Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Olen niin vĂ€synyt tĂ€hĂ€n ketjuun. TÀÀllĂ€ menee ihan kaikki sekaisin. Ja heti kun poistuu (kun aina ei vaan jaksa ja on muutakin) niin joku muu jatkaa juttuja nĂ€yttĂ€en ihan sinulta erinĂ€isten sattumien kautta. đ€ŠKamalaa jos on ollut tunnisteilla
Vierailija kirjoitti:
Saattaa mua etĂ€isesti kaivatamonikin, mutta empĂ€ ole antanut kellekkÀÀn mahkuja mihinkÀÀn lĂ€hempÀÀn đ ei ole kiire mihinkÀÀn
SydĂ€meni đ ei sovi tuohon aukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa mua etĂ€isesti kaivatamonikin, mutta empĂ€ ole antanut kellekkÀÀn mahkuja mihinkÀÀn lĂ€hempÀÀn đ ei ole kiire mihinkÀÀn
Haluan irl yhteyden. naiselta naiselle sivusta
Rypytetyt tiukat pepputrikoot pukisivat sinua kollega ;)
Ihan kammottavia viestejÀ tÀÀllÀ eilen iltapÀivÀn ja illan tienoilla, en puhuisi noin edes vihamiehestÀni. TiedÀn, ettÀ me emme tunne kunnolla, ei irl-yhteyttÀ enÀÀ ja meidÀn vÀleillÀ on myös draamaa, mutta en minÀ nyt noin kirjoita. Nn
En jaksanut tuon "hyvÀÀ yötĂ€ đ" jĂ€lkeen jatkaa, vaikka ehkĂ€ nĂ€ytti siltĂ€. On ollut kaikenlaista ja olen ollut kipeĂ€ tavalla, josta en halua kertoa tÀÀllĂ€. En edes tiedĂ€ luetko sinĂ€ nĂ€itĂ€ ja varsinkaan tĂ€hĂ€n kellon aikaan. Kovasti toivon, ettĂ€ ymmĂ€rtĂ€isitt rakkas kaivattuni. Terveisin hölmö ihastunut, jota et edes tunne ja joka ei edes tunne sinua đđŒđ»
Pauhaan tÀstÀ varmaan koko pÀivÀn.
Vierailija kirjoitti:
Aikaa kolme kuukautta ja puoli kuukautta.
Tuleeko vauva vai kuolo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KĂ€vin just kaupassa. Ostin sipsiĂ€, suolakeksejĂ€, 2x kermaviilin+dipit. Kilon lakupussi ja suklaata on kaapissa. Saan syödĂ€ mitĂ€ haluan. Koska syön oikein, olen hoikka, enkĂ€ muuks muutu! "Uhkeille ja muodokkaille" terveisiĂ€ đ„
Bulimia on vaarallista sydÀmelle.
sivusta
KyllÀ lÀskin vihaaja on nainen!
PyöreÀhkö toinen nainen vei hÀnen tyttöystÀvÀn. SiitÀ kaikki katkeruus, antakaa olla kommentin. HÀn syö ja oksentaa, surkeassa kunnossa mt- jÀttÀkÀÀ omaan arvoonsa.
ErittÀin kaukaa sivusta.
Olet kyllÀ totaalisen vÀÀrÀssÀ. "PyöreÀhkö toinen nainen vei hÀnen tyttöystÀvÀnsÀ" keneltÀ tÀmÀ on. Et voi olla tosissa
Tottahan tÀmÀ on tiedÀnpÀ vaan Osui ja upposi>
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaa kolme kuukautta ja puoli kuukautta.
Mihin?
kun tavataan
Mukavaa aamupÀivÀÀ kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T, mitĂ€ tunnet. MitĂ€ tĂ€mĂ€ kaikki tarkoittaa.. voisitko kertoa minulle suoraan jos tunnet samoin. Anna jokin vihje. Voisiko meistĂ€ tulla enemmĂ€n.. kaipaan seuraasi. Kaipaatko sinĂ€? -naiselle đč
TÀmÀ olisi voinut olla minulta hÀnelle. Aika moni ilmeisesti samanlaisessa tilanteessa kaipaamansa suhteen.
Apua, punastun. Ihailijoita, voisiko olla. Ja olen vain nainen kengittÀ maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
TiiĂ€n nainen, ettĂ€ sun seksuaalinen intohimo mua kohtaan loppuun heti kun sanon nĂ€in, mutta rakastan sua. Sussa kaikki on viehkeÀÀ ja ihailtavaa. Nuku hyvin. EnkĂ€ sua tarvi mihinkÀÀn. Edes pussieni tyhjentĂ€jĂ€ksi. Silti mietin sua pĂ€ivĂ€t lĂ€peeni, oot ihmeellisin ja kaunein sielu koko maailmassa. ĂitĂ€.
Oletko aina ollut tÀtÀ mieltÀ?
En kelvannut. Yksi jÀtti, koska sinua rakastan, etkÀ sinÀ lopulta vÀlitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T, mitĂ€ tunnet. MitĂ€ tĂ€mĂ€ kaikki tarkoittaa.. voisitko kertoa minulle suoraan jos tunnet samoin. Anna jokin vihje. Voisiko meistĂ€ tulla enemmĂ€n.. kaipaan seuraasi. Kaipaatko sinĂ€? -naiselle đč
TÀmÀ olisi voinut olla minulta hÀnelle. Aika moni ilmeisesti samanlaisessa tilanteessa kaipaamansa suhteen.
Apua, punastun. Ihailijoita, voisiko olla. Ja olen vain nainen kengittÀ maailmassa.
Kaikki ihailevat lempeyttÀsi ja rauhallisuuttasi. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ilo olla pelkkĂ€ đ©.
Jokaisella on merkitys elÀmÀssÀ.
Vierailija kirjoitti:
Menitkö menojasi?
"You can check out anytime you like, but you can never leave"
MitÀs luulet? TÀmÀ paikka on kuin Hotel California.
Kivaa pÀivÀÀ ihana..