Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Toivottavasti sulla on hyvÀÀ seuraa ja asiat hyvin. Kaikkea kaunista ja hyvÀÀ yötĂ€ đ
**** n2n
Vierailija kirjoitti:
Se on vain kuvitelmaa. EttÀ me olisimme jotain, jota maailma ei ole koskaan kokenut.
EttÀ olisi puhdasta, helppoa ja kepeÀÀ..
Kuitenkin kaipaan sinua aina.
Juttelen sinulle mielessÀni, kannan sinua rukouksissa. KiitÀn sinua kaikesta. Ja kaipaan.
Tottakai olemme ainutlaatuisia. Tarvitseeko verrata muihin?
ĂitĂ€, kauniita unia! đ§Ąđ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T:lle öitÀ.
Kelle T lle? Naiselta miehelle?
Miehelle. Naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Sama, ja terkkuja kirjoittelen sÀÀnnöllisen epÀsÀÀnnöllisesti (sulle?)
Kuten minÀkin sinulle, ok, joka pÀivÀhÀn sulle yritÀn viestiÀ.
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
Kiitos. Toivottavasti unessa hellÀÀ ja kiihkeÀÀ seksiÀ kaivatun kanssa, kun reaalielÀmÀssÀ ei ole mahdollista. PitkÀn kaavan mukaan. MÀ tykkÀisin, paljon!
IkÀvÀ. Kaipaan ajatuksiasi, haluaisin voida suunnitella tulevaisuutta yhdessÀ.
HyvÀÀ yötÀ, tÀrkeÀ<3
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos
Ilmankos mitÀ?
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ ihana..
mÀ sun, sÀ mun?
Vierailija kirjoitti:
Olet ÀlyttömÀn hankala, kun sinusta ei ole saanut selvÀÀ, vaikka aikaa on ollut vuosia. EhkÀ et itsekÀÀn ole tiennyt, mitÀ haluat. Ja kun et ole tiennyt tai kertonut, on joutunut arvailemaan. PÀÀssÀ on pyörinyt sama kela vuodesta toiseen, kun vastauksia ei ole saanut. MistÀ ihmeestÀ voisin tietÀÀ, mitÀ tÀstÀ haet, kun yhdessÀ paikassa olet yhtÀ ja toisessa toista? Koeta ymmÀrtÀÀ, ettÀ sydÀn on aika rauhaton ja huolekas, kun toivoo ja rakastaa, eikÀ tiedÀ, mitÀ toinen ajattelee. MinÀkin olen vain ihminen, rakkautta vailla.
Rakastan sinua,mutta elÀn hankalia aikoja nyt ja olen vyörytyksen kohteena, heikko ja avuton. Olet mielessÀni nytkin ja kaipaan sinua luokseni. HyvÀÀ yötÀ rakas, Jumalan siunausta tÀnÀkin yönÀ.
Kauniita unia, oman kullan kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki nyt siis ohi?
Ei tietenkÀÀn. Uusi kevÀt on tulossa.
Juttusille tÀytyy pÀÀstÀ siellÀ missÀ nÀhdÀÀn.
HyvÀÀ YötĂ€ Rakkaat đ
Sama vika, huomannut olevani lörpöttelijÀ, miksi onkin niin vaikea olla hiljaa.