Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Menitkö menojasi?
Mä oon paikoillani en tiedä mihin menen
Sinusta on ok minua kohtaan, että kaikki jää näin vuosien jälkeen?
Tiedän yhden skorpionimiehen joka on täysin vastustamaton. Eilen olisi ollut tilaisuus mennä sanomaan jotakin tuhmaa niin että punastuu. En uskaltanut :)
Vierailija kirjoitti:
Niin hänestäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menitkö menojasi?
Menin.
Miksi??
En mennyt
Vierailija kirjoitti:
Lapset ja lapsenmieliset. Eikö niiden ollut taivasten valtakunta. Mikä viisaus.
Ilo ja valo ylläpitävät korkeavärähteistä elämää. Yleensä parhaat viisaudet ovatkin yllättävän simppeleitä.
Vierailija kirjoitti:
Rakastin sinua.
Rakkaus näkyy siinä, miten toista kohtelee
Menet sinne, menet tänne, palaat, lähdet. Koskaan ei voi tietää, mitä milloinkin tulee tai on tulossa, voi tapahtua, milloin mistäkin tuulee. Yhden päivän varma on toisen päivän olemattomuus. On kuin olisi meren armoilla ilman minkäänlaisia ohjausmahdollisuuksia. Tätäkö haet, tähänkö pyrit, pitämään minua kuin pullossa, josta on kiva seurata, miten lastu laineilla milloinkin reagoi ja käyttäytyy?
Et koskaan selitä käytöstäsi. Sitten hermostut, kun yritän arvailla, mikä on mitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T, mitä tunnet. Mitä tämä kaikki tarkoittaa.. voisitko kertoa minulle suoraan jos tunnet samoin. Anna jokin vihje. Voisiko meistä tulla enemmän.. kaipaan seuraasi. Kaipaatko sinä? -naiselle 🌹
Tämä olisi voinut olla minulta hänelle. Aika moni ilmeisesti samanlaisessa tilanteessa kaipaamansa suhteen.
Sama. t. kolmas jonkun teen kaipaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä iloa saa ilkeydestä?
Hyvää oloa siihen pahaan oloon jonka takia kiusaa muita.
Ei kovin tervettä nauttia siitä, että satuttaa toista. 😥
Tässäkin ketjussa on hyvin paljon hyvin sairaita ihmisiä. Turha esittää yhtään mitään, kyllä teitä jo tunnistaa.
Voitko olla harhailematta, kiitos. Muumeja löytyy laaksosta.
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä..mitä on ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin just kaupassa. Ostin sipsiä, suolakeksejä, 2x kermaviilin+dipit. Kilon lakupussi ja suklaata on kaapissa. Saan syödä mitä haluan. Koska syön oikein, olen hoikka, enkä muuks muutu! "Uhkeille ja muodokkaille" terveisiä 🔥
Bulimia on vaarallista sydämelle.
sivusta
Kyllä läskin vihaaja on nainen!
Pyöreähkö toinen nainen vei hänen tyttöystävän. Siitä kaikki katkeruus, antakaa olla kommentin. Hän syö ja oksentaa, surkeassa kunnossa mt- jättäkää omaan arvoonsa.
Erittäin kaukaa sivusta.
Olet kyllä totaalisen väärässä. "Pyöreähkö toinen nainen vei hänen tyttöystävänsä" keneltä tämä on. Et voi olla tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Aikaa kolme kuukautta ja puoli kuukautta.
Mihin?
Rukoilen selvyyttä asioihin. Mikä järki on pitää ihmistä tällaisessa tilassa vuosikausia?