Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
26001/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sairauksia voi hoitaa. Vain otettu lÀÀke auttaa.

Vierailija
26002/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos auttaa. LÀÀkkeet eivÀt tehoa kaikkeen vaikka ne maksaisivat kuinka paljon tahansa.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26003/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos auttaa. LÀÀkkeet eivÀt tehoa kaikkeen vaikka ne maksaisivat kuinka paljon tahansa.

SillÀ verukkeellako voi paiskoa, miten huvittaa?

Vierailija
26004/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TiedÀn myös todella paljon ravitsemuksesta ja sen hyödyntÀminen on todella iso osa elÀmÀÀni, vaikka lipsunkin...

Minullakin on vahva ymmÀrrys terveydestÀ ja hyvinvoinnista kokonaisvaltaisesti. Eilen kerroin myös ettÀ olen puhumisen ekspertti ja osaan toimia myös ihmisten kanssa jotka eivÀt puhele turhia. Olen hyvin taitava ihmisten kanssa ja ymmÀrrykseni kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista kattaa myös ymmÀrryksen yhteiskunnan vaikutuksesta ihmisiin ja ihmisten vaikutuksen yhteiskuntaan. Osaan auttaa kaikkia ihmisiÀ ikÀtasoisesti ja ymmÀrrÀn erilaisia elÀmiÀ sekÀ elÀmÀntilanteitakin. YmmÀrrykseni on poikkeuksellisen monipuolinen ja moniulotteinen. Minulla on hyvin vahva persoonallinen osaamisalue.

Etsitkö töitÀ tÀÀltÀ?

Vierailija
26005/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TiedÀn myös todella paljon ravitsemuksesta ja sen hyödyntÀminen on todella iso osa elÀmÀÀni, vaikka lipsunkin...

Ihan saatanan kiva, kun kerrot sen tÀÀllÀ.

Vierailija
26006/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SillÀ verukkeellako voi paiskoa, miten huvittaa?

Ei liity aiheeseen.

Vierailija
26007/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on vahva ymmÀrrys terveydestÀ ja hyvinvoinnista kokonaisvaltaisesti. Eilen kerroin myös ettÀ olen puhumisen ekspertti ja osaan toimia myös ihmisten kanssa jotka eivÀt puhele turhia. Olen hyvin taitava ihmisten kanssa ja ymmÀrrykseni kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista kattaa myös ymmÀrryksen yhteiskunnan vaikutuksesta ihmisiin ja ihmisten vaikutuksen yhteiskuntaan. Osaan auttaa kaikkia ihmisiÀ ikÀtasoisesti ja ymmÀrrÀn erilaisia elÀmiÀ sekÀ elÀmÀntilanteitakin. YmmÀrrykseni on poikkeuksellisen monipuolinen ja moniulotteinen. Minulla on hyvin vahva persoonallinen osaamisalue.

Etsitkö töitÀ tÀÀltÀ?

No kai niitÀ voi etsiÀ mistÀ tahansa mutta lÀhinnÀ tuli vain mieleeni heittÀÀ tuo kommentti.

Vierailija
26008/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olin jo eronnut anopin tyttĂ€restĂ€ aiemmin kesĂ€llĂ€, mutta veneeni oli yhĂ€ anopin mökillĂ€. Syyskuussa meni hakemaan venettĂ€ni mökiltĂ€ jossa anoppi oli viikonlopun vietossa. Itse olin tuolloin 35v ja anoppi hiukan alle 60v. 

Veneennostoon en saanut ketÀÀn kaveria mukaan joten pakko oli pyytÀÀ anoppia avuksi. Kaikki ei mennyt trailerille laitossa kuin strömssössĂ€ ja molemmat kastuimme kunnolla. ItsellĂ€ni ei ollut vaihtovaatteita mukana ja olin kalsareita myöten mĂ€rkĂ€. 

Laitoin saunan lÀmpiÀmÀÀn jotta saisin vaatteeni siellÀ kuivaksi ja odottelin saunatuvassa saunan lÀmpenemistÀ ja vaatteideni kuivumista pelkkÀ pyyhe lanteilla, kun anoppi pyyhÀlsi paikalle saunaoluiden kanssa. Ennenkuin ehdin kissaa sanoa , niin anoppi totesi ettÀ nyt hÀn saa hyvÀllÀ omallatunnolla pyytÀÀ minut selÀnpesijÀksi kun en ole enÀÀ tyttÀreni puoliso. HÀn katsoi silmiini ja kysyi uskallanko tulla saunaa hÀnen kanssaan. Totesin etten minÀ hÀntÀ pelkÀÀ, mutta en tiedÀ onko se hyvÀ ajatus (olin ollut ilman seksiÀ n 2kk). Ex anoppi oli ihan hyvÀssÀ kunnossa ikÀisekseen. Jo pelkkÀ ajatus sai pyyhkeeni kohoamaan miehustan kohdalta. Ajattelin, ettÀ so what ja otin loputkin vaatteet pois kun sauna oli lÀmmin. Muistaakseni menin edeltÀ saunaan ja koitin lauteilla piilotella orastavaa stondistani. Ex anoppi tuli perÀssÀni ja mielessÀni pÀÀtin ettÀ nyt katsotaan mitÀ tuleman pitÀÀ. Anoppi mittaili katseellaan minua ja totesi ettei minun tarvi kauaa olla ilman; Kysyin "tyhmÀnÀ" ettÀ mitÀ ilman, johon anoppi totesi ettÀ naista tai edes seksiÀ. SiinÀ vaiheessa minulla oli jo todellisia vaikeuksia piilotella erektiota hikisten reisien vÀlissÀ. Löylyvesi loppui jolloin anoppi "kÀski" minun ottavan sitÀ nuorempana lisÀÀ, jolloin jouduin nousemaan lauteilta ja siinÀ samassa kaluni napsahti jÀmÀkÀsti vaakatasoon. Muistan anoppini katselleen kaluani ihmeissÀÀn ja sanoi ettÀ ei kai vanha akka tuollaista saa aikaan, totesin ettÀ nÀin pÀÀsi kÀymÀÀn...

Asiat etenivĂ€t omalla painollaan hiljaisuuden vallitessa kun anoppi otti kiinni kalustani ja teki muutaman runkkausliikkeen. Itse kÀÀnnyin ja vedin hĂ€net itseĂ€ni pĂ€in ja suutelin hĂ€nen rintojaan ja kovia nĂ€nnejĂ€. Sanoin etten kyllĂ€ kestĂ€ kauaa jos hĂ€n jatkaa. HyvĂ€ilin anopin rintoja ja siirsin kĂ€teni reisien vĂ€liin josta löysin turvonneen ja varsin kostean kohdan. TĂ€ssĂ€ vaiheessa anoppi vain huokaili ja pyysi, ettĂ€ nuolisin hĂ€ntĂ€. Tuumasta toimeen ja ei mennyt kauaa kun ensimmĂ€inen orgasmi vavisteli hĂ€nen kehoaan ja reidet löivĂ€t yhteen; sillĂ€ erotuksella ettĂ€ ne eivĂ€t menneet yhteen kun pÀÀni oli vĂ€lissĂ€. 

Siirryimme lauteilta pesutilaan jossa anoppini pyysi, ettÀ tulisin sisÀÀn takaapÀin. HÀn otti tukea suihkun hanasta ja työnsi takamustaan taaksepÀin. Olin kivikova ja niin kiihottunut, ettÀ tiesin laukeavani hyvinkin nopeasti ja nÀinhÀn siinÀ kÀvi kun 2 kk:n paineet purkautuivat...

No eihÀn niitÀ vaatteita muistettu laittaa kuivumaan joten oli pakko jÀÀdÀ yöksi ja se on toinen tarina.

TÀmÀ viikonloppu jÀi ainutkertaiseksi ex-anopin kanssa, mutta ei se kyllÀ mikÀÀn huono kokemus ollut.

Vierailija
26009/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihqu anoppistoori!

Vierailija
26010/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tiukat rypytetyt trikoot olisivat ihanat pakaroidesi pÀÀllÀ, tÀmÀ kollegalle!

Vierailija
26011/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta on ok minua kohtaan, ettÀ kaikki jÀÀ nÀin vuosien jÀlkeen?

TÀmÀ ei ollut minulta. YmmÀrrÀn kaivatun tilanteen.

Vierailija
26012/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan jos annat sellaiset lahjaksi! Kiitos etukÀteen.

Vierailija
26013/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten nÀmÀ viime vuosien viestit tÀssÀ ketjussa saavat aikaan vain haukotuksia?

Vierailija
26014/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Terkkuja! Sulle.

Vierailija
26015/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa aamupÀivÀÀ kaivatulleni !

Samoin sinnekin hyvÀÀ pÀivÀnjatkoa.

Kilometrien lenkki keskustaan pakkasessa.

Vierailija
26016/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaipaan ihmistÀ, joka vÀlittÀisi ja josta minÀ vÀlittÀisin.

Vierailija
26017/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

đŸ’œđŸ€—

Vierailija
26018/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa mua etĂ€isesti kaivatamonikin, mutta empĂ€ ole antanut kellekkÀÀn mahkuja mihinkÀÀn lĂ€hempÀÀn 💟 ei ole kiire mihinkÀÀn

Haluan irl yhteyden. naiselta naiselle sivusta

Olen  100% hetero 💟

Vierailija
26019/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sinunkin pakaroidesi pÀÀllÀ ;)

Vierailija
26020/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö vÀlitÀ musta

Ketju on lukittu.