Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu kadonnutđ€
Mul on muutakin elÀmÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
MenkÀÀ muualle noiden juttujenne kanssa. TÀmÀ on KAIPAUSpalsta. Ei jaksa tuota öyhÀÀmistÀ.
Luetko mieluummin selostusta unista, jeesuksesta tai "ei minulta đđđ" jankkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo Soini sen sanoi, on jÀrjen mies. Huorintekokin on nykyÀÀn hyvÀksyttyÀ mutta silmÀkulman vÀÀntÀminen ei. Sellainen on nykyaika.
KetÀ se "huorinteko" loukkaa?
TÀÀ. Ja vielÀ kerran tÀÀ. Kuvaa hyvin kaikkea sitÀ mikÀ tÀssÀ maailmassa on tÀysin pielessÀ. TÀrkeimmÀt asiat on ihan se ja sama ja meteli nostetaan hiuskarvasta.
Vierailija kirjoitti:
Puhu Muru đ€
en.
Vierailija kirjoitti:
https://www.kaalimato.com/catalog/Loveline+-+Mini+wand-vibraattori_p_46âŠ
Oliko kÀyttösuositus, vai hankitko tÀllaisen kaivatulle lahjaksi?
Vierailija kirjoitti:
Puhu Muru đ€
Olen ujoutunut.
Te olette öyhöjÀ. Rasistiseksi joka eleestÀ toisen tulkitsevat ihmiset ja kauhean metelin nostajat. TE olette niitÀ, joiksi muita haukutte.
Vierailija kirjoitti:
En ylipÀÀtÀÀn ymmÀrrÀ tÀllaista vÀÀntÀmistÀ, ettÀ kaikkien pitÀisi olla samaa mieltÀ.
Minulle on aivan sama, mitÀ joku matalan Àlyn omaava persu-Irmeli jossain mölisee ja mitÀ mieltÀ se mistÀÀn on, mutta koettakaa kuitenkin kÀyttÀytyÀ.
Se vaan kun ne persu-irmelit ovat tÀmÀn maan hallituksessa sössimÀssÀ kansan asioita...
Olette kyllÀ ihme v a j a k k e j a jankutuksinenne. SÀÀlin kaivattujanne, jos olette samanlaisia jankkaajia tosi elÀmÀssÀkin.
Vierailija kirjoitti:
Te olette öyhöjÀ. Rasistiseksi joka eleestÀ toisen tulkitsevat ihmiset ja kauhean metelin nostajat. TE olette niitÀ, joiksi muita haukutte.
Persun peppukipu nÀkyy kilometrien pÀÀhÀn. Pystytkö hengittÀÀ? Maistuuko vielÀ 612 kulkueessa saatu pippurikaasu sumute suussa?
Vierailija kirjoitti:
https://www.kaalimato.com/catalog/RealRock+Super+Flexible+-+Dildo+7%22+âŠ
Tuleehan tuo halvemmaksi kuin mies.
Mulla siitÀ taas tulee umpio.