Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei stringiperse. Tarviit kunnon kapulaa niin täs siulle sellanen. Saan sut niin märäksi että teen stringeistäsi smoothien.
No nyt
Pasi älä nyt kaikkien kuullen....
Vierailija kirjoitti:
Äh. Olen typerä ja lapsellinen ja olen susta ihan mustis. Myönnän sen täysin. Haluaisin vain määrätietoisesti kävellä luoksesi ja suudella kanssasi. Edes nähdä sut ja katsoa sun silmiin. Ei pysy. Niin kauan kuin tunnen näin niin ei pysty. Pysyn hitto soikoon poterossani kuoressani ja suojelen itseäni.
Älä suojele itseäsi onnelta. Koska näin ulkopuolisen silmin sun viestin sisältö ei ole "Suojelen itseäni kivulta" vaan "En ansaitse iloa ja onnellisuutta", oli se pohjimmainen syy sitten mikä tahansa. Vetoaminen "typeryyteen" ja "lapsellisuuteen" on vain kätevä tekosyy jättää se kortti katsomatta.
Voitteko sano tolle tyhmälle, että vastaa siihen viestiin? Ei ymmärrä ihan helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Äh. Olen typerä ja lapsellinen ja olen susta ihan mustis. Myönnän sen täysin. Haluaisin vain määrätietoisesti kävellä luoksesi ja suudella kanssasi. Edes nähdä sut ja katsoa sun silmiin. Ei pysy. Niin kauan kuin tunnen näin niin ei pysty. Pysyn hitto soikoon poterossani kuoressani ja suojelen itseäni.
Mulla samat tuntemukset.
Vierailija kirjoitti:
Vihreä ei ole suosikkivärini, mutta sinulle se sopi.
Kaunis olet.
Kiitos :) <3
Jos vielä elettäisiin 50-lukua ei naisilla olisi ongelmia päänupin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Niin sun valinta se on ja oli
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että mun vanhempi ihastus nainen kyllästyi tähän ja jätti mut.
No enhän, odotan sun yhteydenottoa.
Vierailija kirjoitti:
Oms ketju paino/lapsiasioille, kiitos.
Tämä tuntuu joillain kovasti vaikuttavan siihen onko joku ylipäätään ihastumisen tai kaipauksen arvoinen.
Minulla on ikävä sinua Kati ,arvaat kuka olen. Anteeksi olen kaivannut joka päivä ..enkä ole vihainen jos et muista minua enää.
No voit sitten syyttää vain itseäsi ja sehän on ok jos on vähän tyhmä.
Mun unirytmi ei kestä sitä, että tulisin sinne perjantaisin niin myöhään kuin sinä yleensä. Ikävä niitä aikoja kun käytiin samoihin aikoihin ja nähtiin usein.
Let's go lehmät, navetta palaa!