Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23947)
Vierailija kirjoitti:
Olin vuosi sitten aika traumaattisessa tilanteessa..
Ja jos joku ikinÀ tulee mulle sanomaan, ettÀ kaikki tapahtuu syystÀ tai kaikella on tarkotus niin en voi luvata ettenkö vedÀ turpaan. SitÀ saattaa rauhallisellakin ihmisellÀ niin sanotusti keittÀÀ yli.
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla jokin stalkkeriuden laji, jossa stalkkeri ei halua paljastua?
Todellakin voi. SehÀn niiden mielestÀ on hauskaa kun uhri on vainoharhainen ja epÀilee kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Omituisia sanoja on sensuroituituina, tÀysin asiallinen viesti meni "tarkistettavaksi" l roskiin.
VÀhÀn kuin minun irl viestit vuosia sitten. Sattuu vielÀkin. Varmaan loppuelÀmÀn.
Vierailija kirjoitti:
On tosi vaikea uskoa tĂ€hĂ€n kun en koskaan saanut sitĂ€ viestiĂ€ tai puhelua... đżđż Ja pala palalta tĂ€mĂ€ on tÀÀllĂ€ foorumillakin hajonnut. Ei oikein enÀÀ mitÀÀn jĂ€ljellĂ€. đ
Ei multa tÀÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut kuolemantuomiota ainakaan vielÀ mutta ei puhtaita papereitakaan.
Toivotaan, ettÀ kaikki menisi kuitenkin niin hyvin kuin mahdollista.
Kiitos. Menee, kuten on mennĂ€kseen. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tosi vaikea uskoa tĂ€hĂ€n kun en koskaan saanut sitĂ€ viestiĂ€ tai puhelua... đżđż Ja pala palalta tĂ€mĂ€ on tÀÀllĂ€ foorumillakin hajonnut. Ei oikein enÀÀ mitÀÀn jĂ€ljellĂ€. đ
Ei multa tÀÀ
MinÀkin olen E. MeillÀ kÀvi huono mÀihÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vuosi sitten aika traumaattisessa tilanteessa..
Ja jos joku ikinÀ tulee mulle sanomaan, ettÀ kaikki tapahtuu syystÀ tai kaikella on tarkotus niin en voi luvata ettenkö vedÀ turpaan. SitÀ saattaa rauhallisellakin ihmisellÀ niin sanotusti keittÀÀ yli.
TÀmÀ, niin paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin voi. SehÀn niiden mielestÀ on hauskaa kun uhri on vainoharhainen ja epÀilee kaikkia.
đ„
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ, kukapa pahantekijÀ mielisi jÀÀdÀ kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ„
EihÀn sulle ole noin kÀynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MistÀ tiedÀt? Kokemusasiantuntija?
En voi rauhoittua ennen ku tÀÀ selviÀÀ. Ja pÀÀsen sun luo. NÀhdÀÀnkö me ennen kevÀttÀ?
Taas valomerkki tuli liian aikaisin. Taisin kyllÀ kadottaa hÀnet jo aikoja sitten. No mutta hyvÀÀ yötÀ kaivatulleni, sitten kun menet unille. Kaipaan!
Vierailija kirjoitti:
En voi rauhoittua ennen ku tÀÀ selviÀÀ. Ja pÀÀsen sun luo. NÀhdÀÀnkö me ennen kevÀttÀ?
Toivottavasti.
Menetin kykyni viestiÀ uusille ihmisille tÀmÀn kaipauksen myötÀ.
EnkÀ tehnyt mitÀÀn vÀÀrin, yritin vain saavuttaa jotain mitÀ en ole koskaan saavuttanut enkÀ varmaan saavutakaan.
Romantiikkaa tai edes sitÀ ystÀvyyttÀ.
Rakkaalle naiselle, olisitpa sylissÀ tai kainalossa nyt. Rakastan sua eniten ikinÀ. YritetÀÀn törmÀtÀ tai sovita tapaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Rakastellaanko, kun tavataan? đ
Sama tÀÀllÀ. SitÀ jatkui tosi pitkÀÀnkin.