Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu kertoisi itse eronneensa ja haluaisi olla kanssani, niin todennäköisesti.
Mitä näihin pitäisi sanoa. Ehkä selkärangaton lapamato, onko mitään omaa tahtoa. SivuSivusta asiaa ei kannattaisi kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista meidän yhteiselämä olisi? Paljon hellyyttä ja läheisyyttä. Seksiä ja hyvää oloa. Tavallista perhe-elämää. Yhteistä ruoanlaittoa, saunaa, tavallista arkea, joskus lomilla hotelliöitä. En saisi läheisyydestäsi tarpeekseni. Haluaisin tehdä sinut onnelliseksi ja tekisin paljon sen eteen, että sulla olisi hyvä olla suhteessa. Rakastan sinua.
Ihana viesti, harmi että tällasten takia moni jää jumittaan tänne.
Ei kannata. Tämä oli kaipaamalleni, joka ei ole täällä.
Jos vaikka olisikin. Kauniit sanat jäävät kuitenkin tänne.
Sama, ja terkkuja kirjoittelen säännöllisen epäsäännöllisesti (sulle?)
Vierailija kirjoitti:
Se mitä meidän ehdottomasti tulisi tehdä on myös aivan kauhean sopimatonta.
Ei ole, kunhan et tee sitä vääränä päivänä/yönä.
Vierailija kirjoitti:
Sama, ja terkkuja kirjoittelen säännöllisen epäsäännöllisesti (sulle?)
Vastasin siis hänelle, jolla myös kuudes vuosi menossa. Aika rientää!
💛 Otin kuvan paikasta, jossa ensimmäisen kerran nähtiin ja juteltiin 22.3.21. Lähdit ja jäin ihmettelemään, mitä just tapahtui. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, kunhan et tee sitä vääränä päivänä/yönä.
Hmm. Yhteistä tekemistä en voi yksin.
Näinkö meille aina käy,
Rakkautta hukkaan heitetään.
Vierailija kirjoitti:
💛 Otin kuvan paikasta, jossa ensimmäisen kerran nähtiin ja juteltiin 22.3.21. Lähdit ja jäin ihmettelemään, mitä just tapahtui. 🤗
Viiden vuoden taakse pitäis muistaa joku random juttutuokio jonkun randomin kanssako? 🤯🤯🤯 Oletko tosissas.
Meidän rakastelu ei olisi sopimatonta. Se olis piste kaikelle epävarmuudelle. Varmuus hänellekin, että näin sen aina pitikin olla.
Nii just. Turha sitä häpeilemään.
Hyvää yötä ihana S. R. pusipusi.
Mun pieni peppu osaa kyllä antaa suostumuksen.
Koska hänen seurassaan olen nainen. Hänen sylissään sulan yhteyteen Hänen sielunsa kanssa. Olen turvassa, rakastettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viiden vuoden taakse pitäis muistaa joku random juttutuokio jonkun randomin kanssako? 🤯🤯🤯 Oletko tosissas.
Mä ainakin muistan. Omapa on ongelmani.
-"R andom"
Muistan kun kerran kysyin häneltä jotain ja mietin kuuliko vai miksi ei vastannut. Kyllä ihmiset muistaa kaikenlaisia pieniä hassuja juttuja, varsinkin jos eivät ole aivan arkipäiväisiä tilanteita. 5v. ei ole edes pitkä aika, ellet ole 10v.
Oon taas vähän liian suulas.
Se on vain kuvitelmaa. Että me olisimme jotain, jota maailma ei ole koskaan kokenut.
Että olisi puhdasta, helppoa ja kepeää..
Kuitenkin kaipaan sinua aina.
Juttelen sinulle mielessäni, kannan sinua rukouksissa. Kiitän sinua kaikesta. Ja kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva nähdä pian.
Olisi, viimeinkin.