Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun syliin saa tulla. Maksimi painorajana olen pitänyt 65kg.
Jos et halua lapsia, niin ihan ok painoraja. Raskaana olevalla naisella nimittäin paukkuu tuo raja aika helposti!Lapset painaa syntyessään n. 3-4 kiloa ja se "kahden edestä syöminen" tarkoittaa 200 lisäkaloria päivässä, ei kolmea suklaalevyä + jätskipurkkia + salmiakkikarkkipussia
Ihan neuvolan mukaisilla ruoka- ja liikuntaohjeilla minulle tuli parikymmentä kiloa lisää painoa. Ennen raskauksia olin aina ollut luonnostaan hyvin hoikka, enkä tosiaan mussuttanut mitään ylimääräisiä odotusaikanakaan. Tätä on tietysti vaikea uskoa, enkä ehkä uskoisi itsekään, jos en olisi kokenut, mutta sitä painoa vaan tuli ihan järkyttävästi. Ystäväni puolestaan ol
Niin maukasta copea että lihoin 10 kiloa viestiäsi lukiessa
Vierailija kirjoitti:
Nuo naisen painosta vollottavat penikat on jotain heikkoitsetuntoisia ja heiveröisiä narukäsiä tai naisenhakkaajia jotka hakee kompensaatiota fyysisestä ylivoimasta pienelle sielulle tai pilille.
Tosi mies ei pelkää isompaakaan naista. Komeampi on emäntä ja ylpeyden aihe isännälle kun on vartta ja vankkuutta. Ei jää jalkoihin, eikö tuuli lennätä maailmalle. Pystyy tekemäänkin kaiken itsenäisesti. Saa olla naisessa enemmän rakastettavaa kun on miehellä oma nuppi ja sydän kunnossa.
Omani on sata kiloa enkä luhistu alleen vaikka tulisi vähän raisumminkin päälle pomppimaan. Aivan ihanaa.
Ja sinä olet i d i o o t t i joka ei ymmärrä ketjun otsikkoa jälkeenjäänyt vatussi!!
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa iltaa hassukainen, kaipaan sua! 🧡
Samoin sinnekin kivaa iltaa. Täällä olen lukaisemassa viestejä ja vastailemassa, meno jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun syliin saa tulla. Maksimi painorajana olen pitänyt 65kg.
Jos et halua lapsia, niin ihan ok painoraja. Raskaana olevalla naisella nimittäin paukkuu tuo raja aika helposti!Lapset painaa syntyessään n. 3-4 kiloa ja se "kahden edestä syöminen" tarkoittaa 200 lisäkaloria päivässä, ei kolmea suklaalevyä + jätskipurkkia + salmiakkikarkkipussia
Ihan neuvolan mukaisilla ruoka- ja liikuntaohjeilla minulle tuli parikymmentä kiloa lisää painoa. Ennen raskauksia olin aina ollut luonnostaan hyvin hoikka, enkä tosiaan mussuttanut mitään ylimääräisiä odotusaikanakaan. Tätä on tietysti vaikea uskoa, enkä ehkä uskoisi itsekään, jos en olisi kokenut, mutta sitä painoa vaan tuli ihan järkyttävästi. Ystäväni puolestaan ol
Miksi sun piti alkaa uudelleen lietsomaan tuota latteaa vihatrollukkaa?
Ellet sitten ole hän itse..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa iltaa hassukainen, kaipaan sua! 🧡
Samoin sinnekin kivaa iltaa. Täällä olen lukaisemassa viestejä ja vastailemassa, meno jatkuu.
Mikä vtun vastaus automaatti olet ei ole sulle mikään!
Vierailija kirjoitti:
Opelle helläpusu. <3
Samoin haluisin jo nussia
Vierailija kirjoitti:
Ameebojen ja impesillien palsta👋
Kumpaan ryhmään itsesi profiloit ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo naisen painosta vollottavat penikat on jotain heikkoitsetuntoisia ja heiveröisiä narukäsiä tai naisenhakkaajia jotka hakee kompensaatiota fyysisestä ylivoimasta pienelle sielulle tai pilille.
Tosi mies ei pelkää isompaakaan naista. Komeampi on emäntä ja ylpeyden aihe isännälle kun on vartta ja vankkuutta. Ei jää jalkoihin, eikö tuuli lennätä maailmalle. Pystyy tekemäänkin kaiken itsenäisesti. Saa olla naisessa enemmän rakastettavaa kun on miehellä oma nuppi ja sydän kunnossa.
Omani on sata kiloa enkä luhistu alleen vaikka tulisi vähän raisumminkin päälle pomppimaan. Aivan ihanaa.Ja sinä olet i d i o o t t i joka ei ymmärrä ketjun otsikkoa jälkeenjäänyt vatussi!!
Kalaht, äläht? Ja mullahan siis oli tuoss terveiset kaivatulle toisin kuin teillä låskijankkareilla pikkupileillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ameebojen ja impesillien palsta👋
Kumpaan ryhmään itsesi profiloit ?
Paskanjauhantaa lisää 👋
Vierailija kirjoitti:
Omani on sata kiloa enkä luhistu alleen vaikka tulisi vähän raisumminkin päälle pomppimaan. Aivan ihanaa.
"TOSI mies on sellainen kuin MINÄ sen määrittelen"
Alright, tosi nainen on alle 70kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tässä uneksinut miten oisin sussa kiinni
Huomasin. Mitä siitä seuraisi jos ne unet kävisi toteen? Ei mitään meille. Mut ei voi sanoa ei mitään. Aina seuraa jotain.
Miten niin ei mitään? Mä en varmaan päästäisi susta enää irti.
Hah. Sit meni ohi - hän päästäs
Vierailija kirjoitti:
Hei stringiperse. Tarviit kunnon kapulaa niin täs siulle sellanen. Saan sut niin märäksi että teen stringeistäsi smoothien.
No nyt
Vierailija kirjoitti:
Nainen, tulisitko syliini?
Ainahan minä sinun kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pitää pysyä sinusta kaukana tai menee vielä elämä v****ks.
Tai sano jollekin etten ole jotain.. mielummin kuin jotain ihan muuta, jonkin sitcom-eskalaation välttämiseksi. Sitten tehdään enempi juttuja, siltä pohjalta. Vähän tolkkua vaan siihen mitä ne jutut ois ja no, where's the lie? :P
T: Kokonaan sivusta, näemmä.
Sun show viimeksi vei pois mahdollisuuden sanoa jollekin ettet ole jotain. Me ollaan yksi sitcom-eskalaatio sun kanssa, bad romance eikä kukaan tuu pelastaa, ihan ite saadaan elämiämme pilata
Vierailija kirjoitti:
Opelle helläpusu. <3
Täältä open miehelle tuhat pusua<3
Vihreä ei ole suosikkivärini, mutta sinulle se sopi.
Kaunis olet.
Äh. Olen typerä ja lapsellinen ja olen susta ihan mustis. Myönnän sen täysin. Haluaisin vain määrätietoisesti kävellä luoksesi ja suudella kanssasi. Edes nähdä sut ja katsoa sun silmiin. Ei pysy. Niin kauan kuin tunnen näin niin ei pysty. Pysyn hitto soikoon poterossani kuoressani ja suojelen itseäni.
🤣 mistähän keskustelu on saanut alkunsa. Just tulin. Kiva että joku on paikannut minuu täällä tässä aiheessa!
Impesillit lapsi aikuiset ei ymmärrä huomio on mitä pellehermannit hakee 👋