Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Toivottavasti sulla on hyvää seuraa ja asiat hyvin. Kaikkea kaunista ja hyvää yötä 💞
**** n2n
Vierailija kirjoitti:
Se on vain kuvitelmaa. Että me olisimme jotain, jota maailma ei ole koskaan kokenut.
Että olisi puhdasta, helppoa ja kepeää..
Kuitenkin kaipaan sinua aina.
Juttelen sinulle mielessäni, kannan sinua rukouksissa. Kiitän sinua kaikesta. Ja kaipaan.
Tottakai olemme ainutlaatuisia. Tarvitseeko verrata muihin?
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T:lle öitä.
Kelle T lle? Naiselta miehelle?
Miehelle. Naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Sama, ja terkkuja kirjoittelen säännöllisen epäsäännöllisesti (sulle?)
Kuten minäkin sinulle, ok, joka päivähän sulle yritän viestiä.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Kiitos. Toivottavasti unessa hellää ja kiihkeää seksiä kaivatun kanssa, kun reaalielämässä ei ole mahdollista. Pitkän kaavan mukaan. Mä tykkäisin, paljon!
Ikävä. Kaipaan ajatuksiasi, haluaisin voida suunnitella tulevaisuutta yhdessä.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos
Ilmankos mitä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihana..
mä sun, sä mun?
Vierailija kirjoitti:
Olet älyttömän hankala, kun sinusta ei ole saanut selvää, vaikka aikaa on ollut vuosia. Ehkä et itsekään ole tiennyt, mitä haluat. Ja kun et ole tiennyt tai kertonut, on joutunut arvailemaan. Päässä on pyörinyt sama kela vuodesta toiseen, kun vastauksia ei ole saanut. Mistä ihmeestä voisin tietää, mitä tästä haet, kun yhdessä paikassa olet yhtä ja toisessa toista? Koeta ymmärtää, että sydän on aika rauhaton ja huolekas, kun toivoo ja rakastaa, eikä tiedä, mitä toinen ajattelee. Minäkin olen vain ihminen, rakkautta vailla.
Rakastan sinua,mutta elän hankalia aikoja nyt ja olen vyörytyksen kohteena, heikko ja avuton. Olet mielessäni nytkin ja kaipaan sinua luokseni. Hyvää yötä rakas, Jumalan siunausta tänäkin yönä.
Kauniita unia, oman kullan kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki nyt siis ohi?
Ei tietenkään. Uusi kevät on tulossa.
Juttusille täytyy päästä siellä missä nähdään.
Hyvää Yötä Rakkaat 💕
Sama vika, huomannut olevani lörpöttelijä, miksi onkin niin vaikea olla hiljaa.