Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Kietoutuisin sinuun just nyt..
Sovitaanko kulta tapaaminen mun luo tai hotelliin? HyvÀilisin sua nÀiden kaikkien vuosikymmenten edestÀ, huh. Haluan sua niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ihanađ
SinÀ oot. Mutta ei meistÀ voinut tulla mitÀÀn. Oon niin hullu ettÀ sanon vielÀ sulle, ettÀ vielÀ ei ole liian myöhÀstÀ. Kohta on.
EthĂ€n ajattele, ettĂ€ olen itsetuhoinen. En ole. Kaukaa sivusta đ
En juuri kaipaa ketÀÀn. Ellen laske mummoa. HÀn oli aina avosydÀminen minulle. Muut ihmiset olen valinnut tietÀmÀttömyydestÀ kÀsin vÀÀrin ja traumojeni takia. Toivon ettÀ tulevaisuudessa voisin aidosti ikÀvöidÀ jotain sen arvoista ihmistÀ joka ansaitsee sen.
Vierailija kirjoitti:
MinÀ vahva, itsenÀinen,terÀvÀ nainen ja sinÀ iso mies saat minut tuntemaan itseni hölmöksi,hassuksi ja hulluksi rakkaudesta.
Olen sun, aina.
Vierailija kirjoitti:
Tuoksahtavia tuhnuja tulee tĂ€mĂ€n tĂ€stĂ€ đ€
Voi voi
đ»
đđ»
Vierailija kirjoitti:
Tiekkö ihan fingerporina enÀÀ sun liikeitÀ odottelen.
T opti pessi vai J-mies misti
J on paras
KÀsiemoji ei toimi, eikÀ tyttö
Pupu, kaipaan sua! 𧥠Mulla oli meidÀn keskustelu auki varmaan puoli tuntia, kun koitin psyykata itseni kirjoittamaan jotain. Lopulta luovutin. Oon kyl tosi sÀÀlittÀvÀ haluineni. No muistanpahan sitten, mitÀ aiemmin on tullut kirjoiteltua sinun kanssa. Huokaus.
Vierailija kirjoitti:
En juuri kaipaa ketÀÀn. Ellen laske mummoa. HÀn oli aina avosydÀminen minulle. Muut ihmiset olen valinnut tietÀmÀttömyydestÀ kÀsin vÀÀrin ja traumojeni takia. Toivon ettÀ tulevaisuudessa voisin aidosti ikÀvöidÀ jotain sen arvoista ihmistÀ joka ansaitsee sen.
Vain vÀÀriÀ ihmisiÀ ympÀrillÀsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kietoutuisin sinuun just nyt..
Sovitaanko kulta tapaaminen mun luo tai hotelliin? HyvÀilisin sua nÀiden kaikkien vuosikymmenten edestÀ, huh. Haluan sua niin paljon.
EnpÀ usko, ja oli mieheltÀ naiselle. Mutta teille tulee varmasti mukavaa, jos kiinni otettavana on vuosikymmeniÀ. :) -20:40
ikÀvÀ.. sua mun oma "pikku" viina pulloni maanantain taas nÀhÀÀ kello 9: 00 samassa paikassa, tiedÀn ettÀ odotat mua, sanon sulle et moi taas sit mennÀÀ yhdes kotii ja vietetÀÀ kiva ilta teem vÀhÀ ruokaa ja tunnelmoin ja sÀ oot sellane seuralaine,tiedÀks, et sulle mÀ voin kertoo kaikki mun salasisuudet ja tunteet
Vois ostaa robotin, joka rakastaisi ja minÀ rakastaisin sitÀ. MieleistÀÀn ihmisiÀ ei saa kaupasta, robotin saa.
Onpas ankea tunnelma tosissaan. Ilosta ei pidetÀ, se saattaa raivostuttaa ja kommentitkin poistuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua rikkoa teidÀn perhe-idylliÀ.
Joo ei oo pelkoa, ole ihan rauhassa vaan. Useasti liian suuret itseiskuvitelmat ovat haitallisia lÀhinnÀ vain itselle.
MitÀ sinÀ teet tÀÀllÀ? :D sivusta
Haluaisit varmasti vastauksen.
Olet liian utelias. Se taitaa olla syy.
Olet ihan ÀlyttömÀn kaunis nainen myös ulkoisesti, kaiken muun sisÀisen kauneuden pÀÀlle.
Onneksi saa elÀÀ pimennossa kaikilta.
Olet liian utelias. Se taitaa olla syy.
En ole kysynyt mitÀÀn. Pysy kartalla, olet mennyt sekaisin.
Yön lÀmmintÀ syliÀ ja kauniita unia kaivattu mies siellÀ etÀÀllÀ x x .