Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
27061/28822 |
30.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Möhömahainen karvanaamađŸ€źđŸ€źđŸ€ź

But she loves me đŸ„° 

Vierailija
27062/28822 |
30.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÀ tykkÀÀn kaipaamastani siksi, kun hÀn on ÀlykÀs, empaattinen ja tykkÀÀ mun seurasta. Sellasen seurassa on kiva ja helppo olla.

MĂ€ tykkÀÀn hĂ€nen tavastaan innostua jostain asiasta valtavasti ja samalla viilipyttymĂ€isestĂ€ presenssistĂ€. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27063/28822 |
30.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikÀ mua nÀissÀ keskustelupalstoissa ÀrsyttÀÀ on se, ettÀ tÀÀllÀ on tosi usein joku miesten ja naisten vÀlinen yleistys ja mollaus kÀynnissÀ. Ei jaksaisi edes lukea, toisaalta ei kukaan pakotakaan muuta kuin, et niitÀ viestejÀ on ketjussa vaikea ohittaa.

Saman huomion olen tehnyt. 

Yleistykset ovat vahingollisia myös yksilötasolla ja vaikuttavat Àlyllisyyteenkin. Ei osata ajatella riittÀvÀn monipuolisesti. Vakavia asioita.

MiehissĂ€ ja naisissa ON eroja, ja tĂ€mĂ€ on keskustelupalsta. 🙄 Voi myös olla lukematta. 

Olet sivusta. 

Vierailija
27064/28822 |
30.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ÖitĂ€, kauniita unia!  đŸ§ĄđŸ€—

Vierailija
27065/28822 |
30.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tarvitsen kovasti naisen, joka tykkÀÀ siitÀ, ettÀ olen urpo.

Vierailija
27066/28822 |
30.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÀ tykkÀÀn kaipaamastani siksi, kun hÀn on ÀlykÀs, empaattinen ja tykkÀÀ mun seurasta. Sellasen seurassa on kiva ja helppo olla.

MĂ€ tykkÀÀn hĂ€nen tavastaan innostua jostain asiasta valtavasti ja samalla viilipyttymĂ€isestĂ€ presenssistĂ€. 

Innostunut viilipytty? 

Vierailija
27067/28822 |
30.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tartun narsistisilla lonkeroillasi sinuun. YlistĂ€n sinua sitten syyllistĂ€n, manipuloin ja kĂ€ytĂ€n hyvĂ€ksi kiltteyttĂ€. Et pÀÀse minusta eroon mitenkÀÀn.😈

Sairas mieli nauttii tuottamastaan tuskasta ja tuhosta.

Sairas mieli jÀÀ aina lopulta yksin.

Vierailija
27068/28822 |
30.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikÀ mua nÀissÀ keskustelupalstoissa ÀrsyttÀÀ on se, ettÀ tÀÀllÀ on tosi usein joku miesten ja naisten vÀlinen yleistys ja mollaus kÀynnissÀ. Ei jaksaisi edes lukea, toisaalta ei kukaan pakotakaan muuta kuin, et niitÀ viestejÀ on ketjussa vaikea ohittaa.

Saman huomion olen tehnyt. 

Yleistykset ovat vahingollisia myös yksilötasolla ja vaikuttavat Àlyllisyyteenkin. Ei osata ajatella riittÀvÀn monipuolisesti. Vakavia asioita.

MiehissĂ€ ja naisissa ON eroja, ja tĂ€mĂ€ on keskustelupalsta. 🙄 Voi myös olla lukematta. 

Olet sivusta. 

KyllĂ€, anteeksi. Unohtui,  mutta porukka onnelsi varmaan tajusi, kun olin eri ajatuksella kuin ap. 

Vierailija
27069/28822 |
30.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattuu niin stanasti tÀmÀ ero. Miten kukaan selviÀÀ jos on ollut yhdessÀ useamman vuoden?!?! Miten tÀllaisesta selviÀÀ?

Saattaa se pelottaa kuten isot muutokset muutenkin mutta ajan kanssa kaikki lutviutuu. SelviÀt kuten me muutkin. TsemppiÀ sinulle.

Ei asuttu yhdessÀ eli sikÀli ei iso muutos. Mutta tunnetasolla iso just kun oli itse alkanut tajuta kuinka paljon vÀlittÀÀ ja kuinka tÀrkeÀ toinen on. Eli tipahdus on ollut korkea.

Vierailija
27070/28822 |
30.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ttk

Vierailija
27071/28822 |
30.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HelmeilevÀn super hyvÀÀ ja ihanaa iltaa ja yötÀ rakas nainen kun menet nukkumaan. TÀÀllÀ olisi lÀmmin kainalo ja syli viltin ja/tai peiton alla missÀ voisimme keskustella kaikki asiat alusta asti tÀhÀn pÀivÀÀn. LÀhetÀn hellÀt ja pitkÀt halit ja normi- ja kaulasuudelmat sulle. Vain sinÀ, ikuisesti.

Osoitetta, kiitos!

T: Vilukissa

Vierailija
27072/28822 |
30.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tartun narsistisilla lonkeroillasi sinuun. YlistĂ€n sinua sitten syyllistĂ€n, manipuloin ja kĂ€ytĂ€n hyvĂ€ksi kiltteyttĂ€. Et pÀÀse minusta eroon mitenkÀÀn.😈

Sairas mieli nauttii tuottamastaan tuskasta ja tuhosta.

Sairas mieli jÀÀ aina lopulta yksin.

Moni elÀÀ parisuhteessa. Yritysjohtajissa on paljon psykopaatteja, ja veikkaan, ettÀ harva on ilman kumppania.

Vierailija
27073/28822 |
30.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattuu niin stanasti tÀmÀ ero. Miten kukaan selviÀÀ jos on ollut yhdessÀ useamman vuoden?!?! Miten tÀllaisesta selviÀÀ?

Saattaa se pelottaa kuten isot muutokset muutenkin mutta ajan kanssa kaikki lutviutuu. SelviÀt kuten me muutkin. TsemppiÀ sinulle.

Ei asuttu yhdessÀ eli sikÀli ei iso muutos. Mutta tunnetasolla iso just kun oli itse alkanut tajuta kuinka paljon vÀlittÀÀ ja kuinka tÀrkeÀ toinen on. Eli tipahdus on ollut korkea.

Tunne onkin isoin asia. Jaksamista sinulle hirmuisesti.

Vierailija
27074/28822 |
30.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kauanko aiot pitÀÀ mua jĂ€nnityksessĂ€? Olin kuitenkin aika rohkea kun uskaltauduin ottamaan yhteyttĂ€. Miten sĂ€ pystyt tohon? Eikö uteliaisuus voita? Ei voi kuin ihailla sun itsekuria. 

Vierailija
27075/28822 |
30.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ikuinen pohjoiseni

Vierailija
27076/28822 |
30.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian hyvÀÀ ollakseen totta.

Oot mulkku 

Kiitos itkettÀmisestÀ.

Ei kannata aina vastata noin, sitten vasta itket kun se skitsoo sulle aggressiivisesti ettÀ mitÀ v i t t u a taas poraat siinÀ. Alistaa aina kun itket. TÀmÀ on paha tilanne ja saattaa tukahduttaa koko itkun ja ihmisen. TÀstÀ saattaa nousta raivoa jota tÀytyy hallita ettei tapa sitÀ toista.

Terve ihminen ei skitsoa, kun toinen itkee vaan ymmÀrtÀÀ, ettÀ nyt meni yli ja pyytÀÀ anteeksi. Jos toimii, kuten kuvasit, en aio olla sellaisen kanssa missÀÀn tekemisissÀ.

Joo en puhunutkaan terv

Otettua selvÀÀ. :D

Juupa juu. Kiesus sentÀÀn mitĂ€ porukkaa tÀÀllĂ€. 

Vierailija
27077/28822 |
30.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole multa tuo. Olen helpottunut vain tĂ€stĂ€ vapaudesta. Nainen sivusta. 

Vierailija
27078/28822 |
30.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko aiot pitÀÀ mua jĂ€nnityksessĂ€? Olin kuitenkin aika rohkea kun uskaltauduin ottamaan yhteyttĂ€. Miten sĂ€ pystyt tohon? Eikö uteliaisuus voita? Ei voi kuin ihailla sun itsekuria. 

Saattoipa mennÀ jonnekin muualle yhteytesi kyllÀ. Voisi selittÀÀ toisen pokan. :D

Vierailija
27079/28822 |
30.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ttk

Onko nÀmÀ nimikirjaimet vai Tanssii tÀhtien kanssa?

Vierailija
27080/28822 |
30.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MikĂ€ on mitĂ€kin? SelviÀÀkö se koskaan? 

Ketju on lukittu.