Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Mun syliin saa tulla. Maksimi painorajana olen pitÀnyt 65kg.
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua lapsia, niin ihan ok painoraja. Raskaana olevalla naisella nimittÀin paukkuu tuo raja aika helposti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua lapsia, niin ihan ok painoraja. Raskaana olevalla naisella nimittÀin paukkuu tuo raja aika helposti!
Voin hyvÀksyÀ painonylityksen erikoistapauksissa !
ElÀmÀ on jatkuvaa oppimista ja oppiminen on jatkuvaa elÀmistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se muuten sitten epÀtavallista, jos kokee halua jauhaa ihastuksestaan/ihmisestÀ kenen kanssa on joku romanssi/juttua tms.?
Mietin vain, kun ei kukaan kavereistani jauha ikinÀ mistÀÀn miehistÀ joiden kanssa ovat. EttÀ eikö niillÀ ole vaan halua sellaiseen, vai tekevÀtkö hekin niin, ettÀ hiljaa mielessÀÀn hehkuttelevat, mutta hillitsevÀt itsensÀ eivÀtkÀ puhu ulospÀin?
MÀhÀn en ole edes tavannut toisen lÀheisimmÀn ystÀvÀni miesystÀvÀÀ koskaan. Tosin eivÀt he montaa vuotta ole olleetkaan yhdessÀ, ehkÀ reilu vuoden tai pari vuotta?
Toisen lÀheisimmÀn ystÀvÀn ex-poikaystÀvÀn nÀin kerran ystÀvÀn synttÀreillÀ.
Kolmannen lÀheisen ystÀvÀn mies on erittÀin tuttu minullekin ja hengataan yleensÀ yhdessÀ kun nÀhdÀÀn, mutta ei tuokaan ystÀvÀ puhunut mitÀÀn siitÀ miehestÀ. Kerran vaan menin ystÀvÀn luo kylÀÀn, ja sinne oli ilmestynyt mies.
KyllÀ minÀ ja omat kaverit jauhetaan omista ihastuksistamme toisillemme jatkuvasti. Muuten varmaan seottaisiin, jos niitÀ tunteita ei purkaisi. Joskus jopa viestitellÀÀn ja neuvotaan toista silloin kun sattuu olemaan sen ihastuksen lÀhettyvillÀ. EikÀ olla mitÀÀn teinejÀ enÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset painaa syntyessÀÀn n. 3-4 kiloa ja se "kahden edestÀ syöminen" tarkoittaa 200 lisÀkaloria pÀivÀssÀ, ei kolmea suklaalevyÀ + jÀtskipurkkia + salmiakkikarkkipussia
Vierailija kirjoitti:
Mun pitÀÀ pysyÀ sinusta kaukana tai menee vielÀ elÀmÀ v****ks.
Tai sano jollekin etten ole jotain.. mielummin kuin jotain ihan muuta, jonkin sitcom-eskalaation vÀlttÀmiseksi. Sitten tehdÀÀn enempi juttuja, siltÀ pohjalta. VÀhÀn tolkkua vaan siihen mitÀ ne jutut ois ja no, where's the lie? :P
T: Kokonaan sivusta, nÀemmÀ.
KyllÀ minÀ ja omat kaverit jauhetaan omista ihastuksistamme toisillemme jatkuvasti. Muuten varmaan seottaisiin, jos niitÀ tunteita ei purkaisi. Joskus jopa viestitellÀÀn ja neuvotaan toista silloin kun sattuu olemaan sen ihastuksen lÀhettyvillÀ. EikÀ olla mitÀÀn teinejÀ enÀÀ.
Mulla ei todellakaan ole tuollaista kavereiden kanssa. En edes muista, milloin jollain kaverillani olisi ollut ihastus? He vain aina alkavat jonkun kanssa, ja jotain on tapahtunut.
Tapahtumilla tarkoitan siis sitÀ, ettÀ kuulen jÀlkeenpÀin jos jotain on tapahtunut.
Esim. istutaan kaverin kanssa elokuussa yö rannalla puhumassa kuulumisia ja elÀmÀn asioita, ja hÀn siinÀ kertoo henganneensa kesÀ-heinÀkuussa paljon jonkun miehen kanssa, josta aikoo hankkiutua eroon. Tai jos on sellainen mies jonka kanssa haluaa muutakin kuin seksuaalisen suhteen, niin toteaa, ettÀ saa nÀhdÀ mitÀ tÀstÀ tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua lapsia, niin ihan ok painoraja. Raskaana olevalla naisella nimittÀin paukkuu tuo raja aika helposti!Lapset painaa syntyessÀÀn n. 3-4 kiloa ja se "kahden edestÀ syöminen" tarkoittaa 200 lisÀkaloria pÀivÀssÀ, ei kolmea suklaalevyÀ + jÀtskipurkkia + salmiakkikarkkipussia
Kokeile huviksesi, mitÀ on olla raskaana, kun koko ajan tekee mieli syödÀ ja pahoinvoi. Vauvan lisÀksi istukka voi painaa kilon, siihen pÀÀlle lapsivedet, kasvaneet tissit. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua lapsia, niin ihan ok painoraja. Raskaana olevalla naisella nimittÀin paukkuu tuo raja aika helposti!Lapset painaa syntyessÀÀn n. 3-4 kiloa ja se "kahden edestÀ syöminen" tarkoittaa 200 lisÀkaloria pÀivÀssÀ, ei kolmea suklaalevyÀ + jÀtskipurkkia + salmiakkikarkkipussia
Kuinka paljon sulla on aiheesta kokemusta?
ItsellÀni on ympÀriltÀ niin paljon, etten edes lÀhde tÀhÀn keskusteluun jonkun palstahemmon kanssa.. Et pidÀ vaan rauhassa jotkut hysteeriset kolme suklaalevyÀ jÀtskipurkki salmiakkikarkkipussi -ajatuksesi xD (salmiakkia ei muutes edes saa syödÀ raskaana..)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsivesi yms. painaa. Voi olla turvotusta jne. Mutta parhaitenhan tÀÀllÀ tiedetÀÀn kun on sentÀÀn wauwwa av, niin kaipausketjussakin voi muita syyllistÀÀn. Mieluummin vesidieetille, kun odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile huviksesi, mitÀ on olla raskaana, kun koko ajan tekee mieli syödÀ ja pahoinvoi. Vauvan lisÀksi istukka voi painaa kilon, siihen pÀÀlle lapsivedet, kasvaneet tissit. Sivu
Se on vain hyvÀ, jos tulee vÀhÀn flÀsÀÀ. TiedÀn tasan yhden naisen, jonka paino ei noussut raskaana sen enempÀÀ kuin vauvan ja istukan painon, ja hÀnellÀhÀn ei sitten tullut rintamaitoa ollenkaan.
ItsellÀni tuli yli 20kg, maito suihkusi luovutettavaksi asti, ja jokainen raskauden aikana tullut kilo ja pari vielÀ pÀÀlle oli lÀhtenyt kun lapsi oli 4kk ;) Toki heti synnÀrille jÀi 8kg. NÀin mennyt ÀidillÀnikin, aina tullut kiloja ja aina lÀhtenyt. HyvÀssÀ kunnossa ollut aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon sulla on aiheesta kokemusta?
ItsellÀni on ympÀriltÀ niin paljon, etten edes lÀhde tÀhÀn keskusteluun jonkun palstahemmon kanssa.. Et pidÀ vaan rauhassa jotkut hysteeriset kolme suklaalevyÀ jÀtskipurkki salmiakkikarkkipussi -ajatuksesi xD (salmiakkia ei muutes edes saa syödÀ raskaana..)
Voin vakuuttaa, ettÀ on omakohtaista kokemusta moninkertaisesti enemmÀn kuin keskimÀÀrÀisellÀ suomalaisnaisella. EnkÀ ole puhunut mistÀÀn suklaalevyistÀ, jÀÀtelöistÀ tai salmiakeista. Noviisin ei kannata opettaa konkaria.
PaskalĂ€ssyttĂ€jĂ€t pilaamassa ketjunđ
EnkÀ ole puhunut mistÀÀn suklaalevyistÀ, jÀÀtelöistÀ tai salmiakeista.
Jaa joku psykoosipelle/persoonallisuushÀiriöinen taas, kun unohti jo edellisen viestin kirjoitukset..
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni !
Kiitos samoin sinnekin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei todellakaan ole tuollaista kavereiden kanssa. En edes muista, milloin jollain kaverillani olisi ollut ihastus? He vain aina alkavat jonkun kanssa, ja jotain on tapahtunut.
Tapahtumilla tarkoitan siis sitÀ, ettÀ kuulen jÀlkeenpÀin jos jotain on tapahtunut.
Esim. istutaan kaverin kanssa elokuussa yö rannalla puhumassa kuulumisia ja elÀmÀn asioita, ja hÀn siinÀ kertoo henganneensa kesÀ-heinÀkuussa paljon jonkun miehen kanssa, josta aikoo hankkiutua eroon. Tai jos on sellainen mies jonka kanssa haluaa muutakin kuin seksuaalisen suhteen, niin toteaa, ettÀ saa nÀhdÀ mitÀ tÀstÀ tulee.
Saattaa johtua siitÀkin, ettÀ minÀ ja kaverit ollaan enemmÀn ajattelijoita kuin tekijöitÀ. Kun ylianalysoi kaiken, niin mikÀÀn ei ikinÀ "vain tapahdu" yllÀttÀen. Työkavereina on juuri sinun kavereiden kaltaisia naisia ja vÀlillÀ olen kateellinen siitÀ tietynlaisesta vÀlinpitÀmÀttömyydestÀ. Ne tavallaan kai suhtautuu elÀmÀÀn normaalisti siihen tyyliin, johon minÀ ja kaverini tarvitaan nousuhumala. VÀhemmÀn estoja.
No hei. Se ettÀ jonkun rimpulan polvet ei kestÀ enempÀÀ kuin 65kg, ei tarkoita sitÀ ettÀ ongelma on naisen painossa.
K
PelkÀstÀÀn omakohtaisella kokemuksella ei voi muutenkaan pÀteÀ mitÀÀn. TÀytyy olla myös muuta kokemusta, runsaasti ympÀrillÀ ihmisiÀ, tilastotietoja jne.
Omassa poterossaan pelkÀstÀÀn itsensÀ kautta puhuvat ihmiset ovat huonoja keskustelemaan.
Onkohan se muuten sitten epÀtavallista, jos kokee halua jauhaa ihastuksestaan/ihmisestÀ kenen kanssa on joku romanssi/juttua tms.?
Mietin vain, kun ei kukaan kavereistani jauha ikinÀ mistÀÀn miehistÀ joiden kanssa ovat. EttÀ eikö niillÀ ole vaan halua sellaiseen, vai tekevÀtkö hekin niin, ettÀ hiljaa mielessÀÀn hehkuttelevat, mutta hillitsevÀt itsensÀ eivÀtkÀ puhu ulospÀin?
MÀhÀn en ole edes tavannut toisen lÀheisimmÀn ystÀvÀni miesystÀvÀÀ koskaan. Tosin eivÀt he montaa vuotta ole olleetkaan yhdessÀ, ehkÀ reilu vuoden tai pari vuotta?
Toisen lÀheisimmÀn ystÀvÀn ex-poikaystÀvÀn nÀin kerran ystÀvÀn synttÀreillÀ.
Kolmannen lÀheisen ystÀvÀn mies on erittÀin tuttu minullekin ja hengataan yleensÀ yhdessÀ kun nÀhdÀÀn, mutta ei tuokaan ystÀvÀ puhunut mitÀÀn siitÀ miehestÀ. Kerran vaan menin ystÀvÀn luo kylÀÀn, ja sinne oli ilmestynyt mies.