haukutte.
Siis mille ihmeen kuvitellulle yleisölle sÀ nyt öyhötÀt? En ole nÀhnyt tÀÀllÀ yhtÀÀn viestiÀ jossa joku kertoisi tulkitsevansa toisia rasisteiksi ja nostavansa kauheata meteliÀ.
PitÀiskö sun kÀydÀ haukkaamassa happea vÀlillÀ?
TÀÀllÀ olette öyhöttÀneet missistÀ ja haukkuneet hÀntÀ. Onko valikoiva lukutaito!? Se on vasureilla hyvin yleinen vaiva.
Eroottiset fantasiat/dildÄputiikkilinkit
ja musakit muualta.đ
ErÀÀlle miehelle syleily astraalissa.
E
Tuleehan tuo halvemmaksi kuin mies.