Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Exäkin vaikuttaa hyvältä nykymiehiin verrattuna
Vierailija kirjoitti:
Soita mulle maanantaina.
Kerro viestillä että saa soittaa
Rakastan. Hyvää yötä halein suukoin 30km ja rajain taa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan kaivatun kanssa onneksi molemmat ylipainoisia, niin kaivattu ei varmaan siksi onneksi erehdy luulemaan minuksi tuota, joka vahtii toisen syömisiä ja moralisoi. Enkä minä luule häneksi. Tuo on se sama joka joku päivä kommentoi jotain tyyliin: "Olet lihonut. Pidän hoikista naisista"
Miksihän tuo kaipaa jotain lihavaa jos kerran pitää hoikista naisista? ihme tyyppi
Ei se varmaan lihava olekaan. Joillekin kelpaa vain olla tosi hoikka.
Millä tästä ihastuksen tunteesta pääsis eroon? En ole miestä koskaan IRL:ssä tavannut, muutaman kuvan vain olen saanut. Eri alustalla ollaan kirjoiteltu reilun vuoden. Helfetti että tunteet ovat tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Soita mulle maanantaina.
Miksi vasta maanantaina?
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Hyviä huomenia sinnekin, ja päivän alkua pakkassäässä -25.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi pientä ihmistä ilmoittivat kaipaavansa. Saisinpa sinultakin joskus sellaisen ilmoituksen. Kelluisin ilon laineilla.
Hyvää yötä olen ilmoitellut oletetulle, toivottavasti oikealle kaivatulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan kaivatun kanssa onneksi molemmat ylipainoisia, niin kaivattu ei varmaan siksi onneksi erehdy luulemaan minuksi tuota, joka vahtii toisen syömisiä ja moralisoi. Enkä minä luule häneksi. Tuo on se sama joka joku päivä kommentoi jotain tyyliin: "Olet lihonut. Pidän hoikista naisista"
Miksihän tuo kaipaa jotain lihavaa jos kerran pitää hoikista naisista? ihme tyyppi
Koska en ole se toissapäivän tms. tyyppi joksi minua miellätte. En moralisoi tai hauku naisia heidän painostaan, eikä kommentissani ollut mitään sellaista. Mielestäni painosta on paljon hyötyä ja se on monelle geneettinen luonnollinen ominaisuus. Moni "ylipainoinen" on hyvässä kunnossa.
Verisuonten ja sydämen terveys on eri asia kuin paino ja olin huolestunut. Oleellista tässä on, että tuo oli tarkoitettu itseäni huomattavasti iäkkäämmälle ihmiselle ja minuun nähden vahvassa asemassa eli osaa kyllä sanoa jos astun varpaille. Sinäkin varmaan välittäisit esim. äitisi terveydestä?
Uskon, että hän on myös sellainen, joka arvostaa tätä enemmän kuin, että jos sanoisin teinimäisesti "että kiinnostaa lähinnä bileet, kalja ja herkut", koska tätäkin näkee täällä paljon ja vielä sellaisten suusta, jotka haukkuvat painavempia ja ovat itse epäterveitä hoikkia (vaikka ei siinäkään mitään moraalista vikaa ole, se on jokaisen oma asia ja moni priorisoi oman henkisen jaksamisensa ravitsemuksen edelle kuten itsekin olen tehnyt monesti).
Joka tapauksessa kommenttini oli vähän huolimaton ja olisin voinut jättää sen pois. Sitä paitsi rytmihäiriöille on muitakin syitä.
Tässä näyttää olevan -23.
Huomaatteko miten päivät on jo pidenneet ? Viikossa valoisa aika lisääntyy n 1 tunnin.
Naiselle hyvää huomenta. Mittari näyttää -16
Minä aloitin tässä pari päivää sitten paino keskustelun, mutta se kommentti mitä esitin alkoi elää ketjussa ihan omaa elämäänsä. En minäkään moralisoinut kenenkään painoa tai muuta ominaisuutta. Totesin yksiselitteisesti, että syliin voi tulla, jos painaa 65kg tai alle sen.
raapaistu
loppuun ihastuksen tulitukut
kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi pientä ihmistä ilmoittivat kaipaavansa. Saisinpa sinultakin joskus sellaisen ilmoituksen. Kelluisin ilon laineilla.
Hyvää yötä olen ilmoitellut oletetulle, toivottavasti oikealle kaivatulle.
Toivottavasti ilahtuu viesteistä. Minun kaivattuni ei ole laittanut koskaan mulle iltaviestiä ja kumma olisikin, jos olisi laittanut, kun on naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko miten päivät on jo pidenneet ? Viikossa valoisa aika lisääntyy n 1 tunnin.
Kyllä. Oli jännä seurata äsken huurteisella aamulenkillä, kuinka aurinko kohosi oranssina pallona peltojen takaa joka sekunnilla.
Samaa kurapaskaa