Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
25621/28822 |
27.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onkohan se muuten sitten epÀtavallista, jos kokee halua jauhaa ihastuksestaan/ihmisestÀ kenen kanssa on joku romanssi/juttua tms.?

Mietin vain, kun ei kukaan kavereistani jauha ikinĂ€ mistÀÀn miehistĂ€ joiden kanssa ovat. EttĂ€ eikö niillĂ€ ole vaan halua sellaiseen, vai tekevĂ€tkö hekin niin, ettĂ€ hiljaa mielessÀÀn hehkuttelevat, mutta hillitsevĂ€t itsensĂ€ eivĂ€tkĂ€ puhu ulospĂ€in? 
MĂ€hĂ€n en ole edes tavannut toisen lĂ€heisimmĂ€n ystĂ€vĂ€ni miesystĂ€vÀÀ koskaan. Tosin eivĂ€t he montaa vuotta ole olleetkaan yhdessĂ€, ehkĂ€ reilu vuoden tai pari vuotta? 
Toisen lĂ€heisimmĂ€n ystĂ€vĂ€n ex-poikaystĂ€vĂ€n nĂ€in kerran ystĂ€vĂ€n synttĂ€reillĂ€. 
Kolmannen lĂ€heisen ystĂ€vĂ€n mies on erittĂ€in tuttu minullekin ja hengataan yleensĂ€ yhdessĂ€ kun nĂ€hdÀÀn, mutta ei tuokaan ystĂ€vĂ€ puhunut mitÀÀn siitĂ€ miehestĂ€. Kerran vaan menin ystĂ€vĂ€n luo kylÀÀn, ja sinne oli ilmestynyt mies. 

Vierailija
25622/28822 |
27.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun syliin saa tulla. Maksimi painorajana olen pitÀnyt 65kg.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25623/28822 |
27.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua lapsia, niin ihan ok painoraja. Raskaana olevalla naisella nimittĂ€in paukkuu tuo raja aika helposti! 

Vierailija
25624/28822 |
27.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua lapsia, niin ihan ok painoraja. Raskaana olevalla naisella nimittĂ€in paukkuu tuo raja aika helposti! 

Voin hyvÀksyÀ painonylityksen erikoistapauksissa !

Vierailija
25625/28822 |
27.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ElÀmÀ on jatkuvaa oppimista ja oppiminen on jatkuvaa elÀmistÀ.

Vierailija
25626/28822 |
27.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se muuten sitten epÀtavallista, jos kokee halua jauhaa ihastuksestaan/ihmisestÀ kenen kanssa on joku romanssi/juttua tms.?

Mietin vain, kun ei kukaan kavereistani jauha ikinĂ€ mistÀÀn miehistĂ€ joiden kanssa ovat. EttĂ€ eikö niillĂ€ ole vaan halua sellaiseen, vai tekevĂ€tkö hekin niin, ettĂ€ hiljaa mielessÀÀn hehkuttelevat, mutta hillitsevĂ€t itsensĂ€ eivĂ€tkĂ€ puhu ulospĂ€in? 
MĂ€hĂ€n en ole edes tavannut toisen lĂ€heisimmĂ€n ystĂ€vĂ€ni miesystĂ€vÀÀ koskaan. Tosin eivĂ€t he montaa vuotta ole olleetkaan yhdessĂ€, ehkĂ€ reilu vuoden tai pari vuotta? 
Toisen lĂ€heisimmĂ€n ystĂ€vĂ€n ex-poikaystĂ€vĂ€n nĂ€in kerran ystĂ€vĂ€n synttĂ€reillĂ€. 
Kolmannen lĂ€heisen ystĂ€vĂ€n mies on erittĂ€in tuttu minullekin ja hengataan yleensĂ€ yhdessĂ€ kun nĂ€hdÀÀn, mutta ei tuokaan ystĂ€vĂ€ puhunut mitÀÀn siitĂ€ miehestĂ€. Kerran vaan menin ystĂ€vĂ€n luo kylÀÀn, ja sinne oli ilmestynyt mies. 

KyllÀ minÀ ja omat kaverit jauhetaan omista ihastuksistamme toisillemme jatkuvasti. Muuten varmaan seottaisiin, jos niitÀ tunteita ei purkaisi. Joskus jopa viestitellÀÀn ja neuvotaan toista silloin kun sattuu olemaan sen ihastuksen lÀhettyvillÀ. EikÀ olla mitÀÀn teinejÀ enÀÀ.

Vierailija
25627/28822 |
27.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset painaa syntyessÀÀn n. 3-4 kiloa ja se "kahden edestÀ syöminen" tarkoittaa 200 lisÀkaloria pÀivÀssÀ, ei kolmea suklaalevyÀ + jÀtskipurkkia + salmiakkikarkkipussia

Vierailija
25628/28822 |
27.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pitÀÀ pysyÀ sinusta kaukana tai menee vielÀ elÀmÀ v****ks.

Tai sano jollekin etten ole jotain.. mielummin kuin jotain ihan muuta, jonkin sitcom-eskalaation vÀlttÀmiseksi. Sitten tehdÀÀn enempi juttuja, siltÀ pohjalta. VÀhÀn tolkkua vaan siihen mitÀ ne jutut ois ja no, where's the lie? :P

T: Kokonaan sivusta, nĂ€emmĂ€. 

Vierailija
25629/28822 |
27.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ minÀ ja omat kaverit jauhetaan omista ihastuksistamme toisillemme jatkuvasti. Muuten varmaan seottaisiin, jos niitÀ tunteita ei purkaisi. Joskus jopa viestitellÀÀn ja neuvotaan toista silloin kun sattuu olemaan sen ihastuksen lÀhettyvillÀ. EikÀ olla mitÀÀn teinejÀ enÀÀ.

Mulla ei todellakaan ole tuollaista kavereiden kanssa. En edes muista, milloin jollain kaverillani olisi ollut ihastus? He vain aina alkavat jonkun kanssa, ja jotain on tapahtunut. 
Tapahtumilla tarkoitan siis sitĂ€, ettĂ€ kuulen jĂ€lkeenpĂ€in jos jotain on tapahtunut. 
Esim. istutaan kaverin kanssa elokuussa yö rannalla puhumassa kuulumisia ja elĂ€mĂ€n asioita, ja hĂ€n siinĂ€ kertoo henganneensa kesĂ€-heinĂ€kuussa paljon jonkun miehen kanssa, josta aikoo hankkiutua eroon. Tai jos on sellainen mies jonka kanssa haluaa muutakin kuin seksuaalisen suhteen, niin toteaa, ettĂ€ saa nĂ€hdĂ€ mitĂ€ tĂ€stĂ€ tulee. 

Vierailija
25630/28822 |
27.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset painaa syntyessÀÀn n. 3-4 kiloa ja se "kahden edestÀ syöminen" tarkoittaa 200 lisÀkaloria pÀivÀssÀ, ei kolmea suklaalevyÀ + jÀtskipurkkia + salmiakkikarkkipussia

Kokeile huviksesi, mitÀ on olla raskaana, kun koko ajan tekee mieli syödÀ ja pahoinvoi. Vauvan lisÀksi istukka voi painaa kilon, siihen pÀÀlle lapsivedet, kasvaneet tissit. Sivu

Vierailija
25631/28822 |
27.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon sulla on aiheesta kokemusta? 
ItsellĂ€ni on ympĂ€riltĂ€ niin paljon, etten edes lĂ€hde tĂ€hĂ€n keskusteluun jonkun palstahemmon kanssa.. Et pidĂ€ vaan rauhassa jotkut hysteeriset kolme suklaalevyĂ€ jĂ€tskipurkki salmiakkikarkkipussi -ajatuksesi xD (salmiakkia ei muutes edes saa syödĂ€ raskaana..) 

Vierailija
25632/28822 |
27.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsivesi yms. painaa. Voi olla turvotusta jne. Mutta parhaitenhan tÀÀllĂ€ tiedetÀÀn  kun on sentÀÀn wauwwa av, niin kaipausketjussakin voi muita syyllistÀÀn. Mieluummin vesidieetille, kun odottaa.

Vierailija
25633/28822 |
27.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile huviksesi, mitÀ on olla raskaana, kun koko ajan tekee mieli syödÀ ja pahoinvoi. Vauvan lisÀksi istukka voi painaa kilon, siihen pÀÀlle lapsivedet, kasvaneet tissit. Sivu

Se on vain hyvĂ€, jos tulee vĂ€hĂ€n flĂ€sÀÀ. TiedĂ€n tasan yhden naisen, jonka paino ei noussut raskaana sen enempÀÀ kuin vauvan ja istukan painon, ja hĂ€nellĂ€hĂ€n ei sitten tullut rintamaitoa ollenkaan. 
ItsellĂ€ni tuli yli 20kg, maito suihkusi luovutettavaksi asti, ja jokainen raskauden aikana tullut kilo ja pari vielĂ€ pÀÀlle oli lĂ€htenyt kun lapsi oli 4kk ;) Toki heti synnĂ€rille jĂ€i 8kg. NĂ€in mennyt Ă€idillĂ€nikin, aina tullut kiloja ja aina lĂ€htenyt. HyvĂ€ssĂ€ kunnossa ollut aina. 

Vierailija
25634/28822 |
27.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon sulla on aiheesta kokemusta? 
ItsellĂ€ni on ympĂ€riltĂ€ niin paljon, etten edes lĂ€hde tĂ€hĂ€n keskusteluun jonkun palstahemmon kanssa.. Et pidĂ€ vaan rauhassa jotkut hysteeriset kolme suklaalevyĂ€ jĂ€tskipurkki salmiakkikarkkipussi -ajatuksesi xD (salmiakkia ei muutes edes saa syödĂ€ raskaana..) 

Voin vakuuttaa, ettÀ on omakohtaista kokemusta moninkertaisesti enemmÀn kuin keskimÀÀrÀisellÀ suomalaisnaisella. EnkÀ ole puhunut mistÀÀn suklaalevyistÀ, jÀÀtelöistÀ tai salmiakeista. Noviisin ei kannata opettaa konkaria.

Vierailija
25635/28822 |
27.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PaskalĂ€ssyttĂ€jĂ€t pilaamassa ketjun👋

Vierailija
25636/28822 |
27.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EnkÀ ole puhunut mistÀÀn suklaalevyistÀ, jÀÀtelöistÀ tai salmiakeista.

Jaa joku psykoosipelle/persoonallisuushĂ€iriöinen taas, kun unohti jo edellisen viestin kirjoitukset.. 

Vierailija
25637/28822 |
27.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni !

Kiitos samoin sinnekin. 

Vierailija
25638/28822 |
27.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei todellakaan ole tuollaista kavereiden kanssa. En edes muista, milloin jollain kaverillani olisi ollut ihastus? He vain aina alkavat jonkun kanssa, ja jotain on tapahtunut. 
Tapahtumilla tarkoitan siis sitĂ€, ettĂ€ kuulen jĂ€lkeenpĂ€in jos jotain on tapahtunut. 
Esim. istutaan kaverin kanssa elokuussa yö rannalla puhumassa kuulumisia ja elĂ€mĂ€n asioita, ja hĂ€n siinĂ€ kertoo henganneensa kesĂ€-heinĂ€kuussa paljon jonkun miehen kanssa, josta aikoo hankkiutua eroon. Tai jos on sellainen mies jonka kanssa haluaa muutakin kuin seksuaalisen suhteen, niin toteaa, ettĂ€ saa nĂ€hdĂ€ mitĂ€ tĂ€stĂ€ tulee. 

Saattaa johtua siitÀkin, ettÀ minÀ ja kaverit ollaan enemmÀn ajattelijoita kuin tekijöitÀ. Kun ylianalysoi kaiken, niin mikÀÀn ei ikinÀ "vain tapahdu" yllÀttÀen. Työkavereina on juuri sinun kavereiden kaltaisia naisia ja vÀlillÀ olen kateellinen siitÀ tietynlaisesta vÀlinpitÀmÀttömyydestÀ. Ne tavallaan kai suhtautuu elÀmÀÀn normaalisti siihen tyyliin, johon minÀ ja kaverini tarvitaan nousuhumala. VÀhemmÀn estoja.

Vierailija
25639/28822 |
27.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No hei. Se ettÀ jonkun rimpulan polvet ei kestÀ enempÀÀ kuin 65kg, ei tarkoita sitÀ ettÀ ongelma on naisen painossa.

K

Vierailija
25640/28822 |
27.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PelkĂ€stÀÀn omakohtaisella kokemuksella ei voi muutenkaan pĂ€teĂ€ mitÀÀn. TĂ€ytyy olla myös muuta kokemusta, runsaasti ympĂ€rillĂ€ ihmisiĂ€, tilastotietoja jne. 

Omassa poterossaan pelkĂ€stÀÀn itsensĂ€ kautta puhuvat ihmiset ovat huonoja keskustelemaan. 

Ketju on lukittu.