Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Oot niin kiva đ
NiinpÀ. :P
Edelleen muutun ihan pieneksi, jos nÀen vilaukselta.
Haluaisin syliin.
Vierailija kirjoitti:
Millaista meidÀn yhteiselÀmÀ olisi? Paljon hellyyttÀ ja lÀheisyyttÀ. SeksiÀ ja hyvÀÀ oloa. Tavallista perhe-elÀmÀÀ. YhteistÀ ruoanlaittoa, saunaa, tavallista arkea, joskus lomilla hotelliöitÀ. En saisi lÀheisyydestÀsi tarpeekseni. Haluaisin tehdÀ sinut onnelliseksi ja tekisin paljon sen eteen, ettÀ sulla olisi hyvÀ olla suhteessa. Rakastan sinua.
Ihana viesti, harmi ettÀ tÀllasten takia moni jÀÀ jumittaan tÀnne.
Vierailija kirjoitti:
Saat nelosen arvosanaksi.
Nn? MikÀ nyt on ongelma?
HyvÀÀ yötÀ sinne etÀÀlle Kaivattu mies x x .
Vierailija kirjoitti:
Edelleen muutun ihan pieneksi, jos nÀen vilaukselta.
Haluaisin syliin.
Miksi muutut pieneksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista meidÀn yhteiselÀmÀ olisi? Paljon hellyyttÀ ja lÀheisyyttÀ. SeksiÀ ja hyvÀÀ oloa. Tavallista perhe-elÀmÀÀ. YhteistÀ ruoanlaittoa, saunaa, tavallista arkea, joskus lomilla hotelliöitÀ. En saisi lÀheisyydestÀsi tarpeekseni. Haluaisin tehdÀ sinut onnelliseksi ja tekisin paljon sen eteen, ettÀ sulla olisi hyvÀ olla suhteessa. Rakastan sinua.
Ei kannata. TÀmÀ oli kaipaamalleni, joka ei ole tÀÀllÀ.
Hitsi ku ton ovisummerin sais pois pÀÀltÀ, mutta se hemmetin nappula on vasten kaappia siellÀ sivussa. Su-ma vÀlinen yö on tÀrkeetÀ, ettÀ mua ei hÀiritÀ ja ettÀ saan nukuttua (yks iso juttu tulossa), enkÀ mieti, ettÀ mitÀ jos tÀmÀ x pÀÀttÀÀkin soittaa sitÀ. Se pitÀÀ hirveetÀ meteliÀ.
Vierailija kirjoitti:
SÀ et halua riittÀvÀsti ja mÀ en jaksa enÀÀ ponnistella omien tunteitteni ja kaiken hankaluuden kanssa, en vaan jaksa.
Haluanpas ihan taatusti. Mulla ei vain ole keinoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MissÀ hÀn sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MissÀ hÀn sitten on?
En osaa sanoa, meillÀ on erilliset elÀmÀt. Valitettavasti. Jos hÀn ois mun saavutettavissa, niin en tod. viettÀis aikaa tÀÀllÀ, vaan menisin tekemÀÀn kaikkea, mitÀ tuossa viestissÀ kirjoitin.
MÀ kaipaan niin paljon kaipaamani miehen lÀheisyyttÀ. En oikein osaa elÀÀ ilman sitÀ. Tai osaan, mutta olen ihan nÀÀntynyt ja nuupahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Hitto et oon vammainen.
Kuis niin?
Vierailija kirjoitti:
Hitto et oon vammainen.
MitÀ tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
MÀ kaipaan niin paljon kaipaamani miehen lÀheisyyttÀ. En oikein osaa elÀÀ ilman sitÀ. Tai osaan, mutta olen ihan nÀÀntynyt ja nuupahtanut.
Jaksan sillÀ uskolla ettÀ nainen on lÀhellÀni joku kaunis pÀivÀ. Ihan kiinni minussa. Samaistun tunteeseesi.
Vierailija kirjoitti:
T:lle öitÀ.
Kelle T lle? Naiselta miehelle?
T:lle öitÀ.