Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Hey mies, oletko kuullut kurkistusrintsikoista? Oletkohan joskus nĂ€hnyt sellaiset đ€©đ„łđ
MĂ€ en ole kuullut mut ruuvasin tĂ€nÀÀn ulko-ovesta sellasen metallilaatan irti kun oli pakko nĂ€hdĂ€ mitĂ€ siellĂ€ takana on, siel oli villalla tĂ€ytetty aukko, ovessa ollu siis 10x15cm reikĂ€, en tiedĂ€ mitĂ€ varteen, ehkĂ€ joku vanhanmallinen ovisilmĂ€systeemiđ
Ei pÀivÀÀkÀÀn etten ajattelisi sinua, niin paloit kiinni, minuun
Vierailija kirjoitti:
Ei mennÀ siihen nyt.
Mihin oot menossa nyt?
Hissikollega. Rakastan sua.
Sattuu niin stanasti tÀmÀ ero. Miten kukaan selviÀÀ jos on ollut yhdessÀ useamman vuoden?!?! Miten tÀllaisesta selviÀÀ?
Vierailija kirjoitti:
MikÀ mua nÀissÀ keskustelupalstoissa ÀrsyttÀÀ on se, ettÀ tÀÀllÀ on tosi usein joku miesten ja naisten vÀlinen yleistys ja mollaus kÀynnissÀ. Ei jaksaisi edes lukea, toisaalta ei kukaan pakotakaan muuta kuin, et niitÀ viestejÀ on ketjussa vaikea ohittaa.
Saman huomion olen tehnyt.
Yleistykset ovat vahingollisia myös yksilötasolla ja vaikuttavat Àlyllisyyteenkin. Ei osata ajatella riittÀvÀn monipuolisesti. Vakavia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mennÀ siihen nyt.
Mihin oot menossa nyt?
Olen kotona. Tarkoitin filosofisiani pohdintoja maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Sattuu niin stanasti tÀmÀ ero. Miten kukaan selviÀÀ jos on ollut yhdessÀ useamman vuoden?!?! Miten tÀllaisesta selviÀÀ?
Saattaa se pelottaa kuten isot muutokset muutenkin mutta ajan kanssa kaikki lutviutuu. SelviÀt kuten me muutkin. TsemppiÀ sinulle.
Vierailija kirjoitti:
NÀhdÀÀnkö huomenna?
NĂ€hdÀÀn 6 pĂ€ivĂ€n pÀÀstĂ€đ
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ suloinen..
HyvÀÀ yötÀ...
HelmeilevÀn super hyvÀÀ ja ihanaa iltaa ja yötÀ rakas nainen kun menet nukkumaan. TÀÀllÀ olisi lÀmmin kainalo ja syli viltin ja/tai peiton alla missÀ voisimme keskustella kaikki asiat alusta asti tÀhÀn pÀivÀÀn. LÀhetÀn hellÀt ja pitkÀt halit ja normi- ja kaulasuudelmat sulle. Vain sinÀ, ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Oliko ihan oikea kunnon suhde eikÀ mikÀÀn pettÀmiskuvio?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lopulta helpottunut kun sain sen tehtyÀ. Sivusta nainen
Nainen on luonnostaan arka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ mua nÀissÀ keskustelupalstoissa ÀrsyttÀÀ on se, ettÀ tÀÀllÀ on tosi usein joku miesten ja naisten vÀlinen yleistys ja mollaus kÀynnissÀ. Ei jaksaisi edes lukea, toisaalta ei kukaan pakotakaan muuta kuin, et niitÀ viestejÀ on ketjussa vaikea ohittaa.
Saman huomion olen tehnyt.
Yleistykset ovat vahingollisia myös yksilötasolla ja vaikuttavat Àlyllisyyteenkin. Ei osata ajatella riittÀvÀn monipuolisesti. Vakavia asioita.
MiehissĂ€ ja naisissa ON eroja, ja tĂ€mĂ€ on keskustelupalsta. đ Voi myös olla lukematta.
đđđđđđ§Ąđđđđ
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaamađ€źđ€źđ€ź
Koeta pÀÀstÀ yli. Rakkaus saattaa satuttaa, mutta olet upea ja nouset kyllÀ tuosta.
EipÀ ole uutta millÀÀn muotoa. -ihan sama