Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saan sinuun yhteyden?
Viesti puhelimeen, paperinen kirje, puhelinsoitto, lappu pyyhkijÀn sulan alle, kyltti tienposkeen, kukkapuska oven taakse, savumerkit... mitÀ nÀitÀ nyt on. Maalaa vaikka spraymaalilla sydÀn lumeen mun ikkunan alle.
-
Spaymaalilla sydĂ€n auton konepeltiin đ
-> tÀÀ on toinen tarpeeksi pimee mitÀ tekisin. /sivu
Mun pitÀÀ pysyÀ sinusta kaukana tai menee vielÀ elÀmÀ v****ks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saan sinuun yhteyden?
Viesti puhelimeen, paperinen kirje, puhelinsoitto, lappu pyyhkijÀn sulan alle, kyltti tienposkeen, kukkapuska oven taakse, savumerkit... mitÀ nÀitÀ nyt on. Maalaa vaikka spraymaalilla sydÀn lumeen mun ikkunan alle.
-
Spaymaalilla sydĂ€n auton konepeltiin đ
-> tÀÀ on toinen tarpeeksi pimee mitÀ tekisin. /sivu
MĂ€ nauroin kun luin ton ja mietin ettĂ€ tunnen kyllĂ€ yhden (vain yhden!) ihmisen joka olis tarpeeksi pimee ollakseen noin ihana sika, eli heti jĂ€isit kiinni! đ kelle sit niit sydĂ€mii piirtelisitkÀÀn ni kyl ne heti tunnistais sun "kĂ€denjĂ€ljen" asiassa :D sivusta
Vierailija kirjoitti:
Niin tÀÀ. Oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tÀssÀ uneksinut miten oisin sussa kiinni
Huomasin. MitÀ siitÀ seuraisi jos ne unet kÀvisi toteen? Ei mitÀÀn meille. Mut ei voi sanoa ei mitÀÀn. Aina seuraa jotain.
Miten niin ei mitÀÀn? MÀ en varmaan pÀÀstÀisi susta enÀÀ irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta nainen josta muutkin miehet on kiinnostuneita
Hyvin sanottu. Monesti naiset valheellisesti olettavat ettÀ suuri mÀÀrÀ kiinnostuneita miehiÀ on se parempi vaihtoehto heille. Kannattaa sanoa naisille tÀmÀ asia vakavasti.
Naisille, osoittakaa kiinnostuksenne rohkeasti ettei mene hyvÀt tsÀÀnssit ohi.
Se virheellinen oletus on projisointia. Naisille se on usein jostain syystÀ plussaa jos miehellÀ on paljon vientiÀ. Mutta useimmille miehille se on iso miinus jos naisen ympÀrillÀ pörrÀÀ jatkuvasti miehiÀ.
Siis kenelle se on plussaa? En ole ikinÀ kuullutkaan tuollaisesta, ettÀ naiselle olisi plussaa jos miehellÀ on paljon vientiÀ? SehÀn on korkeintaan stressaavaa, jos jotain!
Mutta toki jos tarkoitit tuolla sitÀ, ettÀ ihmiset jotka ovat sosiaalisia ja viehÀttÀviÀ, ovat myös kiinnostavampia, niin joo. Voihan sen noinkin tulkita. Siis kun harvemmin ihmiset kiinnostuu jostain kuka ei kenellekÀÀn muulle kelpaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta nainen josta muutkin miehet on kiinnostuneita
Hyvin sanottu. Monesti naiset valheellisesti olettavat ettÀ suuri mÀÀrÀ kiinnostuneita miehiÀ on se parempi vaihtoehto heille. Kannattaa sanoa naisille tÀmÀ asia vakavasti.
Naisille, osoittakaa kiinnostuksenne rohkeasti ettei mene hyvÀt tsÀÀnssit ohi.
Se virheellinen oletus on projisointia. Naisille se on usein jostain syystÀ plussaa jos miehellÀ on paljon vientiÀ. Mutta useimmille miehille se on iso miinus jos naisen ympÀrillÀ pörrÀÀ jatkuvasti miehiÀ.
Eikö tuo oo aika luonnollista. Naisethan oppii aika nopeasti elÀmÀssÀ sen ettÀ sitÀ on tietyllÀ tavalla aina se lihan pala leijonien hÀkissÀ. Tai ainakin pitÀisi oppia, vaikka siis
HÀh?? EletÀÀn varmaan niin erilaisissa piireissÀ, etten tajua nÀitÀ teidÀn juttuja.
Terveiset. Nyt ei enempÀÀ sanoja.
n
Mun sisÀllÀ taitaa olla aika paljon vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Huulilla kalapuikot
Takatukka
Vierailija kirjoitti:
NĂ€in teemme!
MÀ ainakin vain nautin huomiosta. En tajua miten sekojen miesten kanssa jotkut pyörii, jos sellaisesta voisi saada jotain draamaa aikaiseksi tai suorastaan jopa elÀmÀn solmuun xD
Varma Kosto Turunen, hieno nimi suomalaisella kansanedustajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte kommentoida mun tekstejÀ. Puran mitÀ puran. Totuus ei pala tulessakaan ja en voi luvata ettenkö kosta joku pÀivÀ.
Et kuulu tÀhÀn palstaan!
Tee mitÀ huvittaa, ei kiinnosta tippaakaan miten kuuluisi toimia missÀkin, kaikki on vaan peliÀ niin pelataan sitten. Omilla sÀÀnnöillÀ.
Huomasin. MitÀ siitÀ seuraisi jos ne unet kÀvisi toteen? Ei mitÀÀn meille. Mut ei voi sanoa ei mitÀÀn. Aina seuraa jotain.