Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (3665)
Vierailija kirjoitti:
Kun oikein panee, pilluun menee ilmaa. Ei liity pillun löysyyteen millään tavoin.
Mulla siitä taas tulee umpio.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu kadonnut🤔
Mul on muutakin elämää.
Vierailija kirjoitti:
Menkää muualle noiden juttujenne kanssa. Tämä on KAIPAUSpalsta. Ei jaksa tuota öyhäämistä.
Luetko mieluummin selostusta unista, jeesuksesta tai "ei minulta đź‘‹đź‘‹đź‘‹" jankkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo Soini sen sanoi, on järjen mies. Huorintekokin on nykyään hyväksyttyä mutta silmäkulman vääntäminen ei. Sellainen on nykyaika.
Ketä se "huorinteko" loukkaa?
Tää. Ja vielä kerran tää. Kuvaa hyvin kaikkea sitä mikä tässä maailmassa on täysin pielessä. Tärkeimmät asiat on ihan se ja sama ja meteli nostetaan hiuskarvasta.
Vierailija kirjoitti:
Puhu Muru 🤍
en.
Vierailija kirjoitti:
https://www.kaalimato.com/catalog/Loveline+-+Mini+wand-vibraattori_p_46…
Oliko käyttösuositus, vai hankitko tällaisen kaivatulle lahjaksi?
Vierailija kirjoitti:
Puhu Muru 🤍
Olen ujoutunut.
Te olette öyhöjä. Rasistiseksi joka eleestä toisen tulkitsevat ihmiset ja kauhean metelin nostajat. TE olette niitä, joiksi muita haukutte.
Vierailija kirjoitti:
En ylipäätään ymmärrä tällaista vääntämistä, että kaikkien pitäisi olla samaa mieltä.
Minulle on aivan sama, mitä joku matalan älyn omaava persu-Irmeli jossain mölisee ja mitä mieltä se mistään on, mutta koettakaa kuitenkin käyttäytyä.
Se vaan kun ne persu-irmelit ovat tämän maan hallituksessa sössimässä kansan asioita...
Olette kyllä ihme v a j a k k e j a jankutuksinenne. Säälin kaivattujanne, jos olette samanlaisia jankkaajia tosi elämässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Te olette öyhöjä. Rasistiseksi joka eleestä toisen tulkitsevat ihmiset ja kauhean metelin nostajat. TE olette niitä, joiksi muita haukutte.
Persun peppukipu näkyy kilometrien päähän. Pystytkö hengittää? Maistuuko vielä 612 kulkueessa saatu pippurikaasu sumute suussa?
Voi jumalauta nyt. Se on ihan normaalia, että ilmaa menee vaginaan eikä mikään merkki löysästä alapäästä.