Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PaskalĂ€ssyttĂ€jĂ€t pilaamassa ketjunđ
ĂlĂ€ nyt. Oletko muuten kokeillut pissa- ja kakkaleikkejĂ€? Terveiset kaikille niitĂ€ kokeilleille!
Yksi hyvÀnnÀköinen nuorehko mies sanoi kerran minulle haaveilleensa aina siitÀ, ettÀ kaunis nainen kakkaisi hÀnen suuhun. Ja ettÀ maksaa siitÀ hyvin, jos pÀÀsee elÀmÀÀn haaveensa todeksi.
TÀstÀ tulikin nyt nÀemmÀ Àitiyspalsta.
Joo-o, lapsivesi ja turvotushan on syynÀ sille ettÀ raskaana oleva nainen painaa yli 65kg eikÀ mÀssÀys ja liikunnan puute :D Jokaisella tÀmmöistÀ lÀssyttÀvÀllÀ naiselle on oma lehmÀ ojassa tai siis norsu xD
Trolololololloooo. Koetapa nyt hankkia jotain jÀrkevÀmpÀÀ tekemistÀ sinne yksinÀiseen poteroosi.
Vierailija kirjoitti:
TÀstÀ tulikin nyt nÀemmÀ Àitiyspalsta.
Kai tÀnne muitakin kuin veloja ja/tai nettimiehiÀ mahtuu?
Itse olen ainakin ylpeÀ siitÀ, ettÀ olen synnyttÀnyt onnistuneesti symmetrisen, terveen ja ÀlykkÀÀn jÀlkelÀisen, ruokkinut rinnoillani muidenkin vauvoja ja hyvÀssÀ kunnossa edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Joo-o, lapsivesi ja turvotushan on syynÀ sille ettÀ raskaana oleva nainen painaa yli 65kg eikÀ mÀssÀys ja liikunnan puute :D Jokaisella tÀmmöistÀ lÀssyttÀvÀllÀ naiselle on oma lehmÀ ojassa tai siis norsu xD
Trolololololloooo. Koetapa nyt hankkia jotain jÀrkevÀmpÀÀ tekemistÀ sinne yksinÀiseen poteroosi.
Koita sinÀ jÀttÀÀ keksit kauppaan ja lÀhteÀ vaikka vesijumpalle jos pullukan polvet ei kestÀ juoksemista :D
Samat typerÀt jutut kuin ennenkin. MitÀÀn menettÀnyt pois ollessa. KÀvin ja poistun. Tuskin palaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PaskalĂ€ssyttĂ€jĂ€t pilaamassa ketjunđ
ĂlĂ€ nyt. Oletko muuten kokeillut pissa- ja kakkaleikkejĂ€? Terveiset kaikille niitĂ€ kokeilleille!
Yksi hyvÀnnÀköinen nuorehko mies sanoi kerran minulle haaveilleensa aina siitÀ, ettÀ kaunis nainen kakkaisi hÀnen suuhun. Ja ettÀ maksaa siitÀ hyvin, jos pÀÀsee elÀmÀÀn haaveensa todeksi.No olitko kaunis nainen niin ettÀ jouduit/sait toteuttaa nuorukaisen haaveen? Ja jos niin paljonko nettosit?
Joo mutta meni vielÀ oudommaksi tuon jÀlkeen: olisi halunnut treffeille.
Onneksi minÀ painan vain 32 kg, vaikka olenkin pitkÀ naiseksi, suorastaan hujoppi 165 cm. JÀttilÀisamatsoonit Àlkööt tÀlle palstalle vaivautuko.
Vierailija kirjoitti:
Samat typerÀt jutut kuin ennenkin. MitÀÀn menettÀnyt pois ollessa. KÀvin ja poistun. Tuskin palaan.
YksinÀisen vihatrollin palsta, vÀlillÀ joku tylsistynyt jauhaa jotain ja joskus joku kaipaa ja sitten tulee pÀivÀsalin porukka paikalle.
Ameebojen ja impesillien palstađ
Ei laihtumiseen urheilua tarvita, pÀtkÀpaastoa tai syö muuten vÀhemmÀn. Ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei laihtumiseen urheilua tarvita, pÀtkÀpaastoa tai syö muuten vÀhemmÀn. Ei sen kummempaa.
KyllÀ juoksu kuluttaa ihan hyvin kaloreita. Tai jotkut kunnon hikiset Hiit-treenit.
Mutta syöminen on ykkönen tietysti, paljon on rasvaisia miehiÀ ja naisia jotka kyllÀ urheilevat mutta syövÀt liikaa ja on rasvaa pÀÀllÀ.
Poltin rasvat pistÀmÀttÀ tikkua ristiin. Rimppakintut sain.
Ihanaa iltaa hassukainen, kaipaan sua! đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
PienipĂ€iselle suurisuulleđđ
Passiivisagressiivisia tÀllÀiset viestit. - sivulta
Oms ketju paino/lapsiasioille, kiitos.