Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
HyvÀÀ ja ihanaa pÀivÀÀ ja vkl rakkaalle naiselle. Olen erittÀin kiitollinen meidÀn yhteydestÀ joka kestÀÀ kaiken. LÀhetÀn helliÀ ja pitkiÀ haleja ja pusuja sulle. Rakastan ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vÀlittÀÀ kaipuuni. Harmi, ettei meidÀn vÀlillÀ ole putkipostia.
PistÀ postisi vuoristorataan, katsotaan selviÀÀkö se siitÀ. Tai sitten pistÀt lenkkivaatteet pÀÀlle, postin reppuun ja nÀet vÀhÀn vaivaa.
Ankkurit irti, matka ei voi muuten alkaa eikÀ aikaa ole tuhlattavaksi kenellÀkÀÀn.
Laiskanlinna alkaa olla pehmentynyt liiaksi ja se alkaa sortumaan. Nyt on aika toimia.
En huomannut yhtÀÀn sinua. JÀitkö pahasti kaiken tulevaisuuden alle?
MiksiköhÀn en saa mitÀÀn vastauksia? No ehkÀ kaikki on kuitenkin ihan hyvin.
Joku taitaa huutaa jo minua. Joo odota, olen jo tulossa!
Vierailija kirjoitti:
Ankkurit irti, matka ei voi muuten alkaa eikÀ aikaa ole tuhlattavaksi kenellÀkÀÀn.
Olisko antaa suuntima tÀhÀn?
Vierailija kirjoitti:
Laiskanlinna alkaa olla pehmentynyt liiaksi ja se alkaa sortumaan. Nyt on aika toimia.
Nouse sieltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PistÀ postisi vuoristorataan, katsotaan selviÀÀkö se siitÀ. Tai sitten pistÀt lenkkivaatteet pÀÀlle, postin reppuun ja nÀet vÀhÀn vaivaa.
En ole koskaan vieroksunut vaivannÀköÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko antaa suuntima tÀhÀn?
TOIMI.
Vierailija kirjoitti:
Ankkuri on jÀÀtynyt vielÀ pohjaan, tÀytyy irrotella sitÀ tuuralla. Sitten kokeilla lÀhtöÀ omin avuin, ennen kuin jÀÀnmurtaja kutsutaan apuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan vieroksunut vaivannÀköÀ.
Mun vastakohta siis.đ (sivusta)
En ole maakunnassa tÀllÀ hetkellÀ. En uskalla laittaa viestiÀ, kun et laita tunnistetta. Jututan kasvotusten, jos ja kun tulet sille etÀisyydelle.
HyvÀÀ viikonloppua ja lÀmpimÀt ajatukset rakkaalle henkilölle. Kiitos, ettÀ olet olemassa.n
Minun pitÀÀ ottaa riskit, sinun ei.
Vierailija kirjoitti:
En ole maakunnassa tÀllÀ hetkellÀ. En uskalla laittaa viestiÀ, kun et laita tunnistetta. Jututan kasvotusten, jos ja kun tulet sille etÀisyydelle.
Ei onnistu tÀllÀ vÀlttelyllÀ.
Sulla oli tÀnÀÀn samat vÀrit pÀÀllÀ kuin mun neulepaidassa.
"Kaiken se peittÀÀ, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kĂ€rsii. Rakkaus ei koskaan hĂ€viĂ€." đ
Kannattaa olla rehellinen, muuten kÀy niin ettÀ yritÀt kovasti, sen jÀlkeen yritÀt pÀÀstÀ niistÀ tunteista ja asioista eroon joita prosessisi on tuottanut ja jos teet lisÀÀ virheitÀ, ei tarvitse kyllÀ luvata eikÀ yrittÀÀ enÀÀ mitÀÀn ja toimit suoraan ohjauksella. Ohjaus ei noudata enÀÀ vÀlttÀmÀttÀ yhtÀÀn oman mielen haluja. Onnea matkaan.