Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
HyvÀÀ yötÀ kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian utelias. Se taitaa olla syy.
En ole kysynyt mitÀÀn. Pysy kartalla, olet mennyt sekaisin.
Oon sun takii sekasin, kai.
No se on ymmÀrrettÀvÀÀ. En kuitenkaan enÀÀ anna sinullekaan mitÀÀn, sorry
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
J,
Ei olla nÀhty pitkÀÀn aikaan. Oletkohan unohtanut mut kokonaan? (Miehelle)
Vierailija kirjoitti:
Olet liian utelias. Se taitaa olla syy.
En ole kysynyt mitÀÀn. Pysy kartalla, olet mennyt sekaisin.
Mutta minÀpÀ kysyin ja arvioin vastauksen. Jos sinulla on perhe ja osoitat mieltÀsi jollekin joka pelkÀÀ rikkovansa perheidyllisi, mitÀ teet tÀÀllÀ?
Nyt loppui antaminen, tÀytyy vÀlillÀ saadakin jotakin pysyÀkseen hengissÀ. Henki tosin pÀÀttÀÀ milloin se poistuu.
Mietin tÀnÀÀn sinua, vaikka ei ollakaan taas hetkeen nÀhty. EhkÀ lÀhipÀivinÀ meidÀn polut jÀlleen risteytyy.
TietÀisitpÀ vaan...
Mutta minÀpÀ kysyin ja arvioin vastauksen. Jos sinulla on perhe ja osoitat mieltÀsi jollekin joka pelkÀÀ rikkovansa perheidyllisi, mitÀ teet tÀÀllÀ?
En ole minÀ.
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan ÀlyttömÀn kaunis nainen myös ulkoisesti, kaiken muun sisÀisen kauneuden pÀÀlle.
đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
ikÀvÀ.. sua mun oma "pikku" viina pulloni maanantain taas nÀhÀÀ kello 9: 00 samassa paikassa, tiedÀn ettÀ odotat mua, sanon sulle et moi taas sit mennÀÀ yhdes kotii ja vietetÀÀ kiva ilta teem vÀhÀ ruokaa ja tunnelmoin ja sÀ oot sellane seuralaine,tiedÀks, et sulle mÀ voin kertoo kaikki mun salasisuudet ja tunteet
Ei tuo korvaa kyllÀ naista.
Suurin syntini on rakkaus sinuun.
Jos yhtÀÀn joskus katkerana mietit miksi en enÀÀ ikinÀ tule sua vastaan missÀÀn asiassa niin annan ekan ja vikan vinkin: en ikinÀ sanonut susta mitÀÀn negatiivista sulle. En ikinÀ vaikka monesti olisi ollut kovastikkin aiheellista. Ja sÀ vielÀ vaan kiusaat, ja aiheutat hankaluuksia. Aikuiset fiksut miehet ei kÀyttÀydy noin tiedÀthÀn. Toivon sulle kuitenkin kaikkea hyvÀÀ, vaikka kostaisit mulle lopun ikÀÀsi etten huolinut sua. Mun psyyke ei kestÀ sunlaista. Tuntuu ettÀ sun lÀhellÀ on raskas olla ja tÀmÀ on kauniisti ilmaistu.
Koska rakastan sinua, minua halveksutaan, koska toisen omaa ei saa vilkaistakaan, vaikka toinen olisi aloittanut.
Vierailija kirjoitti:
J,
Vastahan kÀvit pyllyÀ heiluttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt loppui antaminen, tÀytyy vÀlillÀ saadakin jotakin pysyÀkseen hengissÀ. Henki tosin pÀÀttÀÀ milloin se poistuu.
Jos siltÀ tuntuu, erikoinen kokemus, kun olen antanut sen, minkÀ ikinÀ olen ehtinyt.
Vierailija kirjoitti:
Kietoutuisin sinuun just nyt..
Niin ja yöllÀ unessa myös, suudeltaisiin, eikÀ tiedettÀisi kumpi aloitti. Eikö se ole rakkautta? MitÀ se on
Vierailija kirjoitti:
J,
Joo, ajattelen sinua enÀÀ vain joka toinen minuutti.
t. J, varmaan sivusta mut itepÀ et laittanut sen kummempia tunnisteita
Oon sun takii sekasin, kai.