Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EttÀ joko saan pian soittaa?
Ole hyvÀ. Numero loppuun nollaan.
HĂ€nen ei lopu eli ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkeminen tekee hyvÀÀ.
Miksi itket?
Monia suruja.
Suurimpia?
Joskus kerroin sulle, etten enÀÀ osaa itkeÀ. NÀköjÀÀn osaan sittenkin ja se oli parasta pitkÀÀn aikaan. Kerkesin jo huolestua.
Vierailija kirjoitti:
Kiva mies kohtasi kivan naisen.
Ei ymmÀrrÀ puoliakaan, kun kerron mistÀ asti oon tykÀnnyt ja luulee vielÀkin ettÀ iski silmÀnsÀ minuun ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EttÀ joko saan pian soittaa?
EttÀ jotta voithan sÀ koittaa.
En koita ennen ku saan varmuuden ettÀ se on toivottua.
Vierailija kirjoitti:
Hei lukutaidoton!
*Toivottavasti osaat sitten kertoa sinua lÀhestyville ettet ole kiinnostunut.Osa ihmisistÀ nimittÀin esittÀÀ kiinnostunutta jos saa huomiota ja se on satuttavaa toimintaa, tunteilla leikkimistÀ.
Sivu.*
siellÀ luki:*Mun mielestÀ ihmisiÀ vetÀÀ puoleensa pelkÀstÀÀn se, kun jotakuta voi saada.*
Jos kiinnostus johtuu siitÀ ettei kohdetta voi saada, niin kiinnostunutta esittÀmÀllÀhÀn sitÀ just pÀÀsis noista eroon. MitÀs jos malttais lukea kunnolla, eikÀ ryntÀis heti itkemÀÀn omia traumoja?
MitÀ jos et takertuisi jokaiseen pieneen yksityiskohtaan?
KetÀ kaipaat?
On traumoja, ja todellakin itken niitÀ juuri heille jotka eivÀt sitÀ kestÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ei itketÀ lauantaina ;)
MitÀ tehdÀÀn sitten?
Liian
vanha
kaipaan
mitÀÀn
romantiikkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon melkoinen piiloromantikko. SydÀn on kÀtketty monen vaatekerroksen alle.
Mies, jota kaipaan, on romantikko. Ei vaan minua kohtaan.
Musta tuntuu, ettÀ hÀn -siis mun ns. ihastus tai mikÀ onkaan- ei ole romantikko. Huomaavainen herrasmies kyllÀ, mutta ei ehkÀ romantikko? MinÀ taas olen romantikko.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei lukutaidoton!
*Toivottavasti osaat sitten kertoa sinua lÀhestyville ettet ole kiinnostunut.Osa ihmisistÀ nimittÀin esittÀÀ kiinnostunutta jos saa huomiota ja se on satuttavaa toimintaa, tunteilla leikkimistÀ.
Sivu.*
siellÀ luki:*Mun mielestÀ ihmisiÀ vetÀÀ puoleensa pelkÀstÀÀn se, kun jotakuta voi saada.*
Jos kiinnostus johtuu siitÀ ettei kohdetta voi saada, niin kiinnostunutta esittÀmÀllÀhÀn sitÀ just pÀÀsis noista eroon. MitÀs jos malttais lukea kunnolla, eikÀ ryntÀis heti itkemÀÀn omia traumoja?MitÀ jos et takertuisi jokaiseen pieneen yksityiskohtaan?
KetÀ kaipaat?
On traumoja, ja todellakin itken niitÀ juuri heille jotka eivÀt sitÀ kestÀ.
Lukutaidoton edelleen? SĂ€hĂ€n itse olit se joka toisen juttuun takertui, ei kukaan muu đ€ŠđŒ
Yksi asia on varma: en merkitse juuri mitÀÀn kaipaamalleni.
Harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon melkoinen piiloromantikko. SydÀn on kÀtketty monen vaatekerroksen alle.
Mies, jota kaipaan, on romantikko. Ei vaan minua kohtaan.
Oon nainen.
TiedÀn.
MÀ olen romantikko, vaikka ei se ehkÀ aina nÀy. Kaipaamastani en tiedÀ varmaksi.
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ olis yksi kaksonen joka on kirjoitellut jo useamman vuoden ravulle. HyvÀÀ yötÀ.
HyvÀÀ yötÀ.
Lapset ja lapsenmieliset. Eikö niiden ollut taivasten valtakunta. MikÀ viisaus.
En tiedÀ, kirjoitanko koskaan viestiÀ sinulle vai jÀivÀtkö ne monen vuoden takaiset ensimmÀisiksi ja viimeisiksi. Onko yhteys suljettu iÀksi? Jos on, valtimo katkeaa. Edelleen toivon. HyvÀÀ yötÀ.
Ei mua tiedĂ€ks yhtÀÀn kiinnosta sun henkkoht đ đ€Ł mutta selvĂ€ksi on kĂ€ynyt, ettĂ€ sulla ainakin on tosi vaikea elĂ€mĂ€