Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TĂ€nÀÀn on iso kaipaus.đ
Kuulostaa vÀhÀn tÀltÀ :)
Joo,nÀyttÀvÀtkin ihan samalta.
Vierailija kirjoitti:
Muistan lÀmmöllÀ viime halaustamme.En olisi halunnut pÀÀstÀÀ irti.Tunnuit niin lÀmpimÀltÀ ja turvalliselta.SiinÀ ei mikÀÀn ole muuttunut.
Jos mĂ€ pÀÀsisin halaamaan kaipaamaani, niin koittaisin pitkittÀÀ halia millĂ€ tekosyyllĂ€ tahansa. đ
Oon ollut poissa, yhtenÀ pÀivÀnÀ laitoin viestiÀ. Nyt tuli jonkin sortin ikÀvÀ. Terveiset tuntuu valjulta, mutta niitÀ nyt lÀhetÀn.
Jos kaivattu kertoisi itse eronneensa ja haluaisi olla kanssani, niin todennÀköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Samoin sinnekin iloa iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu kertoisi itse eronneensa ja haluaisi olla kanssani, niin todennÀköisesti.
MitÀ nÀihin pitÀisi sanoa. EhkÀ selkÀrangaton lapamato, onko mitÀÀn omaa tahtoa. Sivu
Miten kaipaankaan sun lÀhelle..
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun muistutat aina siitÀ miten jumitan tÀÀllÀ Kaivon luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun muistutat aina siitÀ miten jumitan tÀÀllÀ Kaivon luona.
Mamma ottaa oppia naisesta kaivolla.
KyllÀ mÀ haluaisin nÀhdÀ sut. Varmaan nÀenkin kun ikuisuusprojekti on ohi, jos sitÀ haluat.
Tavallaan hassua ajatella nÀin, mutta mun mielestÀ ois hieno kuulla kaikki mitÀ nÀkökulmia sulla oli meidÀn suhteesta. Oon miettinyt asiaa. Miten vÀÀrÀssÀ olin ja mistÀ. SehÀn oli mulle melkoista henkisen kasvun aikaa. En ihan perinteisessÀ mielessÀ lÀhtis asiaa kÀsittelemÀÀn, vaan viimeaikoina musta on tuntunut sillÀ tavalla zeniltÀ, ettÀ sen vois ihan risti istunnassa vaikka tehdÀ, tai jotenkin muuten mahdollisimman oudosti kuten mulla on tapana.
Mutta millÀhÀn verukkeella sitÀ tapaisi? Jos rynnÀkön tekisi alaovelle, tai jos kirjoittaisin sulle, ettÀ haluun kuulla sen jutun mitÀ soitit pianolla ja voisin maksaa siitÀ vaikka sata rahaa.
Vierailija kirjoitti:
LÀhekkö baariin? :)
10⏠olis tilillÀ. Mihin baariin mennÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen kysymys. EhkÀ joskus toiste.
Vierailija kirjoitti:
Kolmen vuoden haaveilu alkaa riittÀÀ, kun toinen ei kertakaikkiaan pysty puhumaan. En jaksa enÀÀ pelkkiÀ vihjailuja ja kevyttÀ hauskanpitoa ilman todellista vÀlittÀmistÀ. Kiitos tÀstÀ, on aika jatkaa matkaa.
TÀmÀ siis sellaiselta, joka puhuu vain vauvalla. Sen sijaan ettÀ puhuisi sille kaivatulleen.
Millaista meidÀn yhteiselÀmÀ olisi? Paljon hellyyttÀ ja lÀheisyyttÀ. SeksiÀ ja hyvÀÀ oloa. Tavallista perhe-elÀmÀÀ. YhteistÀ ruoanlaittoa, saunaa, tavallista arkea, joskus lomilla hotelliöitÀ. En saisi lÀheisyydestÀsi tarpeekseni. Haluaisin tehdÀ sinut onnelliseksi ja tekisin paljon sen eteen, ettÀ sulla olisi hyvÀ olla suhteessa. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10⏠olis tilillÀ. Mihin baariin mennÀÀn?
40e kÀteisellÀ.
Vierailija kirjoitti:
Miten kaipaankaan sun lÀhelle..
Kaipaan myös, ei tÀmÀ ikÀvÀ hellitÀ, jos olet hÀn.
En ilman sua
Voi siivillÀin lentÀÀ.
Muistan lÀmmöllÀ viime halaustamme.En olisi halunnut pÀÀstÀÀ irti.Tunnuit niin lÀmpimÀltÀ ja turvalliselta.SiinÀ ei mikÀÀn ole muuttunut.