Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ttk
Onko nÀmÀ nimikirjaimet vai Tanssii tÀhtien kanssa?
Nimikirjamet
ĂitĂ€ kaikille. đ€
TÀytyy toivoa hyviÀ unia ja tietoa avaruusromusta.
Yksi ammutaan taivaisiin ja toinen tulee romuna alas. Siirrymme pelilaudalla aina Jumalan ohjauksessa sinne missÀ on hyvÀ olla. Toivotaan hyviÀ panoksia kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko aiot pitÀÀ mua jÀnnityksessÀ? Olin kuitenkin aika rohkea kun uskaltauduin ottamaan yhteyttÀ. Miten sÀ pystyt tohon? Eikö uteliaisuus voita? Ei voi kuin ihailla sun itsekuria.
Saattoipa mennÀ jonnekin muualle yhteytesi kyllÀ. Voisi selittÀÀ toisen pokan. :D
MitÀ sÀ selitÀt?
Vierailija kirjoitti:
Kauanko aiot pitÀÀ mua jÀnnityksessÀ? Olin kuitenkin aika rohkea kun uskaltauduin ottamaan yhteyttÀ. Miten sÀ pystyt tohon? Eikö uteliaisuus voita? Ei voi kuin ihailla sun itsekuria.
Minusta on normaalia, ettÀ ihmiset ottavat yhteyttÀ. Toiset kiinnostuksestaan, toiset uteliaisuudestaan. Kaikilla on aina jokin motivaatio ja sitÀ on mielenkiintoista tutkailla omasta nÀkökulmastaan. Aika hyvÀ ihmistuntemus ja intuitio on vuosien aikana kehittynyt.
Vaikka olen utelias elÀmÀlle, en vÀlttÀmÀttÀ ole utelias kaikelle.
Kurinalaisuuteen kykenen monella saralla jos olen riittÀvÀn motivoitunut. Tai jos vaalin omia arvojani, omaa itsekunnioitustani tai toisen (yksityisyyden) kunnioittamista.
En ollut ajatellut sinua sillÀ tavalla enÀÀ pitkÀÀn aikaan, osittain kiireisestÀ ja stressaavasta elÀmÀntilanteesta johtuen, osittain siksi, ettÀ olin pÀÀttÀnyt niin.
Eilen sitten olitkin yhtÀkkiÀ siinÀ, eli lÀhempÀnÀ kuin koskaan, enkÀ voi olla muistelematta kuinka luonnolliselta ja mukavalta se tuntui, vaikkei vÀlillÀmme varsinaisesti tapahtunutkaan mitÀÀn. Jelppasit vÀhÀn ja siinÀ kaikki.
Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
MikÀ on mitÀkin? SelviÀÀkö se koskaan?
No ei selviÀ. Eiku etiÀpÀin, ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kohta on vuosipÀivÀ.
MinkÀ vuosipÀivÀ?
Meille tulee neljĂ€nnesvuosisata tĂ€yteen? đ€
Vierailija kirjoitti:
Kohta on vuosipÀivÀ.
Viimeikertaisen nĂ€kemisen vuosipĂ€ivĂ€kö? đ
On tammikuun 30. pÀivÀ. Pakkasta on 18 astetta, kuu kumottaa taivaalla. Ensi vuonna tÀhÀn aikaan en enÀÀ lÀhetÀ tÀÀllÀ terveisiÀ. SinÀ olet vieressÀni tai sitten siellÀ, jossa aina ennenkin. HyvÀÀ yötÀ.
Vierailija kirjoitti:
KyllĂ€pĂ€ taas pierettÀÀ koko ajan đ€
Ăiti tulee halaamaan, ei hĂ€tÀÀ. đ
Mihin treenivideoni katosi? Haluan, ettÀ kaivattuni tietÀÀ kumartelutaidoistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on normaalia, ettÀ ihmiset ottavat yhteyttÀ. Toiset kiinnostuksestaan, toiset uteliaisuudestaan. Kaikilla on aina jokin motivaatio ja sitÀ on mielenkiintoista tutkailla omasta nÀkökulmastaan. Aika hyvÀ ihmistuntemus ja intuitio on vuosien aikana kehittynyt.
Vaikka olen utelias elÀmÀlle, en vÀlttÀmÀttÀ ole utelias kaikelle.
Kurinalaisuuteen kykenen monella saralla jos olen riittÀvÀn motivoitunut. Tai jos vaalin omia arvojani, omaa itsekunnioitustani tai toisen (yksityisyyden) kunnioittamista.
Sivusta edelliselle: Olet riittÀvÀn motivoitunut pysymÀÀn kaukana. MitÀpÀ tÀssÀ sitten enÀÀ arvotaan?
RytmihĂ€iriöitĂ€. Pakko mennĂ€ nukkumaan. Toivotan samalla hyvĂ€t yöt salaiselle paheelleni đ
Kuinka monta makkaraa mulla on grillissÀ yhtÀ aikaa? No...
Vierailija kirjoitti:
Olisit ollut mulle liian skifiÀ, en olisi luopunut sinusta ikinÀ ja surukin olisi yhdistÀnyt meitÀ. YmmÀrsin sinua liian hyvin.
Hieno on.
Vierailija kirjoitti:
RytmihĂ€iriöitĂ€. Pakko mennĂ€ nukkumaan. Toivotan samalla hyvĂ€t yöt salaiselle paheelleni đ
No etkai sÀ nyt niin vanha ole?! VÀhemmÀn suolaa, rasvaa ja sokeria. PitÀÀkö mun tulla valvomaan. Voisin olla sun henk. koht. hoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattoipa mennÀ jonnekin muualle yhteytesi kyllÀ. Voisi selittÀÀ toisen pokan. :D
Onko sulla joku ongelma? Miksi tuut aina sotkemaan viestini? Viestini ei ollu sulle.
HyvÀÀ yötÀ kaivatulleni !