Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomatonta nähdä miten turvonneet kasvoni olivat kun ryyppäsin. Nyt 3 kk selvänä ja muutos häkellyttävä.

Vierailija
08.04.2025 |

Hävettää kun en edes ymmärtänyt itse kuinka kamalalta näytin. Olinhan minä tyytymätön peilikuvaani mutta vähän meikkiä naamaan ja menoksi vaan. Oikeasti kasvoni olivat valtavan turvoksissa, vahamaiset ja punoittava Hyh. Näytin tosi huonosti voivalta ihmiseltä ja olinkin. 

Kolmen kuukautta myöhemmin voi miten ihanaa nähdä itsensä peilistä ja katsella kuvia ennen ja nyt. Olen nuorentunut, kasvoissa kaunis väri ja hehku, turvotus laskenut. Kuin eri ihminen kuvissa, paljon parempi raittiina. :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin uskoa. Kyllä minäkin näytän kuvisa kamalalta, missä olen juomassa. Mulla nyt 2kk ilman alkoa.

Tsemppiä!

Vierailija
2/13 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kelpaakin kesän terassikautta sitten aloitella! 👍🍺🥂🍹🍻🍸🍷🍾

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mulla ei oo vaikuttanut mitenkään, kun raitistuin. Ehkä en sitten tarpeeksi ryypännyt, vaikka vedin aina pe ja la viiniä. 

Vierailija
4/13 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kelpaakin kesän terassikautta sitten aloitella! 👍🍺🥂🍹🍻🍸🍷🍾

Haluan pysyä selvänä. Olen alkoholisti ja raitistuin siis hyvästä syystä. -ap

Vierailija
5/13 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin uskoa. Kyllä minäkin näytän kuvisa kamalalta, missä olen juomassa. Mulla nyt 2kk ilman alkoa.

Tsemppiä!

Hienoa! Kannattaa ottaa kuvia matkan varrelta. Ne todella piristävät kun aikaa kuluu. Paljon tsemppiä sinulle myös, olemme oikealla tiellä. :) -ap

Vierailija
6/13 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu! Alkoholi myös lihottaa.

Vierailija
7/13 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu! Alkoholi myös lihottaa.

Juu olen laihtunut 6 kiloa. Viimeisimmän kuukauden aikana olen panostanut myös terveellisempään ruokavalioon ja liikuntaan. -ap

Vierailija
8/13 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tänne vosu niin ryypätään yhdessä!

Vierailija
9/13 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on en aloita juomalakkoa vielä,mutta kokemuksesta tiedän että se turvotus kyllä katoaa kun pitää sopivan tauon alkotuotteista.

Vierailija
10/13 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille raitistumisessa ja sen tavoittelussa. Itelle ei oo koskaan alko maistunut haitaksi asti ja huomaan kyllä naaman turvotuksesta, keille maistuu. Mutta en sano asiasta mitään, koska se on sillä hetkellä arka aihe ja aiheuttaa lähinnä vastareaktiota. Tuo on yksi asioita, mikä pitää tajuta itse tehdä ja isot rispektit kaikille ketkä siihen on pystyny.

Vierailija
11/13 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä kaikille raitistumisessa ja sen tavoittelussa. Itelle ei oo koskaan alko maistunut haitaksi asti ja huomaan kyllä naaman turvotuksesta, keille maistuu. Mutta en sano asiasta mitään, koska se on sillä hetkellä arka aihe ja aiheuttaa lähinnä vastareaktiota. Tuo on yksi asioita, mikä pitää tajuta itse tehdä ja isot rispektit kaikille ketkä siihen on pystyny.

Juuri näin. Kiitos mukavasta ja kannustavasta kommentista! -ap 

Vierailija
12/13 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Vuoden verran olen mennyt nollalinjalla.

Eilen otin lonkeroa ja kyllä aamulla kadutti. 

Ihmettelen, että tätäkö olen aiemmin tehnyt useamman kerran kuukaudessa. 

Vierailija
13/13 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on liikaa ylipainoa (joo oma vika) ja kortisonilääkitys (ei oma vika) ja näytän ihan ryypänneeltä, vaikka en edes käytä alkoholia kuin joskus jossain satunnaisissa tilaisuuksissa lasin tai kaksi. Olen joskus kuullut kautta rantain, että mulla on alkoholiongelma, koska ole niin turvonneen näköinen. No ei ole alkoholi ongelmaa. Laihduttaa kyllä pitäisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi