Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Mun sydÀmellÀ on kohta sukupuolitauti kun-
Sinun seurassa on hyvÀ ja helppo olla. PidÀt kai edelleen minusta ja minÀ sinusta, meillÀ on mielestÀni hyvÀ tunneyhteys.
Ihan liikuttavan paljon ihmeset ovat nÀhneet vaivaa, ettei meillÀ olisi mitÀÀn.
HymyillÀÀn..
Vierailija kirjoitti:
Operakas đ€
Nupin pÀÀhÀn sitten
Vierailija kirjoitti:
Sinun seurassa on hyvÀ ja helppo olla. PidÀt kai edelleen minusta ja minÀ sinusta, meillÀ on mielestÀni hyvÀ tunneyhteys.
Ihan liikuttavan paljon ihmeset ovat nÀhneet vaivaa, ettei meillÀ olisi mitÀÀn.
HymyillÀÀn..
Joo đ„čđ
Vierailija kirjoitti:
Operakas đ€
Kutka? KetkÀ?
Oon nĂ€hnyt ihan hitosti vaivaa, ettĂ€ mun harhat nĂ€yttÀÀ nĂ€inkin todellisilta đ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Operakas đ€
Kutka? KetkÀ?
Se on siltÀ sun työkaveriltasi, kuten aina
Vierailija kirjoitti:
Oon nĂ€hnyt ihan hitosti vaivaa, ettĂ€ mun harhat nĂ€yttÀÀ nĂ€inkin todellisilta đ€Ł
Oon nĂ€hny aivan hiton vĂ€hĂ€n vaivaa, ettĂ€ sun harhat nĂ€yttÀÀ nĂ€inkin todellisilta. đ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nĂ€hny aivan hiton vĂ€hĂ€n vaivaa, ettĂ€ sun harhat nĂ€yttÀÀ nĂ€inkin todellisilta. đ€Ł
öh...
Okei đ
Vierailija kirjoitti:
TĂ€ysikuu?
SehÀn juuri, mieletön haaveiden ja kaipausten avaruus sen loisteessa.
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ niitÀ on enemmÀnkin, kun rakkauttakin on erilaista...
Juu, minulla on myös miehiÀ vaikka millÀ mitalla. Monta veljeÀ, kaksi poikaa, ystÀvÀmiehiÀ jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Operakas đ€
Kutka? KetkÀ?
Ei. Tuo on naiselta miehelle ja sivusta kyselen. Sitten on pari mieskaipaajaa sekÀ nn.
Vierailija kirjoitti:
TĂ€ysikuu?
Kuin myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ niitÀ on enemmÀnkin, kun rakkauttakin on erilaista...
Juu, minulla on myös miehiÀ vaikka millÀ mitalla. Monta veljeÀ, kaksi poikaa, ystÀvÀmiehiÀ jne.
Mulla on ollut ohimeneviÀ muitakin ihastuksia, liittyen joihinkin toisiin paikkoihin, joista kaivattu ei tiedÀ, mutta en kaipaa ollenkaan enÀÀ. KyllÀ tÀmÀ on vahvempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hymyilen sinulle, kuten nyt yleensÀ ihmisille, se ei tarkoita ettÀ sinussa on vÀlttÀmÀttÀ yhtÀÀn mitÀÀn hyvÀÀ.
Niin. Voisit olla mieleni olkiukko, jos olet oikeasti noin mustavalkoinen ja sydÀmmetön, mutta en vaan usko sua.
SiinÀhÀn se kaikki ongelmasi onkin.
Sivusta. ĂlĂ€ usko tuota. Se on vain hĂ€nen nĂ€kemyksensĂ€. KyllĂ€ sinussa on paljonkin hyvÀÀ. JĂ€tĂ€ kaikki muukerot, jotka eivĂ€t nĂ€e sitĂ€. Maailma on pullollaan ihmisiĂ€.
Ilmeisesti kukaan ei tajua lukemaansa.
Sulle ei kelpaa edes mun kaipausviestit.
Joo en tee niillÀ mitÀÀn. Miksi roikut vielÀkin? Piti saada olla vapaa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Operakas đ€
Kutka? KetkÀ?
Ei. Tuo on naiselta miehelle ja sivusta kyselen. Sitten on pari mieskaipaajaa sekÀ nn.
TÀÀllÀ on enemmÀnkin nn-kaipaajia.
Kumiin verhottu saviruukku.. hikinen
En ole ketÀÀn rakastanut niin kuin sinua.
Operakas đ€