Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Hyvää yötä kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian utelias. Se taitaa olla syy.
En ole kysynyt mitään. Pysy kartalla, olet mennyt sekaisin.
Oon sun takii sekasin, kai.
No se on ymmärrettävää. En kuitenkaan enää anna sinullekaan mitään, sorry
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
J,
Ei olla nähty pitkään aikaan. Oletkohan unohtanut mut kokonaan? (Miehelle)
Vierailija kirjoitti:
Olet liian utelias. Se taitaa olla syy.
En ole kysynyt mitään. Pysy kartalla, olet mennyt sekaisin.
Mutta minäpä kysyin ja arvioin vastauksen. Jos sinulla on perhe ja osoitat mieltäsi jollekin joka pelkää rikkovansa perheidyllisi, mitä teet täällä?
Nyt loppui antaminen, täytyy välillä saadakin jotakin pysyäkseen hengissä. Henki tosin päättää milloin se poistuu.
Mietin tänään sinua, vaikka ei ollakaan taas hetkeen nähty. Ehkä lähipäivinä meidän polut jälleen risteytyy.
Tietäisitpä vaan...
Mutta minäpä kysyin ja arvioin vastauksen. Jos sinulla on perhe ja osoitat mieltäsi jollekin joka pelkää rikkovansa perheidyllisi, mitä teet täällä?
En ole minä.
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan älyttömän kaunis nainen myös ulkoisesti, kaiken muun sisäisen kauneuden päälle.
🧡
Vierailija kirjoitti:
ikävä.. sua mun oma "pikku" viina pulloni maanantain taas nähää kello 9: 00 samassa paikassa, tiedän että odotat mua, sanon sulle et moi taas sit mennää yhdes kotii ja vietetää kiva ilta teem vähä ruokaa ja tunnelmoin ja sä oot sellane seuralaine,tiedäks, et sulle mä voin kertoo kaikki mun salasisuudet ja tunteet
Ei tuo korvaa kyllä naista.
Suurin syntini on rakkaus sinuun.
Jos yhtään joskus katkerana mietit miksi en enää ikinä tule sua vastaan missään asiassa niin annan ekan ja vikan vinkin: en ikinä sanonut susta mitään negatiivista sulle. En ikinä vaikka monesti olisi ollut kovastikkin aiheellista. Ja sä vielä vaan kiusaat, ja aiheutat hankaluuksia. Aikuiset fiksut miehet ei käyttäydy noin tiedäthän. Toivon sulle kuitenkin kaikkea hyvää, vaikka kostaisit mulle lopun ikääsi etten huolinut sua. Mun psyyke ei kestä sunlaista. Tuntuu että sun lähellä on raskas olla ja tämä on kauniisti ilmaistu.
Koska rakastan sinua, minua halveksutaan, koska toisen omaa ei saa vilkaistakaan, vaikka toinen olisi aloittanut.
Vierailija kirjoitti:
J,
Vastahan kävit pyllyä heiluttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt loppui antaminen, täytyy välillä saadakin jotakin pysyäkseen hengissä. Henki tosin päättää milloin se poistuu.
Jos siltä tuntuu, erikoinen kokemus, kun olen antanut sen, minkä ikinä olen ehtinyt.
Vierailija kirjoitti:
Kietoutuisin sinuun just nyt..
Niin ja yöllä unessa myös, suudeltaisiin, eikä tiedettäisi kumpi aloitti. Eikö se ole rakkautta? Mitä se on
Vierailija kirjoitti:
J,
Joo, ajattelen sinua enää vain joka toinen minuutti.
t. J, varmaan sivusta mut itepä et laittanut sen kummempia tunnisteita
Oon sun takii sekasin, kai.