Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Minä vahva, itsenäinen,terävä nainen ja sinä iso mies saat minut tuntemaan itseni hölmöksi,hassuksi ja hulluksi rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuutamo heittää varjoja lumeen.
Ja kahden lähekkäin liikkuvan varjot.
Sinulla oikeasti, minulla vain kuvitelmissa.
Here I am. Alanuolitatte kaikki kommenttini ja yleensä käytte päälle kuin yleiset syyttäjät. Missä vika.
Sinussa, jos toisilleen tuntemattomat ihmiset kaikki käyttäytyvät noin sinua kohtaan. Ei se ohis ja keko salamit vieläkään kuulu tähän ketjuun :D
Kerro millainen on mielestäsi hyvä ihminen? Sitten me ymmärrämme sinua paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkämoinen nössö jaksaa ulista vuodesta toiseen samaa? Mene yli tai mene kohti 🤦
-AP
Vierailija kirjoitti:
Here I am. Alanuolitatte kaikki kommenttini ja yleensä käytte päälle kuin yleiset syyttäjät. Missä vika.
Sinussa, jos toisilleen tuntemattomat ihmiset kaikki käyttäytyvät noin sinua kohtaan. Ei se ohis ja keko salamit vieläkään kuulu tähän ketjuun :D
Paskat, ihan sama mitä laittaa ja kuka laittaa.urpoilla on eläm än tehtävä alapeukuttaa.PEUKUILLA EI OLE MITÄÄN MERKITYSTÄ TÄÄLLÄ.
sivu
Vierailija kirjoitti:
No selvä sitten, ei mahda oikeastaan mitään.
Kindness, good manners, and intelligence. Kindness because it shows warmth, manners reflect character, and intelligence creates real connection.
Vierailija kirjoitti:
Kindness, good manners, and intelligence. Kindness because it shows warmth, manners reflect character, and intelligence creates real connection.
And that's like me. Suomi menisi kuitenkin minulle paremmin, jos vain sopii. Ymmärsin kuitenkin mitä kerroit, kiitos.
No ei mulla nyt oikeastaan muuta asiaa ollut, kävin hyvänä ihmisenä Prismassa ja ostin uusia lusikoita ja vähän jotakin muuta. Semmosta tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
//
Minulta 0 viestiä. 0 videojakoa.
Vaikuttaa trĂĄllukan porvooismilta.
En enää käytä ketjua kuin
'feikkihandujen' korjaamiseen
occasionally..
En muutoinkaan kirjoita
netissä nyötätuntoa kerjääviä reppanaviestejä.
Pidän huolen itsestäni kaikissa tilanteissa,
vaikka katto romahtaisi yltäni. Aina.
E
Liittyi varmaankin eilisiin musajakoihini. Kaikkia ei aina pysty miellyttämään. Hyvää iltaa sinullekin E.
Vierailija kirjoitti:
Löytyispä jostain oikeasti hyvä ihminen.
Taidan olla liiankin hyväluonteinen, ja sekin usein väärin.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinusta lopulta tulee enkeli, koska sellainen sinä oikeasti olet ja sellaisena sinut näin, niin tuletko vierailemaan luokseni?
Pitääkö tähän vastata, että seuraavassa elämässä ?
En halua rikkoa teidän perhe-idylliä.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei oo pelkoa, ole ihan rauhassa vaan. Useasti liian suuret itseiskuvitelmat ovat haitallisia lähinnä vain itselle.
Mammaa joutuu aikaajoin kurittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkämoinen nössö jaksaa ulista vuodesta toiseen samaa? Mene yli tai mene kohti 🤦
-AP
Et ole Ap, koska minä kirjoitin aloitusviestin kuutamon varjoista. Nössö en ole. Oletko itse ottanut yhteyttä kaivattuusi? Miten meni? Miksi olet ketjussa? Ulisemassako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei oo pelkoa, ole ihan rauhassa vaan. Useasti liian suuret itseiskuvitelmat ovat haitallisia lähinnä vain itselle.
Kiitos. Yritän kuvitella itsestäni vähemmän tästä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Mammaa joutuu aikaajoin kurittaa.
Molemmat hyötyvät.