Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Onpahan taas levoton ja kÀrttyisÀ meno pÀÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei stringiperse. Tarviit kunnon kapulaa niin tÀs siulle sellanen. Saan sut niin mÀrÀksi ettÀ teen stringeistÀsi smoothien.
No nyt
Pasi ÀlÀ nyt kaikkien kuullen....
Vierailija kirjoitti:
Ăh. Olen typerĂ€ ja lapsellinen ja olen susta ihan mustis. MyönnĂ€n sen tĂ€ysin. Haluaisin vain mÀÀrĂ€tietoisesti kĂ€vellĂ€ luoksesi ja suudella kanssasi. Edes nĂ€hdĂ€ sut ja katsoa sun silmiin. Ei pysy. Niin kauan kuin tunnen nĂ€in niin ei pysty. Pysyn hitto soikoon poterossani kuoressani ja suojelen itseĂ€ni.
ĂlĂ€ suojele itseĂ€si onnelta. Koska nĂ€in ulkopuolisen silmin sun viestin sisĂ€ltö ei ole "Suojelen itseĂ€ni kivulta" vaan "En ansaitse iloa ja onnellisuutta", oli se pohjimmainen syy sitten mikĂ€ tahansa. Vetoaminen "typeryyteen" ja "lapsellisuuteen" on vain kĂ€tevĂ€ tekosyy jĂ€ttÀÀ se kortti katsomatta.
Voitteko sano tolle tyhmÀlle, ettÀ vastaa siihen viestiin? Ei ymmÀrrÀ ihan helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Ăh. Olen typerĂ€ ja lapsellinen ja olen susta ihan mustis. MyönnĂ€n sen tĂ€ysin. Haluaisin vain mÀÀrĂ€tietoisesti kĂ€vellĂ€ luoksesi ja suudella kanssasi. Edes nĂ€hdĂ€ sut ja katsoa sun silmiin. Ei pysy. Niin kauan kuin tunnen nĂ€in niin ei pysty. Pysyn hitto soikoon poterossani kuoressani ja suojelen itseĂ€ni.
Mulla samat tuntemukset.
Vierailija kirjoitti:
VihreÀ ei ole suosikkivÀrini, mutta sinulle se sopi.
Kaunis olet.
Kiitos :) <3
Jos vielÀ elettÀisiin 50-lukua ei naisilla olisi ongelmia pÀÀnupin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Niin sun valinta se on ja oli
Vierailija kirjoitti:
Luulen, ettÀ mun vanhempi ihastus nainen kyllÀstyi tÀhÀn ja jÀtti mut.
No enhÀn, odotan sun yhteydenottoa.
Jollakin toisella on aina yhteiseen aikaa. đ
Vierailija kirjoitti:
Oms ketju paino/lapsiasioille, kiitos.
TÀmÀ tuntuu joillain kovasti vaikuttavan siihen onko joku ylipÀÀtÀÀn ihastumisen tai kaipauksen arvoinen.
Minulla on ikÀvÀ sinua Kati ,arvaat kuka olen. Anteeksi olen kaivannut joka pÀivÀ ..enkÀ ole vihainen jos et muista minua enÀÀ.
TÀÀltÀ on kyllÀ nyt poistuttava ja vÀhÀn ÀkkiÀ.
No voit sitten syyttÀÀ vain itseÀsi ja sehÀn on ok jos on vÀhÀn tyhmÀ.
Mun unirytmi ei kestÀ sitÀ, ettÀ tulisin sinne perjantaisin niin myöhÀÀn kuin sinÀ yleensÀ. IkÀvÀ niitÀ aikoja kun kÀytiin samoihin aikoihin ja nÀhtiin usein.
Let's go lehmÀt, navetta palaa!