Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Mutta ehkÀ se maailmanloppu tulee minulle ennen kuin ehditÀÀn edes aloittaakaan.
EikÀ tule ):
Hymyilit, hymyilin. Aurinkoista pÀivÀÀ!
Mahtavaa toi retropop musiikki..
Vierailija kirjoitti:
Nii `i đvaikka tuo ei ole minun lemppari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii `i đvaikka tuo ei ole minun lemppari.
HeillÀ paljon hyvÀÀ musaa, kuuntelen usein..
JĂ€lkiruoka on sinulle katettu.
-A
Vierailija kirjoitti:
MeidÀn juttu olisi maailmanloppu Àidilleni. Ei siksi, etteikö sinua hyvÀksyisi, mutta tiedÀt kyllÀ.
Ăidit haluavatkin yleensĂ€, ettĂ€ jĂ€lkipolvella olisi kaikki hyvin ja he olisivat onnellisia elĂ€mĂ€ssÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MeidÀn juttu olisi maailmanloppu Àidilleni. Ei siksi, etteikö sinua hyvÀksyisi, mutta tiedÀt kyllÀ.
Ăidit haluavatkin yleensĂ€, ettĂ€ jĂ€lkipolvella olisi kaikki hyvin ja he olisivat onnellisia elĂ€mĂ€ssÀÀn.
Jos Àiti ei tahdo samaa miestÀ. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
JĂ€lkiruoka on sinulle katettu.
-A
LempeÀn, viipyilevÀn, hetkestÀ teen suloisen
Aistien helliessÀ tahdon kaiken, enemmÀn
Tuoksusi vahva vetÀÀ vain lÀhemmÀksi
Kun kielellÀ helmeilee halujen kaste
-H
Uriah Heep, Paviljonki ja Sam Wood <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai.
Olet nuoruusunelmieni prinssi. EnpĂ€ olisi silloin arvannut, ettĂ€ prinssini kuului toiselle jo silloin. Prinssit taitavat olla saavuttamattomia. đ„ș
TÀÀllÀ ootan sua naisten stringeissÀ ja stay-upeissa
Mies
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ ootan sua naisten stringeissÀ ja stay-upeissa
Mies
Mulla on korsettikin
Mies
Parane pian. Saatetaan nÀhdÀ maaliskuun puolivÀlissÀ.
HyvÀÀ huomenta myöhÀssÀ ja ihanaa iltapÀivÀÀ rakkaalle naiselle. TÀÀllÀ olisi lÀmmin syli sulle aina. PitkiÀ haleja ja pusuja sulle. Rakastan sua kulta ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Painautuisin kiinni sinuun, olisin siinÀ koko pÀivÀn.
TÀmÀ olisi parasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei enÀÀ tÀssÀ iÀssÀ kiinnosta muiden mielipiteet pl. poliisi ja oikeuslaitos. Ja nekin vÀhÀn 50-50.
Wtf? Tuo liittyi siihen edelliseen avaruusromukommenttiin :D