Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Kelpaanko vielÀ.
Aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt loppui antaminen, tÀytyy vÀlillÀ saadakin jotakin pysyÀkseen hengissÀ. Henki tosin pÀÀttÀÀ milloin se poistuu.
Jos siltÀ tuntuu, erikoinen kokemus, kun olen antanut sen, minkÀ ikinÀ olen ehtinyt.
ElÀmÀssÀ oppii kaikenlaista ja on hyvÀ tuntea itsensÀkin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta minÀpÀ kysyin ja arvioin vastauksen. Jos sinulla on perhe ja osoitat mieltÀsi jollekin joka pelkÀÀ rikkovansa perheidyllisi, mitÀ teet tÀÀllÀ?
En ole minÀ.
No en niin. Se oon minÀ. Ja tiedÀn, ettei kukaan teistÀ ole hÀn.
Piirtelit mun vihkoon hassuja juttuja. Muistatkohan?
LĂ€mmöllĂ€ ajattelen edelleen ja ikĂ€vöin sun lĂ€snĂ€oloa. Ei kukaan muu osaa olla niin kuin sĂ€ đ
hyvÀÀ yötÀ
ĂitĂ€, kauniita unia! đ§Ąđ€
Vierailija kirjoitti:
Jos yhtÀÀn joskus katkerana mietit miksi en enÀÀ ikinÀ tule sua vastaan missÀÀn asiassa niin annan ekan ja vikan vinkin: en ikinÀ sanonut susta mitÀÀn negatiivista sulle. En ikinÀ vaikka monesti olisi ollut kovastikkin aiheellista. Ja sÀ vielÀ vaan kiusaat, ja aiheutat hankaluuksia. Aikuiset fiksut miehet ei kÀyttÀydy noin tiedÀthÀn. Toivon sulle kuitenkin kaikkea hyvÀÀ, vaikka kostaisit mulle lopun ikÀÀsi etten huolinut sua. Mun psyyke ei kestÀ sunlaista. Tuntuu ettÀ sun lÀhellÀ on raskas olla ja tÀmÀ on kauniisti ilmaistu.
Pinnaa kiristĂ€vĂ€n holhoava saarna. Kerro tuo irlissĂ€ kohteellesi, jos siihen löytyy paukkuja. ĂitĂ€.
Jotenkin pitÀisi pÀÀstÀ tÀstÀkin eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levyraatitolvana taas vauhdissa
Jonkun laulun sanoinhan voi kertoa kaivatulleen jotain, mitĂ€ itse ei osaa sanoittaa tai kertoa. đ
Sama mitÀ tÀnne laittaa, aina jotain ÀrsyttÀÀ jokin viestissÀ.sivu
HyvÀÀ yötĂ€ jo tĂ€ssĂ€ vaiheessa. Nuku hyvin sitten, kun on sen aika.đ«
Vierailija kirjoitti:
Aha. đł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha. đł
No tÀstÀ ketjusta ja mun h***... tyhmÀstÀ nn-junasta. Ei koske sua, ole huoleti.
Ollaankohan me vielĂ€ toistemme puolisoita? Ihan hömelöÀ, mut mĂ€ haaveilin siitĂ€ tĂ€nÀÀn. đ„°
Olet vissiin sukua muumeille, kun niiden esi-isÀt elelivÀt kaakeliuunien takana. Ottaisin sinut vaikka sinne, jos et muuten minulle halua nÀyttÀytyÀ.
Kaikki viestit tÀssÀ ketjussa tÀnÀÀn multa pisteen kanssa ja ilman pistettÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ihanađ
SinÀ oot. Mutta ei meistÀ voinut tulla mitÀÀn. Oon niin hullu ettÀ sanon vielÀ sulle, ettÀ vielÀ ei ole liian myöhÀstÀ. Kohta on.
Sitten sulla on kiire. ĂkkiĂ€ luuri kĂ€teen.
Unille. NÀhdÀÀn huomenna. <3
Vierailija kirjoitti:
Kaikki viestit tÀssÀ ketjussa tÀnÀÀn multa pisteen kanssa ja ilman pistettÀ
Huijaat, multa ainakin pariđ
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ ihana..
TÀÀ ei multa koska et sÀ nyt niin ihana ole kuin sÀ kuvittelet olevas
Olis tarjolla ranskalaisia ja makkaraa. Tervetuloa..