Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
ExÀkin vaikuttaa hyvÀltÀ nykymiehiin verrattuna
Vierailija kirjoitti:
Soita mulle maanantaina.
Kerro viestillÀ ettÀ saa soittaa
Rakastan. HyvÀÀ yötÀ halein suukoin 30km ja rajain taa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan kaivatun kanssa onneksi molemmat ylipainoisia, niin kaivattu ei varmaan siksi onneksi erehdy luulemaan minuksi tuota, joka vahtii toisen syömisiÀ ja moralisoi. EnkÀ minÀ luule hÀneksi. Tuo on se sama joka joku pÀivÀ kommentoi jotain tyyliin: "Olet lihonut. PidÀn hoikista naisista"
MiksihÀn tuo kaipaa jotain lihavaa jos kerran pitÀÀ hoikista naisista? ihme tyyppi
Ei se varmaan lihava olekaan. Joillekin kelpaa vain olla tosi hoikka.
MillÀ tÀstÀ ihastuksen tunteesta pÀÀsis eroon? En ole miestÀ koskaan IRL:ssÀ tavannut, muutaman kuvan vain olen saanut. Eri alustalla ollaan kirjoiteltu reilun vuoden. Helfetti ettÀ tunteet ovat tyhmiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Soita mulle maanantaina.
Miksi vasta maanantaina?
HyvÀÀ huomenta kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ huomenta kaivatulleni !
HyviÀ huomenia sinnekin, ja pÀivÀn alkua pakkassÀÀssÀ -25.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi pientÀ ihmistÀ ilmoittivat kaipaavansa. Saisinpa sinultakin joskus sellaisen ilmoituksen. Kelluisin ilon laineilla.
HyvÀÀ yötÀ olen ilmoitellut oletetulle, toivottavasti oikealle kaivatulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan kaivatun kanssa onneksi molemmat ylipainoisia, niin kaivattu ei varmaan siksi onneksi erehdy luulemaan minuksi tuota, joka vahtii toisen syömisiÀ ja moralisoi. EnkÀ minÀ luule hÀneksi. Tuo on se sama joka joku pÀivÀ kommentoi jotain tyyliin: "Olet lihonut. PidÀn hoikista naisista"
MiksihÀn tuo kaipaa jotain lihavaa jos kerran pitÀÀ hoikista naisista? ihme tyyppi
Koska en ole se toissapÀivÀn tms. tyyppi joksi minua miellÀtte. En moralisoi tai hauku naisia heidÀn painostaan, eikÀ kommentissani ollut mitÀÀn sellaista. MielestÀni painosta on paljon hyötyÀ ja se on monelle geneettinen luonnollinen ominaisuus. Moni "ylipainoinen" on hyvÀssÀ kunnossa.
Verisuonten ja sydÀmen terveys on eri asia kuin paino ja olin huolestunut. Oleellista tÀssÀ on, ettÀ tuo oli tarkoitettu itseÀni huomattavasti iÀkkÀÀmmÀlle ihmiselle ja minuun nÀhden vahvassa asemassa eli osaa kyllÀ sanoa jos astun varpaille. SinÀkin varmaan vÀlittÀisit esim. Àitisi terveydestÀ?
Uskon, ettÀ hÀn on myös sellainen, joka arvostaa tÀtÀ enemmÀn kuin, ettÀ jos sanoisin teinimÀisesti "ettÀ kiinnostaa lÀhinnÀ bileet, kalja ja herkut", koska tÀtÀkin nÀkee tÀÀllÀ paljon ja vielÀ sellaisten suusta, jotka haukkuvat painavempia ja ovat itse epÀterveitÀ hoikkia (vaikka ei siinÀkÀÀn mitÀÀn moraalista vikaa ole, se on jokaisen oma asia ja moni priorisoi oman henkisen jaksamisensa ravitsemuksen edelle kuten itsekin olen tehnyt monesti).
Joka tapauksessa kommenttini oli vÀhÀn huolimaton ja olisin voinut jÀttÀÀ sen pois. SitÀ paitsi rytmihÀiriöille on muitakin syitÀ.
TÀssÀ nÀyttÀÀ olevan -23.
Huomaatteko miten pÀivÀt on jo pidenneet ? Viikossa valoisa aika lisÀÀntyy n 1 tunnin.
Naiselle hyvÀÀ huomenta. Mittari nÀyttÀÀ -16
MinÀ aloitin tÀssÀ pari pÀivÀÀ sitten paino keskustelun, mutta se kommentti mitÀ esitin alkoi elÀÀ ketjussa ihan omaa elÀmÀÀnsÀ. En minÀkÀÀn moralisoinut kenenkÀÀn painoa tai muuta ominaisuutta. Totesin yksiselitteisesti, ettÀ syliin voi tulla, jos painaa 65kg tai alle sen.
raapaistu
loppuun ihastuksen tulitukut
kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi pientÀ ihmistÀ ilmoittivat kaipaavansa. Saisinpa sinultakin joskus sellaisen ilmoituksen. Kelluisin ilon laineilla.
HyvÀÀ yötÀ olen ilmoitellut oletetulle, toivottavasti oikealle kaivatulle.
Toivottavasti ilahtuu viesteistÀ. Minun kaivattuni ei ole laittanut koskaan mulle iltaviestiÀ ja kumma olisikin, jos olisi laittanut, kun on naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko miten pÀivÀt on jo pidenneet ? Viikossa valoisa aika lisÀÀntyy n 1 tunnin.
KyllÀ. Oli jÀnnÀ seurata Àsken huurteisella aamulenkillÀ, kuinka aurinko kohosi oranssina pallona peltojen takaa joka sekunnilla.
Samaa kurapaskaa