Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23947)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla jokin stalkkeriuden laji, jossa stalkkeri ei halua paljastua?
Todellakin voi. SehÀn niiden mielestÀ on hauskaa kun uhri on vainoharhainen ja epÀilee kaikkia.
MistÀ tiedÀt? Kokemusasiantuntija?
LyllÀ, mulla oli tuollainen sekopÀÀ perÀssÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla jokin stalkkeriuden laji, jossa stalkkeri ei halua paljastua?
Todellakin voi. SehÀn niiden mielestÀ on hauskaa kun uhri on vainoharhainen ja epÀilee kaikkia.
đ„
EihÀn sulle ole noin kÀynyt?
Sivusta. En halua tÀÀllÀ kertoa miten minulle kÀvi kun ihmiset tuomitsevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hyvĂ€ tunne siitĂ€, ettĂ€ tunnen sut. Olet hyvin erityinen tyyppi mulle đ
Kuka?
On yhdelle ihanalle miehelle đ
TÀÀltÀ samat ihanalle naiselle. -varmaan sivuilen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vuosi sitten aika traumaattisessa tilanteessa..
Ja jos joku ikinÀ tulee mulle sanomaan, ettÀ kaikki tapahtuu syystÀ tai kaikella on tarkotus niin en voi luvata ettenkö vedÀ turpaan. SitÀ saattaa rauhallisellakin ihmisellÀ niin sanotusti keittÀÀ yli.
TÀmÀ, niin paljon!
Toinen klassikko on "EhkÀ sit seuraavassa elÀmÀssÀ" ja sen variaatiot. Osoittaa mulle riittÀvÀsti sen ettei halua tÀssÀ elÀmÀssÀ niin paljoa ettÀ ansaitsisi mua sitten yhtÀÀn missÀÀn muussakaan. Koska mÀ en elÀ tÀtÀ elÀmÀÀ tai jaa aikaani rakkaideni kanssa sillÀ premissillÀ ettÀ riskeeraisin yhteisen ajan ja vÀlittÀmisen nÀyttÀmisen odottelemaan jotain seuraavaa elÀmÀÀ, jota ei luultavasti koskaan tule. Jos on rakas, nÀyttÀÀ ja elÀÀ sen nyt. Koska sen ne rakkaat ansaitsee eikÀ yhtÀÀn vÀhempÀÀ. Ei jotain hetkeÀ mikÀ ei vÀlttÀmÀttÀ koskaan saavu. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
LÀhetÀÀn lonkerolle joku lauantai, miehelle.
LĂ€hden kahville jos kysyt. Sivusta.
Toivottavasti siulla nainen oli tÀnÀÀn hauska pÀivÀ, oon aatelna siua. ItellÀin ihan kelvokas, sain hyviÀ tietoja valaisustain, kaikki elimet toiminnallisia ja terveitÀ, yhtÀ lukuunottamatta, joka sekin on paranemassa, hitaasti tosin. VÀsyttÀÀ. HyvÀÀ yötÀ lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi rauhoittua ennen ku tÀÀ selviÀÀ. Ja pÀÀsen sun luo. NÀhdÀÀnkö me ennen kevÀttÀ?
Rakastellaanko, kun tavataan? đ
Melko varmasti menis siihen. TÀytyy myöntÀÀ ettÀ en voisi vastustaa hÀntÀ. PelkÀÀ hipaisu sai aikaan sellaisia vÀristyksiÀ. Silloin aikoinaan kun joskus hÀntÀ ohimennen hipaisin
Mammalle oikea paikka on istua nuotiolla vahvemman astian vieressÀ.
YstÀvÀni kysyi tÀnÀÀn, oonko kuullut susta pitkÀÀn aikaan. Kerroin ettÀ otit syyskuussa yhteyttÀ- taas luikkiaksesi pakoon muutama kuukausi myöhemmin. Sanoin ettÀ jÀi aika p aska maku suuhun. Mut olishan se pitÀnyt tietÀÀ ettÀ perÀÀnnyt koska se on tapahtunut niin monta kertaa aiemminkin.
Loppuvuodesta lopetin tÀn ketjun lukemisen. Olisi vaan itsensÀ kiusaamista kuvitella ettÀ mun perÀÀn vielÀkin haikailet.
ĂitĂ€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vuosi sitten aika traumaattisessa tilanteessa..
Ja jos joku ikinÀ tulee mulle sanomaan, ettÀ kaikki tapahtuu syystÀ tai kaikella on tarkotus niin en voi luvata ettenkö vedÀ turpaan. SitÀ saattaa rauhallisellakin ihmisellÀ niin sanotusti keittÀÀ yli.
TÀmÀ, niin paljon!
Toinen klassikko on "EhkÀ sit seuraavassa elÀmÀssÀ" ja sen variaatiot. Osoittaa mulle riittÀvÀsti sen ettei halua tÀssÀ elÀmÀssÀ niin paljoa ettÀ ansaitsisi mua sitten yhtÀÀn missÀÀn muussakaan. Koska mÀ en elÀ tÀtÀ elÀmÀÀ tai jaa aikaani rakkaideni kanssa sillÀ premissillÀ ettÀ riskeeraisin yhteisen ajan ja vÀlittÀmisen nÀyttÀmisen odottelemaan jotain seuraavaa elÀmÀÀ, jota ei luultavasti koskaan tule. Jos on rakas, nÀyttÀÀ ja elÀÀ sen nyt.
Niin samaa mieltÀ tuosta.
JÀnnittÀÀ enemmÀn kuin koskaan vaikka tavallaan tiedÀn vastauksen olevan kyllÀ.
Ei ollut ivailua. Vaan faktaan perustuva kysymys.