Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteletko sinä, että köyhä sisuuntuu siitä, kun oloja kurjistetaan?

Vierailija
13.01.2024 |

Ja laittaa kertaheitolla elämänsä kuntoon? Alkaa kehittää itseään, nukkua paremmin ja tehdä itsestään houkuttelevamman työntekijän?

Voin luvata, että näillä leikkauksilla on kauaskantoisia seurauksia ja ne eivät ole millään tavalla plussan puolella, muuten kuin kuolleisuuden ja pahoinvoinnin osalta.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai? Kyllä mä koen, että olen ihan kunnossa, vaikka töitä ei ole. Olen päihteetön, liikun ja yritän päästä töihin. Ei sillä ole mitään väliä nukkuuko perse homeessa, vai tekeekö työhakemuksia. Yhtä tyhjän kanssa molemmat.

Vierailija
2/24 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen että masentuu vain lisää,  mutta sehän onkin pas  ka lä jä kokkare persujen tavoite

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta sisuuntuuko vaiko ei. Mutta maksaapahan edes vähemmän yhteiskunnalle sen hyödyttömän oleskelun ylläpito. 

Vierailija
4/24 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule kurjuutta potenssiin tuhat jos hyvinvointivaltio romahtaa holtittoman velanoton seurauksena.

Vierailija
5/24 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisuuntuu tarpeeksi, että rikollisuus tulee lisääntymään. Älkää unohtako, 90-luvun lamassa oli selvä piikki pankkiryöstöissä. 

Vierailija
6/24 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että köyhä pian vähät välittää mistään ja vie pian vastaantulevan vaatteetkin päältä. 

Vierailija
7/24 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on, yritystuet takaisin perintään heti

Vierailija
8/24 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät varmasti sisuunnu, vaan masentuvat entisestään, mikä on laiskoille ihan oikein.

Vierailija
9/24 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan lannistuu. Itse olen sitkitellyt pienellä palkalla ha pärjännyt juuri ja juuri, nyt lähtee asumistuki, en enää viitsi käydä töissä vaan jään suosiolla kotiin. 

Vierailija
10/24 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lannistuu vaan.

Vierailija
11/24 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä sitten ajattelet veronmaksajasta? Tiedätkö siitä yhtään mitään?

Vierailija
12/24 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kuule kurjuutta potenssiin tuhat jos hyvinvointivaltio romahtaa holtittoman velanoton seurauksena.

Niin. Säästyyhän sitä rahaa hetkellisesti, mutta pitemmällä tähtäimellä kulut vaan kasvavat. Yhtä järkevää kuin myydä vaikka talostaan ikkunat, myynnistä saa kyllä rahaa, mutta lämmityskustannukset nousevat pilviin, asumismukavuus heikkenee ja lopulta koko mökki on asumiskelvoton.

Ap

Vierailija
13/24 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kurjistaa ekana köyhälistön oloja ja seuraavaksi keskiluokan. Ette te tule tästä itsekään selviämään. Agenda 2030.

Vierailija
14/24 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että köyhä tulee valtiolle/politiikkaan töihin, koska on köyhä?

Vierailija
15/24 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että kenelle vaan voi tapahtua jotain yllättävää, jonka takia joutuu sosiaalitukien varaan. Omat vuosituloni on olleet yli 40 000 euroa, joten ihan kiitettävästi olen tuosta maksanut veroakin. Nyt olen työkyvytön ja tuloton. 

Ap

Ps. Päivärahoistakin maksetaan veroa ja aika kovalla prosentilla niiden suuruuteen nähden

Vierailija
16/24 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan lannistuu. Itse olen sitkitellyt pienellä palkalla ha pärjännyt juuri ja juuri, nyt lähtee asumistuki, en enää viitsi käydä töissä vaan jään suosiolla kotiin. 

Jaa, kukas sen kodin sinulle maksaa?

Vierailija
17/24 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että kenelle vaan voi tapahtua jotain yllättävää, jonka takia joutuu sosiaalitukien varaan. Omat vuosituloni on olleet yli 40 000 euroa, joten ihan kiitettävästi olen tuosta maksanut veroakin. Nyt olen työkyvytön ja tuloton. 

Ap

Ps. Päivärahoistakin maksetaan veroa ja aika kovalla prosentilla niiden suuruuteen nähden

Elikä kaikki köyhät tulevat automaattisesti valtiolle töihin? Itsestäänselvä juttu?

Vierailija
18/24 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä tukien vienti on kyllä hölmöä. Samalla pitäisi rajusti helpottaa työllistämistä ja työllistymistä niin, että pienikin ja lyhytaikainenkin työ toisi lisää tuloa eikä vaikeuttaisi elämää.

Vierailija
19/24 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on työnantaja, joka pitää työntekijää itsestäänselvyytenä? Onko puolisokin itsestäänselvyys vähän niin kuin kynnysmatto, jonka yli kävellään?

Vierailija
20/24 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus tekee hyviä päätöksiä. Olen tyytyväinen useimpiin uudistuksiin mitä ovat hommailleet. Ei tosiaan ole mitään valittamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme