Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Menitkö menojasi?
Menin.
Vierailija kirjoitti:
Menitkö menojasi?
MÀ oon paikoillani en tiedÀ mihin menen
Sinusta on ok minua kohtaan, ettÀ kaikki jÀÀ nÀin vuosien jÀlkeen?
TiedÀn yhden skorpionimiehen joka on tÀysin vastustamaton. Eilen olisi ollut tilaisuus mennÀ sanomaan jotakin tuhmaa niin ettÀ punastuu. En uskaltanut :)
Vierailija kirjoitti:
Niin hÀnestÀkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menitkö menojasi?
Menin.
Miksi??
En mennyt
Et vÀlitÀ rahtuakaan. MinÀ typerys.
Vierailija kirjoitti:
Lapset ja lapsenmieliset. Eikö niiden ollut taivasten valtakunta. MikÀ viisaus.
Ilo ja valo yllÀpitÀvÀt korkeavÀrÀhteistÀ elÀmÀÀ. YleensÀ parhaat viisaudet ovatkin yllÀttÀvÀn simppeleitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Rakastin sinua.
Rakkaus nÀkyy siinÀ, miten toista kohtelee
Menet sinne, menet tÀnne, palaat, lÀhdet. Koskaan ei voi tietÀÀ, mitÀ milloinkin tulee tai on tulossa, voi tapahtua, milloin mistÀkin tuulee. Yhden pÀivÀn varma on toisen pÀivÀn olemattomuus. On kuin olisi meren armoilla ilman minkÀÀnlaisia ohjausmahdollisuuksia. TÀtÀkö haet, tÀhÀnkö pyrit, pitÀmÀÀn minua kuin pullossa, josta on kiva seurata, miten lastu laineilla milloinkin reagoi ja kÀyttÀytyy?
Et koskaan selitÀ kÀytöstÀsi. Sitten hermostut, kun yritÀn arvailla, mikÀ on mitÀkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T, mitĂ€ tunnet. MitĂ€ tĂ€mĂ€ kaikki tarkoittaa.. voisitko kertoa minulle suoraan jos tunnet samoin. Anna jokin vihje. Voisiko meistĂ€ tulla enemmĂ€n.. kaipaan seuraasi. Kaipaatko sinĂ€? -naiselle đč
TÀmÀ olisi voinut olla minulta hÀnelle. Aika moni ilmeisesti samanlaisessa tilanteessa kaipaamansa suhteen.
Sama. t. kolmas jonkun teen kaipaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ iloa saa ilkeydestÀ?
HyvÀÀ oloa siihen pahaan oloon jonka takia kiusaa muita.
Ei kovin tervettĂ€ nauttia siitĂ€, ettĂ€ satuttaa toista. đ„
TÀssÀkin ketjussa on hyvin paljon hyvin sairaita ihmisiÀ. Turha esittÀÀ yhtÀÀn mitÀÀn, kyllÀ teitÀ jo tunnistaa.
Voitko olla harhailematta, kiitos. Muumeja löytyy laaksosta.
Aikaa kolme kuukautta ja puoli kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Niin mikÀ..mitÀ on ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KĂ€vin just kaupassa. Ostin sipsiĂ€, suolakeksejĂ€, 2x kermaviilin+dipit. Kilon lakupussi ja suklaata on kaapissa. Saan syödĂ€ mitĂ€ haluan. Koska syön oikein, olen hoikka, enkĂ€ muuks muutu! "Uhkeille ja muodokkaille" terveisiĂ€ đ„
Bulimia on vaarallista sydÀmelle.
sivusta
KyllÀ lÀskin vihaaja on nainen!
PyöreÀhkö toinen nainen vei hÀnen tyttöystÀvÀn. SiitÀ kaikki katkeruus, antakaa olla kommentin. HÀn syö ja oksentaa, surkeassa kunnossa mt- jÀttÀkÀÀ omaan arvoonsa.
ErittÀin kaukaa sivusta.
Olet kyllÀ totaalisen vÀÀrÀssÀ. "PyöreÀhkö toinen nainen vei hÀnen tyttöystÀvÀnsÀ" keneltÀ tÀmÀ on. Et voi olla tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Aikaa kolme kuukautta ja puoli kuukautta.
Mihin?
Rukoilen selvyyttÀ asioihin. MikÀ jÀrki on pitÀÀ ihmistÀ tÀllaisessa tilassa vuosikausia?