Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Sairauksia voi hoitaa. Vain otettu lääke auttaa.
Jos auttaa. Lääkkeet eivät tehoa kaikkeen vaikka ne maksaisivat kuinka paljon tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos auttaa. Lääkkeet eivät tehoa kaikkeen vaikka ne maksaisivat kuinka paljon tahansa.
Sillä verukkeellako voi paiskoa, miten huvittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän myös todella paljon ravitsemuksesta ja sen hyödyntäminen on todella iso osa elämääni, vaikka lipsunkin...
Minullakin on vahva ymmärrys terveydestä ja hyvinvoinnista kokonaisvaltaisesti. Eilen kerroin myös että olen puhumisen ekspertti ja osaan toimia myös ihmisten kanssa jotka eivät puhele turhia. Olen hyvin taitava ihmisten kanssa ja ymmärrykseni kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista kattaa myös ymmärryksen yhteiskunnan vaikutuksesta ihmisiin ja ihmisten vaikutuksen yhteiskuntaan. Osaan auttaa kaikkia ihmisiä ikätasoisesti ja ymmärrän erilaisia elämiä sekä elämäntilanteitakin. Ymmärrykseni on poikkeuksellisen monipuolinen ja moniulotteinen. Minulla on hyvin vahva persoonallinen osaamisalue.
Etsitkö töitä täältä?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän myös todella paljon ravitsemuksesta ja sen hyödyntäminen on todella iso osa elämääni, vaikka lipsunkin...
Ihan saatanan kiva, kun kerrot sen täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä verukkeellako voi paiskoa, miten huvittaa?
Ei liity aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on vahva ymmärrys terveydestä ja hyvinvoinnista kokonaisvaltaisesti. Eilen kerroin myös että olen puhumisen ekspertti ja osaan toimia myös ihmisten kanssa jotka eivät puhele turhia. Olen hyvin taitava ihmisten kanssa ja ymmärrykseni kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista kattaa myös ymmärryksen yhteiskunnan vaikutuksesta ihmisiin ja ihmisten vaikutuksen yhteiskuntaan. Osaan auttaa kaikkia ihmisiä ikätasoisesti ja ymmärrän erilaisia elämiä sekä elämäntilanteitakin. Ymmärrykseni on poikkeuksellisen monipuolinen ja moniulotteinen. Minulla on hyvin vahva persoonallinen osaamisalue.
Etsitkö töitä täältä?
No kai niitä voi etsiä mistä tahansa mutta lähinnä tuli vain mieleeni heittää tuo kommentti.
Olin jo eronnut anopin tyttärestä aiemmin kesällä, mutta veneeni oli yhä anopin mökillä. Syyskuussa meni hakemaan venettäni mökiltä jossa anoppi oli viikonlopun vietossa. Itse olin tuolloin 35v ja anoppi hiukan alle 60v.
Veneennostoon en saanut ketään kaveria mukaan joten pakko oli pyytää anoppia avuksi. Kaikki ei mennyt trailerille laitossa kuin strömssössä ja molemmat kastuimme kunnolla. Itselläni ei ollut vaihtovaatteita mukana ja olin kalsareita myöten märkä.
Laitoin saunan lämpiämään jotta saisin vaatteeni siellä kuivaksi ja odottelin saunatuvassa saunan lämpenemistä ja vaatteideni kuivumista pelkkä pyyhe lanteilla, kun anoppi pyyhälsi paikalle saunaoluiden kanssa. Ennenkuin ehdin kissaa sanoa , niin anoppi totesi että nyt hän saa hyvällä omallatunnolla pyytää minut selänpesijäksi kun en ole enää tyttäreni puoliso. Hän katsoi silmiini ja kysyi uskallanko tulla saunaa hänen kanssaan. Totesin etten minä häntä pelkää, mutta en tiedä onko se hyvä ajatus (olin ollut ilman seksiä n 2kk). Ex anoppi oli ihan hyvässä kunnossa ikäisekseen. Jo pelkkä ajatus sai pyyhkeeni kohoamaan miehustan kohdalta. Ajattelin, että so what ja otin loputkin vaatteet pois kun sauna oli lämmin. Muistaakseni menin edeltä saunaan ja koitin lauteilla piilotella orastavaa stondistani. Ex anoppi tuli perässäni ja mielessäni päätin että nyt katsotaan mitä tuleman pitää. Anoppi mittaili katseellaan minua ja totesi ettei minun tarvi kauaa olla ilman; Kysyin "tyhmänä" että mitä ilman, johon anoppi totesi että naista tai edes seksiä. Siinä vaiheessa minulla oli jo todellisia vaikeuksia piilotella erektiota hikisten reisien välissä. Löylyvesi loppui jolloin anoppi "käski" minun ottavan sitä nuorempana lisää, jolloin jouduin nousemaan lauteilta ja siinä samassa kaluni napsahti jämäkästi vaakatasoon. Muistan anoppini katselleen kaluani ihmeissään ja sanoi että ei kai vanha akka tuollaista saa aikaan, totesin että näin pääsi käymään...
Asiat etenivät omalla painollaan hiljaisuuden vallitessa kun anoppi otti kiinni kalustani ja teki muutaman runkkausliikkeen. Itse käännyin ja vedin hänet itseäni päin ja suutelin hänen rintojaan ja kovia nännejä. Sanoin etten kyllä kestä kauaa jos hän jatkaa. Hyväilin anopin rintoja ja siirsin käteni reisien väliin josta löysin turvonneen ja varsin kostean kohdan. Tässä vaiheessa anoppi vain huokaili ja pyysi, että nuolisin häntä. Tuumasta toimeen ja ei mennyt kauaa kun ensimmäinen orgasmi vavisteli hänen kehoaan ja reidet löivät yhteen; sillä erotuksella että ne eivät menneet yhteen kun pääni oli välissä.
Siirryimme lauteilta pesutilaan jossa anoppini pyysi, että tulisin sisään takaapäin. Hän otti tukea suihkun hanasta ja työnsi takamustaan taaksepäin. Olin kivikova ja niin kiihottunut, että tiesin laukeavani hyvinkin nopeasti ja näinhän siinä kävi kun 2 kk:n paineet purkautuivat...
No eihän niitä vaatteita muistettu laittaa kuivumaan joten oli pakko jäädä yöksi ja se on toinen tarina.
Tämä viikonloppu jäi ainutkertaiseksi ex-anopin kanssa, mutta ei se kyllä mikään huono kokemus ollut.
Tiukat rypytetyt trikoot olisivat ihanat pakaroidesi päällä, tämä kollegalle!
Vierailija kirjoitti:
Sinusta on ok minua kohtaan, että kaikki jää näin vuosien jälkeen?
Tämä ei ollut minulta. Ymmärrän kaivatun tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Laitan jos annat sellaiset lahjaksi! Kiitos etukäteen.
Miten nämä viime vuosien viestit tässä ketjussa saavat aikaan vain haukotuksia?
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa aamupäivää kaivatulleni !
Samoin sinnekin hyvää päivänjatkoa.
Kilometrien lenkki keskustaan pakkasessa.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ihmistä, joka välittäisi ja josta minä välittäisin.
💜🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa mua etäisesti kaivatamonikin, mutta empä ole antanut kellekkään mahkuja mihinkään lähempään 💟 ei ole kiire mihinkään
Haluan irl yhteyden. naiselta naiselle sivusta
Olen 100% hetero 💟
Vierailija kirjoitti:
Niin sinunkin pakaroidesi päällä ;)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ihmistä, joka välittäisi ja josta minä välittäisin.
Etkö välitä musta