Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GALLUP: MitÀ tekisit jos aavistaisit ettÀ kaivattu rakastaa sinua, mutta selvÀsti haluaisi piilottaa sen? Mutta vahingossa antaisi siitÀ liian selvÀn vihjeen.
TiedÀn hÀnen olevan ihastunut, ei ole yrittÀnyt piilottaa sitÀ vaan tuonut suoraan esiin. En aio tehdÀ mitÀÀn, edelleenkÀÀn. ElÀmÀt on molemmilla hyvin nÀin.
Onko tosiaan hyvÀ elÀmÀ kun tÀssÀ ketjussa joutuu kÀymÀÀn?
Sama se kai mitÀ sitÀ selailee ennen nukkumaanmenoa, tÀtÀ vai instaa. Joskus tÀÀllÀ on ihan kivojakin juttuja.
Ylitulkinta siis sulla. En muuttasi elÀmÀstÀni mitÀÀn
IhmisillÀ on tisiaan eri standardit hyvÀlle elÀmÀlle.
Mulle henkilökoh
MitÀs itse tÀÀlÀ roikut
TiiĂ€n nainen, ettĂ€ sun seksuaalinen intohimo mua kohtaan loppuun heti kun sanon nĂ€in, mutta rakastan sua. Sussa kaikki on viehkeÀÀ ja ihailtavaa. Nuku hyvin. EnkĂ€ sua tarvi mihinkÀÀn. Edes pussieni tyhjentĂ€jĂ€ksi. Silti mietin sua pĂ€ivĂ€t lĂ€peeni, oot ihmeellisin ja kaunein sielu koko maailmassa. ĂitĂ€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei lukutaidoton!
*Toivottavasti osaat sitten kertoa sinua lÀhestyville ettet ole kiinnostunut.Osa ihmisistÀ nimittÀin esittÀÀ kiinnostunutta jos saa huomiota ja se on satuttavaa toimintaa, tunteilla leikkimistÀ.
Sivu.*
siellÀ luki:*Mun mielestÀ ihmisiÀ vetÀÀ puoleensa pelkÀstÀÀn se, kun jotakuta voi saada.*
Jos kiinnostus johtuu siitÀ ettei kohdetta voi saada, niin kiinnostunutta esittÀmÀllÀhÀn sitÀ just pÀÀsis noista eroon. MitÀs jos malttais lukea kunnolla, eikÀ ryntÀis heti itkemÀÀn omia traumoja?MitÀ jos et takertuisi jokaiseen pieneen yksityiskohtaan?
KetÀ kaipaat?
On traumoja, ja todellakin itken niitÀ juuri heille jotka eivÀt sitÀ kestÀ.
Lukutaidoton edelleen? SÀhÀn itse olit se joka tois
No koita elÀÀ sen seikan kanssa. HyvÀÀ yötÀ.
HyvÀt yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin saan painaa huuleni huuliasi vasten?
Soisin nÀin tapahtuvan mahdollisimman pian. Naiselle mieheltÀ, ehkÀ sivusta, ehkÀ ei. Ei voi tietÀÀ.
Suotko?
KyllÀ
Kiva katsella vierestÀ kun sÀ rakastat vÀhÀn jokaista. SiinÀhÀn rakastat.
MÀ en hae sulta enÀÀ yhtÀÀn mitÀÀn. Saat ainakin mun urpoilulta rauhan ja rakasta sun elÀmÀÀ.
Kuulemma tilastoissa 10 vuotta ylittÀvÀÀ ikÀeroa pariskunnalla pidetÀÀn epÀilyttÀvÀnÀ. Juuri tuota sanaa kÀytti. EpÀilyttÀvÀ.
Tottahan se on. Tulee mieleen, ettÀ toinen haluaa elÀÀ jatkuvaa nuoruutta ja varastaa nuoremman nuoruutta.
HyvÀksykÀÀ ikÀnne! Peilit hajoo..
Vierailija kirjoitti:
Ei itketÀ lauantaina ;)
Lauantaina bailataan ankarasti đ„ł
Ja sillÀ alun superhuomaavaisella herrasmiesmÀisyydellÀ varmaan pohjusti sitÀ, ettÀ alkaa sitten rajummaksi.
No, ei se haittaa, ja on kuitenkin sÀilynyt huomaavaisena herrasmiehenÀ.
HyvÀÀ yötÀ kaivurilleni!
Vierailija kirjoitti:
IkÀvÀ
LÀllÀslÀÀ, eipÀs olekaan!
SuurikÀero, koitetaan rahalla kompensoida, kun tasot niin erit..
HyvÀÀ huomenta kaivatulleni !
Huomenta ihana 46 vuotias nainen đ
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ huomenta kaivatulleni !
Samoin sinnekin hyvÀÀ pÀivÀn alkua.
ollaan samoilla aalloilla.