Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta toki jos tarkoitit tuolla sitÀ, ettÀ ihmiset jotka ovat sosiaalisia ja viehÀttÀviÀ, ovat myös kiinnostavampia, niin joo. Voihan sen noinkin tulkita. Siis kun harvemmin ihmiset kiinnostuu jostain kuka ei kenellekÀÀn muulle kelpaisi?
- - -
Ei tarvitse olla mitenkÀÀn erityisen viehÀttÀvÀ tai sosiaalinenkaan. Mun mielestÀ ihmisiÀ vetÀÀ puoleensa pelkÀstÀÀn se, kun jotakuta voi saada. Tai nÀin ainakin omasta kokemuksesta - en ole koskaan ollut kiinnostunut seurustelusta vaan viettÀnyt aikani mieluiten itsekseni, mutta miehet on tavoitelleet mua rasittavuuteen saakka. Etenkin nuorempana, ja toivonkin ettÀ nÀin vanhemmiten ongelmasta pÀÀsee kokonaan eroon.
Hauskaa, ettĂ€ jotkut sitten oikein rankaisevat siitĂ€ jos joku kiinnostaa useampaa. EihĂ€n se sen kohteen vika ole đToivottavasti osaat sitten kert
En totta vie kaipaa huomiota
Vierailija kirjoitti:
Itkeminen tekee hyvÀÀ.
Miksi itket?
Vierailija kirjoitti:
Mammat on vauvoja.
Ime tissiÀ. T. LizDaLez
TÀÀllÀ olis yksi kaksonen joka on kirjoitellut jo useamman vuoden ravulle. HyvÀÀ yötÀ.
EttÀ joko saan pian soittaa?
Se yksi nainen on kiva ja tykkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ mÀ oikein teen sun kanssa? Keinot on vÀhissÀ. ->H(n)
Rakastat vaan
VÀhÀn meinaa kÀydÀ raskaaksi tÀmÀ yksinÀinen harrastus.
Rakastat hieman lÀhempÀÀ
Ok, muuten sun kylille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GALLUP: MitÀ tekisit jos aavistaisit ettÀ kaivattu rakastaa sinua, mutta selvÀsti haluaisi piilottaa sen? Mutta vahingossa antaisi siitÀ liian selvÀn vihjeen.
TiedÀn hÀnen olevan ihastunut, ei ole yrittÀnyt piilottaa sitÀ vaan tuonut suoraan esiin. En aio tehdÀ mitÀÀn, edelleenkÀÀn. ElÀmÀt on molemmilla hyvin nÀin.
Onko tosiaan hyvÀ elÀmÀ kun tÀssÀ ketjussa joutuu kÀymÀÀn?
Sama se kai mitÀ sitÀ selailee ennen nukkumaanmenoa, tÀtÀ vai instaa. Joskus tÀÀllÀ on ihan kivojakin juttuja.
Ylitulkinta siis sulla. En muuttasi elÀmÀstÀni mitÀÀn
IhmisillÀ on tisiaan eri standardit hyvÀlle elÀmÀlle.
Mulle henkilökohtaisesti toi on sen merkki, ettÀ vÀhÀn huonosti menee, jos selailee ennen nukkumaanmenoa usein puhelinta.
Eli en olis/ole tyytyvÀinen, jos menee noin matalalta ja turruttaa itseÀÀn vielÀ ennen nukahtamistakin.
Sivusta
Hei lukutaidoton!
*Toivottavasti osaat sitten kertoa sinua lÀhestyville ettet ole kiinnostunut.
Osa ihmisistÀ nimittÀin esittÀÀ kiinnostunutta jos saa huomiota ja se on satuttavaa toimintaa, tunteilla leikkimistÀ.
Sivu.*
siellÀ luki:
*Mun mielestÀ ihmisiÀ vetÀÀ puoleensa pelkÀstÀÀn se, kun jotakuta voi saada.*
Jos kiinnostus johtuu siitÀ ettei kohdetta voi saada, niin kiinnostunutta esittÀmÀllÀhÀn sitÀ just pÀÀsis noista eroon. MitÀs jos malttais lukea kunnolla, eikÀ ryntÀis heti itkemÀÀn omia traumoja?
Turvasatama, keskitytÀÀn vaan toisiimme.
SisÀinen vai ulkoinen pakko?
Kaipaan ihan hemmetisti. Nuku hyvin rakas.
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ olis yksi kaksonen joka on kirjoitellut jo useamman vuoden ravulle. HyvÀÀ yötÀ.
Jees. Se alkuperÀinen rapuun ihastunut kaksonen ei ole kirjoittanut vielÀ puoltakaan vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvÀ. Numero loppuun nollaan.
Vierailija kirjoitti:
EttÀ jotta voithan sÀ koittaa.
Kiva mies kohtasi kivan naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkeminen tekee hyvÀÀ.
Miksi itket?
Monia suruja.
Vierailija kirjoitti:
Se yksi nainen on kiva ja tykkÀÀn.
Ei kantsi. Olen sinulle vahingoksi
LÀskeille hyvÀÀ yötÀ kauniita unia ja eskimon kuvia. (Ei sen jÀÀtelön)
Ei yhtÀÀn mitÀÀn. Silti jotkut ovat ilkeitÀ, eivÀt kestÀ itseÀÀn koska nÀkevÀt muissa omat puutteensa.