Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Naurantai 31.1.2026 luonnossa tÀysvalkoinen sisustus. Onneks vaan hetken. Ollaan me vÀrikkÀÀmpiÀ .)
M> A
[29 vuorokauden pÀÀstÀ on kevÀt]
Vierailija kirjoitti:
Onks tÀÀ joku meteorologinen vertaistukiryhmÀ nyt?
Metelle terkkujađ
Vierailija kirjoitti:
Naurantai 31.1.2026 luonnossa tÀysvalkoinen sisustus. Onneks vaan hetken. Ollaan me vÀrikkÀÀmpiÀ .)
M> A
Nice, tĂ€mĂ€ viikonpĂ€ivĂ€ olkoon tĂ€st edes Naurantai. Nauran tai en đđ€Ł
Aurinkoista aamupÀivÀÀ kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Onks tÀÀ joku meteorologinen vertaistukiryhmÀ nyt?
KyllÀhÀn sÀÀilmiöistÀ yms. keskustelisi suoraan kaivatunkin kanssa, jos se olisi aina mahdollista. Edes tÀÀllÀ, kun ollaan saman taivaankannen alla.
Muistan kun makasin hlÀÀkÀrin tuolissa ja tÀÀ soi radiossa ja ajattelin kaivattua.. romanttisen ikÀvÀn hetki hlÀÀkÀrissÀ, hieman yllÀttÀvÀÀ mut se on sellasta tÀÀ elÀmÀ
Vierailija kirjoitti:
Veit minulta uskon rakkauteen, mutta minÀ annoin sen tapahtua.
Sain kokea paljon yksinÀisyyttÀ ja kipua, mutta edelleen rakastan. Ja toivon edelleen hyvÀÀ kaikille. Toivoisin silti unelmani suurimman kÀyvÀn todeksi. Ilman toteutuvaa rakautta olen vain varjo itsestÀni.
En ole uskaltanut olla kaikesta rehellinen (tai oikeastaan ottaa asioita puheeksi), sillÀ pelkÀÀn edelleen satuttaa muita ja menettÀÀ yhteyden. YhtÀ paljon pelkÀÀn saavani pahaa aikaan. Rikkovani jo valmiiksi turvattomien luottamusta muihin. Reheellisyys voi olla myös tuhoavaa. MistÀ sen tietÀÀ, mitÀ kukakin kestÀÀ?
Jokainen voi ainakin osittain pÀÀttÀÀ itse millaiseen totuuteen muista uskoo. Jos haluaa uskoa negatiiviseen. SiitÀ voi tulla totta vaikka se ei edes muitten silmin sitÀ olisi tai toisen osapuolen mielestÀ sitÀ olisi. Se koskee minua. Ja se koskee sinua. Miten pÀÀstÀ yli satutetun lapsen pettymyksestÀ?
Vierailija kirjoitti:
ExÀkin vaikuttaa hyvÀltÀ nykymiehiin verrattuna
Sitten unohdat eronne syyt ja palaat, palaatte yhteen. SelvÀ?
Vierailija kirjoitti:
M> A
Ihana đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan tÀssÀ pakkasessa kesÀn lÀmpöÀ. EnemmÀn lÀmmitÀt sinÀ ajatuksissani. Kaipaan luontoon vihreÀÀ. VihreÀmpÀÀ luot mieleni keitaille sinÀ. Kaipaan yöttömÀn yön valoa kuten sielusi loistetta. Eniten kaipaan kesÀÀ, mutta vielÀ enemmÀn sinua. Etkö kuule, miksi et kuuntele, minÀ sinua kaipaan!
-A
Kenelle kirjoitat, A?
Naiselle silmÀ silmÀstÀ kohdatulle.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista aamupÀivÀÀ kaivatulleni !
Samoin sinnekin hohtavilla hangilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan tÀssÀ pakkasessa kesÀn lÀmpöÀ. EnemmÀn lÀmmitÀt sinÀ ajatuksissani. Kaipaan luontoon vihreÀÀ. VihreÀmpÀÀ luot mieleni keitaille sinÀ. Kaipaan yöttömÀn yön valoa kuten sielusi loistetta. Eniten kaipaan kesÀÀ, mutta vielÀ enemmÀn sinua. Etkö kuule, miksi et kuuntele, minÀ sinua kaipaan!
-A
Kenelle kirjoitat, A?
Naiselle silmÀ silmÀstÀ kohdatulle.
Milloin kohtasitte?
YlÀkertaan huomiset.
Kop kop :)
HyvÀÀ viikonloppua
T. Hiphop
SÀ oot kÀrsivÀllinen ja pitkÀjÀnteinen. MÀ oon kÀrsimÀtön ja haluan nopeita tuloksia.
Huomenta! Rakastan sinua! NÀin ihanaa unta, jossa vietimme aikaa sylikkÀin. Aurinkoista pÀivÀÀ!
Tuon yhden kappaleen "avaruus on tÀynnÀ romua" kolahtaa aika hyvin kun miettii mitÀ olemme tehneet ympÀristöllemme. ElÀmme oman romumme keskellÀ. Ei tÀmÀ ole elÀmÀÀ.
Olen ehkÀ vÀhÀn liian negatiivinen tÀÀllÀ. Pahoittelut.
Istut siinÀ edessÀni, kasvava nÀlkÀ
Kutsuisit maistamaan vihdoinkin tÀssÀ
HÀmÀrÀssÀ katseet kysyy
JĂ€lkiruoka odottaa
En ole varma, saanko sitÀ ottaa
A-miehelle