Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Kietoutuisin sinuun just nyt..
Sovitaanko kulta tapaaminen mun luo tai hotelliin? Hyväilisin sua näiden kaikkien vuosikymmenten edestä, huh. Haluan sua niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ihanađź’•
Sinä oot. Mutta ei meistä voinut tulla mitään. Oon niin hullu että sanon vielä sulle, että vielä ei ole liian myöhästä. Kohta on.
Ethän ajattele, että olen itsetuhoinen. En ole. Kaukaa sivusta 🎀
En juuri kaipaa ketään. Ellen laske mummoa. Hän oli aina avosydäminen minulle. Muut ihmiset olen valinnut tietämättömyydestä käsin väärin ja traumojeni takia. Toivon että tulevaisuudessa voisin aidosti ikävöidä jotain sen arvoista ihmistä joka ansaitsee sen.
Vierailija kirjoitti:
Minä vahva, itsenäinen,terävä nainen ja sinä iso mies saat minut tuntemaan itseni hölmöksi,hassuksi ja hulluksi rakkaudesta.
Olen sun, aina.
Vierailija kirjoitti:
Tuoksahtavia tuhnuja tulee tämän tästä đź¤
Voi voi
🏻
🙇🏻
Vierailija kirjoitti:
Tiekkö ihan fingerporina enää sun liikeitä odottelen.
T opti pessi vai J-mies misti
J on paras
Käsiemoji ei toimi, eikä tyttö
Pupu, kaipaan sua! 🧡 Mulla oli meidän keskustelu auki varmaan puoli tuntia, kun koitin psyykata itseni kirjoittamaan jotain. Lopulta luovutin. Oon kyl tosi säälittävä haluineni. No muistanpahan sitten, mitä aiemmin on tullut kirjoiteltua sinun kanssa. Huokaus.
Vierailija kirjoitti:
En juuri kaipaa ketään. Ellen laske mummoa. Hän oli aina avosydäminen minulle. Muut ihmiset olen valinnut tietämättömyydestä käsin väärin ja traumojeni takia. Toivon että tulevaisuudessa voisin aidosti ikävöidä jotain sen arvoista ihmistä joka ansaitsee sen.
Vain vääriä ihmisiä ympärilläsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kietoutuisin sinuun just nyt..
Sovitaanko kulta tapaaminen mun luo tai hotelliin? Hyväilisin sua näiden kaikkien vuosikymmenten edestä, huh. Haluan sua niin paljon.
Enpä usko, ja oli mieheltä naiselle. Mutta teille tulee varmasti mukavaa, jos kiinni otettavana on vuosikymmeniä. :) -20:40
ikävä.. sua mun oma "pikku" viina pulloni maanantain taas nähää kello 9: 00 samassa paikassa, tiedän että odotat mua, sanon sulle et moi taas sit mennää yhdes kotii ja vietetää kiva ilta teem vähä ruokaa ja tunnelmoin ja sä oot sellane seuralaine,tiedäks, et sulle mä voin kertoo kaikki mun salasisuudet ja tunteet
Vois ostaa robotin, joka rakastaisi ja minä rakastaisin sitä. Mieleistään ihmisiä ei saa kaupasta, robotin saa.
Onpas ankea tunnelma tosissaan. Ilosta ei pidetä, se saattaa raivostuttaa ja kommentitkin poistuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua rikkoa teidän perhe-idylliä.
Joo ei oo pelkoa, ole ihan rauhassa vaan. Useasti liian suuret itseiskuvitelmat ovat haitallisia lähinnä vain itselle.
Mitä sinä teet täällä? :D sivusta
Haluaisit varmasti vastauksen.
Olet liian utelias. Se taitaa olla syy.
Olet ihan älyttömän kaunis nainen myös ulkoisesti, kaiken muun sisäisen kauneuden päälle.
Onneksi saa elää pimennossa kaikilta.
Olet liian utelias. Se taitaa olla syy.
En ole kysynyt mitään. Pysy kartalla, olet mennyt sekaisin.
Yön lämmintä syliä ja kauniita unia kaivattu mies siellä etäällä x x .