Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
MinÀ vahva, itsenÀinen,terÀvÀ nainen ja sinÀ iso mies saat minut tuntemaan itseni hölmöksi,hassuksi ja hulluksi rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuutamo heittÀÀ varjoja lumeen.
Ja kahden lÀhekkÀin liikkuvan varjot.
Sinulla oikeasti, minulla vain kuvitelmissa.
Here I am. Alanuolitatte kaikki kommenttini ja yleensÀ kÀytte pÀÀlle kuin yleiset syyttÀjÀt. MissÀ vika.
Sinussa, jos toisilleen tuntemattomat ihmiset kaikki kÀyttÀytyvÀt noin sinua kohtaan. Ei se ohis ja keko salamit vielÀkÀÀn kuulu tÀhÀn ketjuun :D
Kerro millainen on mielestÀsi hyvÀ ihminen? Sitten me ymmÀrrÀmme sinua paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinkĂ€moinen nössö jaksaa ulista vuodesta toiseen samaa? Mene yli tai mene kohti đ€Š
-AP
Vierailija kirjoitti:
Here I am. Alanuolitatte kaikki kommenttini ja yleensÀ kÀytte pÀÀlle kuin yleiset syyttÀjÀt. MissÀ vika.
Sinussa, jos toisilleen tuntemattomat ihmiset kaikki kÀyttÀytyvÀt noin sinua kohtaan. Ei se ohis ja keko salamit vielÀkÀÀn kuulu tÀhÀn ketjuun :D
Paskat, ihan sama mitĂ€ laittaa ja kuka laittaa.urpoilla on elĂ€m Ă€n tehtĂ€vĂ€ alapeukuttaa.PEUKUILLA EI OLE MITĂĂN MERKITYSTĂ TĂĂLLĂ.
sivu
Vierailija kirjoitti:
No selvÀ sitten, ei mahda oikeastaan mitÀÀn.
Kindness, good manners, and intelligence. Kindness because it shows warmth, manners reflect character, and intelligence creates real connection.
Vierailija kirjoitti:
Kindness, good manners, and intelligence. Kindness because it shows warmth, manners reflect character, and intelligence creates real connection.
And that's like me. Suomi menisi kuitenkin minulle paremmin, jos vain sopii. YmmÀrsin kuitenkin mitÀ kerroit, kiitos.
No ei mulla nyt oikeastaan muuta asiaa ollut, kÀvin hyvÀnÀ ihmisenÀ Prismassa ja ostin uusia lusikoita ja vÀhÀn jotakin muuta. Semmosta tÀnÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
//
Minulta 0 viestiÀ. 0 videojakoa.
Vaikuttaa trÄllukan porvooismilta.
En enÀÀ kÀytÀ ketjua kuin
'feikkihandujen' korjaamiseen
occasionally..
En muutoinkaan kirjoita
netissÀ nyötÀtuntoa kerjÀÀviÀ reppanaviestejÀ.
PidÀn huolen itsestÀni kaikissa tilanteissa,
vaikka katto romahtaisi yltÀni. Aina.
E
Liittyi varmaankin eilisiin musajakoihini. Kaikkia ei aina pysty miellyttÀmÀÀn. HyvÀÀ iltaa sinullekin E.
Vierailija kirjoitti:
LöytyispÀ jostain oikeasti hyvÀ ihminen.
Taidan olla liiankin hyvÀluonteinen, ja sekin usein vÀÀrin.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinusta lopulta tulee enkeli, koska sellainen sinÀ oikeasti olet ja sellaisena sinut nÀin, niin tuletko vierailemaan luokseni?
PitÀÀkö tÀhÀn vastata, ettÀ seuraavassa elÀmÀssÀ ?
En halua rikkoa teidÀn perhe-idylliÀ.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei oo pelkoa, ole ihan rauhassa vaan. Useasti liian suuret itseiskuvitelmat ovat haitallisia lÀhinnÀ vain itselle.
Mammaa joutuu aikaajoin kurittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinkĂ€moinen nössö jaksaa ulista vuodesta toiseen samaa? Mene yli tai mene kohti đ€Š
-AP
Et ole Ap, koska minÀ kirjoitin aloitusviestin kuutamon varjoista. Nössö en ole. Oletko itse ottanut yhteyttÀ kaivattuusi? Miten meni? Miksi olet ketjussa? Ulisemassako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei oo pelkoa, ole ihan rauhassa vaan. Useasti liian suuret itseiskuvitelmat ovat haitallisia lÀhinnÀ vain itselle.
Kiitos. YritÀn kuvitella itsestÀni vÀhemmÀn tÀstÀ lÀhtien.
Vierailija kirjoitti:
Mammaa joutuu aikaajoin kurittaa.
Molemmat hyötyvÀt.