Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RytmihĂ€iriöitĂ€. Pakko mennĂ€ nukkumaan. Toivotan samalla hyvĂ€t yöt salaiselle paheelleni đ
No etkai sÀ nyt niin vanha ole?! VÀhemmÀn suolaa, rasvaa ja sokeria. PitÀÀkö mun tulla valvomaan. Voisin olla sun henk. koht. hoitaja.
Ei multa. EikÀ muutenkaan kuulu tapoihini vahtia mitÀ toinen syö. Aika ahdistava ajatus. Sivu
No tuo oli puoliksi vitsillÀ, mutta minÀ vÀlitÀn hÀnen terveydestÀÀn ja hyvinvoinnistaan. Tekisin mielellÀÀn meille terveellistÀ ruokaa enkÀ hÀpeÀ sitÀ yhtÀÀn.
Hanipöölle hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia. đ
Unihaleja ja pusuja sinulle. đ€đ
Voisinpa olla nyt viekussasi pötköttelemĂ€ssĂ€. đ„° Voisin hipsutella vĂ€hĂ€n sinua. đ
Mun paino on enÀÀ 51,8kg. đ± Mulla taitaa olla kilpirauhasen liikatoiminta. Mulla on ollut aiemmin nĂ€itĂ€ oireita mutta niille ei ole tehty mitÀÀn. MĂ€ syön vĂ€lillĂ€ todella yksipuolisesti. Oon syönyt nyt monipuolisesti niin tullut oireet taas nĂ€kyviin.
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Mihin valmis?
Tulemaan vastaan tai olemaan vastaanottavainen.
Uutta musiikkia. Tottakai myös!
Nyt eletÀÀn eikĂ€ kyörĂ€tĂ€ ja kiehnĂ€tĂ€. Siis nautitaan elĂ€mĂ€stĂ€! đ€
Meinasin laittaa terkkuja kaivatulleni, mutta hÀn taitaa istua telkun ÀÀressÀ katsomassa suosikkibÀndinsÀ keikkaa.
TÀÀ palsta on inhottava. ĂlĂ€ luule ettĂ€ nuo on multa.
Vierailija kirjoitti:
Mammat, otin viskipaukun.
Oliko savuviskiÀ?
No ei ole. Ne ovat naiselta naiselle ja ihan ylpeydellÀ ovat. En ole pelkkÀÀ sipsiÀ.
Oon ollut kÀsittÀmÀttömÀn vÀsynyt viime pÀivÀt. Toivottavasti saan nukuttua hyvin. Sulle myös sikeitÀ unia.<3
Vierailija kirjoitti:
Jos mua ei kohdella hyvin, en kohtele toista mitenkÀÀn. Jos olen toiselle yhdentekevÀ, nuolen haavani skorpioninluolassani ja odotan uutta aurinkoa luomaan nahkani taas vahvemmaksi kuin ennen.
Olisin voinut kirjoittaa itse nÀin.
Rapuluolastain jÀÀn odottamaan uutta kuuta ...
Terveys, ympÀristö, ihmiskunta, maailma laajemmassa mittakaavassa ovat ihan ykkösasioita minulle. Se ei tarkoita mitÀÀn tÀydellisyyttÀ, koska osaan olla todella epÀtÀydellinenkin, mutta olen pirun ylpeÀ siitÀ mÀÀrÀstÀ tietoa ja tutkimusta sekÀ mitÀ olen tavoitellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko savuviskiÀ?
Ballantines
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÀlkkÀriksi?
jep
Arvasin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ikuinen pohjoiseni
Kuka, mies vai nainen?mies, v:sta 2021
kÀytköhÀn enÀÀ tÀÀllÀ? kiinnostelis tietÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin laittaa terkkuja kaivatulleni, mutta hÀn taitaa istua telkun ÀÀressÀ katsomassa suosikkibÀndinsÀ keikkaa.
Hyvin arvattu, oot tarkka đ
Vierailija kirjoitti:
Joskus periaatteet ovat tÀrkeÀmpiÀ kuin tÀrkeÀ henkilö. Tai sitten ei olekaan niin tÀrkeÀ ihminen.
Periaate on henkistÀ joustamattomuutta, miulla ei onneksein semmosia oo. MikÀ toimii on hyvÀ ja ratkon asiat ja ÀÀnestÀn tapauskohtaisesti.
Lukekaa hyvÀt ihmiset. T. Ihan koukussa tietokirjallisuuteen, historiaan ja elÀmÀnkertoihin. Luku kerrallaan ja omin sanoin paperille tiivistelmÀt tai pÀÀasiat ja niitÀ tankkaa muistiin.
Mihin valmis?