Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Kietoutuisin sinuun just nyt..
Kunpa lähempänä.
Vierailija kirjoitti:
Oot ihanađź’•
Sinä oot. Mutta ei meistä voinut tulla mitään. Oon niin hullu että sanon vielä sulle, että vielä ei ole liian myöhästä. Kohta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ihanađź’•
Sinä oot. Mutta ei meistä voinut tulla mitään. Oon niin hullu että sanon vielä sulle, että vielä ei ole liian myöhästä. Kohta on.
Sitten sulla on kiire. Äkkiä luuri käteen.
Vierailija kirjoitti:
Ruokkisin nälkääsi tyydyttämällä sen suuremmaksi ja yhteinen kosketuspintamme vain suurenisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin on hauska elää. Katsotaan kuka tietää ensimmäisenä lähdöstäni. Täytyy pitää yksityisasiat ruodussa ettei jäisi tietoa tai analysoitavaa liiaksi.
Älä puhu tuollaisia. 💜 Jokainen ihminen on laulun arvoinen. Älä lähde vihassa tekemään mitään tyhmää.
Ei mitään sellaista. Olen tottunut vain puhumaan rehellisesti, kunhan siis juttelen vain.
I et oo varmaa tääl runkku ketjus enkä saa suhu yhteyt somessa ku et kerra oo siel eli yhteyden pito vaan tääl mut haluan sanoo en oo unohtanut ehkä sä oot mut en mä ketään tartte kunhan tiedän et sä olet ja niin pois päin
Elän ehkä väärässä kulttuurissa.
Vierailija kirjoitti:
Elän ehkä väärässä kulttuurissa.
Montako vaimoa haluaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua rikkoa teidän perhe-idylliä.
Joo ei oo pelkoa, ole ihan rauhassa vaan. Useasti liian suuret itseiskuvitelmat ovat haitallisia lähinnä vain itselle.
Mitä sinä teet täällä? :D sivusta
Tuoksahtavia tuhnuja tulee tämän tästä đź¤
Vierailija kirjoitti:
Sopishan se
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua rikkoa teidän perhe-idylliä.
Joo ei oo pelkoa, ole ihan rauhassa vaan. Useasti liian suuret itseiskuvitelmat ovat haitallisia lähinnä vain itselle.
Mitä sinä teet täällä? :D sivusta
Haluaisit varmasti vastauksen.
Levyraatitolvana taas vauhdissađź‘‹
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko naisen kaivolla?
Laita nyt edes jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
Mammaa joutuu aikaajoin kurittaa.
Taukki olet, etkä muuksi muutu. Sössöttäjälle.
Olen viime kuukausien aikana kietoutunut peittoon, villatakkiin ja kietonut esiliinan ympärilleni. Kaivattu on kietoutunut minut pikkusormensa ympärille jo kauan sitten.
Tässä mun kaipaamani henkilöt (nais ihmisiä kaikki) : i, k, l, s, h, p, e, j x2
Olenkin sopivasti saunapuhdas.