Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

đź’—

Kommentit (28822)

Vierailija
25621/28822 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se muuten sitten epätavallista, jos kokee halua jauhaa ihastuksestaan/ihmisestä kenen kanssa on joku romanssi/juttua tms.?

Mietin vain, kun ei kukaan kavereistani jauha ikinä mistään miehistä joiden kanssa ovat. Että eikö niillä ole vaan halua sellaiseen, vai tekevätkö hekin niin, että hiljaa mielessään hehkuttelevat, mutta hillitsevät itsensä eivätkä puhu ulospäin? 
Mähän en ole edes tavannut toisen läheisimmän ystäväni miesystävää koskaan. Tosin eivät he montaa vuotta ole olleetkaan yhdessä, ehkä reilu vuoden tai pari vuotta? 
Toisen läheisimmän ystävän ex-poikaystävän näin kerran ystävän synttäreillä. 
Kolmannen läheisen ystävän mies on erittäin tuttu minullekin ja hengataan yleensä yhdessä kun nähdään, mutta ei tuokaan ystävä puhunut mitään siitä miehestä. Kerran vaan menin ystävän luo kylään, ja sinne oli ilmestynyt mies. 

Vierailija
25622/28822 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun syliin saa tulla. Maksimi painorajana olen pitänyt 65kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25623/28822 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua lapsia, niin ihan ok painoraja. Raskaana olevalla naisella nimittäin paukkuu tuo raja aika helposti! 

Vierailija
25624/28822 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua lapsia, niin ihan ok painoraja. Raskaana olevalla naisella nimittäin paukkuu tuo raja aika helposti! 

Voin hyväksyä painonylityksen erikoistapauksissa !

Vierailija
25625/28822 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on jatkuvaa oppimista ja oppiminen on jatkuvaa elämistä.

Vierailija
25626/28822 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se muuten sitten epätavallista, jos kokee halua jauhaa ihastuksestaan/ihmisestä kenen kanssa on joku romanssi/juttua tms.?

Mietin vain, kun ei kukaan kavereistani jauha ikinä mistään miehistä joiden kanssa ovat. Että eikö niillä ole vaan halua sellaiseen, vai tekevätkö hekin niin, että hiljaa mielessään hehkuttelevat, mutta hillitsevät itsensä eivätkä puhu ulospäin? 
Mähän en ole edes tavannut toisen läheisimmän ystäväni miesystävää koskaan. Tosin eivät he montaa vuotta ole olleetkaan yhdessä, ehkä reilu vuoden tai pari vuotta? 
Toisen läheisimmän ystävän ex-poikaystävän näin kerran ystävän synttäreillä. 
Kolmannen läheisen ystävän mies on erittäin tuttu minullekin ja hengataan yleensä yhdessä kun nähdään, mutta ei tuokaan ystävä puhunut mitään siitä miehestä. Kerran vaan menin ystävän luo kylään, ja sinne oli ilmestynyt mies. 

Kyllä minä ja omat kaverit jauhetaan omista ihastuksistamme toisillemme jatkuvasti. Muuten varmaan seottaisiin, jos niitä tunteita ei purkaisi. Joskus jopa viestitellään ja neuvotaan toista silloin kun sattuu olemaan sen ihastuksen lähettyvillä. Eikä olla mitään teinejä enää.

Vierailija
25627/28822 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset painaa syntyessään n. 3-4 kiloa ja se "kahden edestä syöminen" tarkoittaa 200 lisäkaloria päivässä, ei kolmea suklaalevyä + jätskipurkkia + salmiakkikarkkipussia

Vierailija
25628/28822 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pitää pysyä sinusta kaukana tai menee vielä elämä v****ks.

Tai sano jollekin etten ole jotain.. mielummin kuin jotain ihan muuta, jonkin sitcom-eskalaation välttämiseksi. Sitten tehdään enempi juttuja, siltä pohjalta. Vähän tolkkua vaan siihen mitä ne jutut ois ja no, where's the lie? :P

T: Kokonaan sivusta, näemmä. 

Vierailija
25629/28822 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ja omat kaverit jauhetaan omista ihastuksistamme toisillemme jatkuvasti. Muuten varmaan seottaisiin, jos niitä tunteita ei purkaisi. Joskus jopa viestitellään ja neuvotaan toista silloin kun sattuu olemaan sen ihastuksen lähettyvillä. Eikä olla mitään teinejä enää.

Mulla ei todellakaan ole tuollaista kavereiden kanssa. En edes muista, milloin jollain kaverillani olisi ollut ihastus? He vain aina alkavat jonkun kanssa, ja jotain on tapahtunut. 
Tapahtumilla tarkoitan siis sitä, että kuulen jälkeenpäin jos jotain on tapahtunut. 
Esim. istutaan kaverin kanssa elokuussa yö rannalla puhumassa kuulumisia ja elämän asioita, ja hän siinä kertoo henganneensa kesä-heinäkuussa paljon jonkun miehen kanssa, josta aikoo hankkiutua eroon. Tai jos on sellainen mies jonka kanssa haluaa muutakin kuin seksuaalisen suhteen, niin toteaa, että saa nähdä mitä tästä tulee. 

Vierailija
25630/28822 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset painaa syntyessään n. 3-4 kiloa ja se "kahden edestä syöminen" tarkoittaa 200 lisäkaloria päivässä, ei kolmea suklaalevyä + jätskipurkkia + salmiakkikarkkipussia

Kokeile huviksesi, mitä on olla raskaana, kun koko ajan tekee mieli syödä ja pahoinvoi. Vauvan lisäksi istukka voi painaa kilon, siihen päälle lapsivedet, kasvaneet tissit. Sivu

Vierailija
25631/28822 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon sulla on aiheesta kokemusta? 
Itselläni on ympäriltä niin paljon, etten edes lähde tähän keskusteluun jonkun palstahemmon kanssa.. Et pidä vaan rauhassa jotkut hysteeriset kolme suklaalevyä jätskipurkki salmiakkikarkkipussi -ajatuksesi xD (salmiakkia ei muutes edes saa syödä raskaana..) 

Vierailija
25632/28822 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsivesi yms. painaa. Voi olla turvotusta jne. Mutta parhaitenhan täällä tiedetään  kun on sentään wauwwa av, niin kaipausketjussakin voi muita syyllistään. Mieluummin vesidieetille, kun odottaa.

Vierailija
25633/28822 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile huviksesi, mitä on olla raskaana, kun koko ajan tekee mieli syödä ja pahoinvoi. Vauvan lisäksi istukka voi painaa kilon, siihen päälle lapsivedet, kasvaneet tissit. Sivu

Se on vain hyvä, jos tulee vähän fläsää. Tiedän tasan yhden naisen, jonka paino ei noussut raskaana sen enempää kuin vauvan ja istukan painon, ja hänellähän ei sitten tullut rintamaitoa ollenkaan. 
Itselläni tuli yli 20kg, maito suihkusi luovutettavaksi asti, ja jokainen raskauden aikana tullut kilo ja pari vielä päälle oli lähtenyt kun lapsi oli 4kk ;) Toki heti synnärille jäi 8kg. Näin mennyt äidillänikin, aina tullut kiloja ja aina lähtenyt. Hyvässä kunnossa ollut aina. 

Vierailija
25634/28822 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon sulla on aiheesta kokemusta? 
Itselläni on ympäriltä niin paljon, etten edes lähde tähän keskusteluun jonkun palstahemmon kanssa.. Et pidä vaan rauhassa jotkut hysteeriset kolme suklaalevyä jätskipurkki salmiakkikarkkipussi -ajatuksesi xD (salmiakkia ei muutes edes saa syödä raskaana..) 

Voin vakuuttaa, että on omakohtaista kokemusta moninkertaisesti enemmän kuin keskimääräisellä suomalaisnaisella. Enkä ole puhunut mistään suklaalevyistä, jäätelöistä tai salmiakeista. Noviisin ei kannata opettaa konkaria.

Vierailija
25635/28822 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskalässyttäjät pilaamassa ketjun👋

Vierailija
25636/28822 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole puhunut mistään suklaalevyistä, jäätelöistä tai salmiakeista.

Jaa joku psykoosipelle/persoonallisuushäiriöinen taas, kun unohti jo edellisen viestin kirjoitukset.. 

Vierailija
25637/28822 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa iltapäivää kaivatulleni !

Kiitos samoin sinnekin. 

Vierailija
25638/28822 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei todellakaan ole tuollaista kavereiden kanssa. En edes muista, milloin jollain kaverillani olisi ollut ihastus? He vain aina alkavat jonkun kanssa, ja jotain on tapahtunut. 
Tapahtumilla tarkoitan siis sitä, että kuulen jälkeenpäin jos jotain on tapahtunut. 
Esim. istutaan kaverin kanssa elokuussa yö rannalla puhumassa kuulumisia ja elämän asioita, ja hän siinä kertoo henganneensa kesä-heinäkuussa paljon jonkun miehen kanssa, josta aikoo hankkiutua eroon. Tai jos on sellainen mies jonka kanssa haluaa muutakin kuin seksuaalisen suhteen, niin toteaa, että saa nähdä mitä tästä tulee. 

Saattaa johtua siitäkin, että minä ja kaverit ollaan enemmän ajattelijoita kuin tekijöitä. Kun ylianalysoi kaiken, niin mikään ei ikinä "vain tapahdu" yllättäen. Työkavereina on juuri sinun kavereiden kaltaisia naisia ja välillä olen kateellinen siitä tietynlaisesta välinpitämättömyydestä. Ne tavallaan kai suhtautuu elämään normaalisti siihen tyyliin, johon minä ja kaverini tarvitaan nousuhumala. Vähemmän estoja.

Vierailija
25639/28822 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei. Se että jonkun rimpulan polvet ei kestä enempää kuin 65kg, ei tarkoita sitä että ongelma on naisen painossa.

K

Vierailija
25640/28822 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään omakohtaisella kokemuksella ei voi muutenkaan päteä mitään. Täytyy olla myös muuta kokemusta, runsaasti ympärillä ihmisiä, tilastotietoja jne. 

Omassa poterossaan pelkästään itsensä kautta puhuvat ihmiset ovat huonoja keskustelemaan. 

Ketju on lukittu.