Vinkkejä miten lopettaa sumpin juonti?
Sumpin eli kahvin juomisesta pitäisi luopua, kun tulee juotua pannullinen päivässä ja enemmänkin, mutta nyt riittää! Olen tammikuusta lähtien kokeillut lopettaa tuloksetta ja nyt tarvitsen teidän apuja.
Kommentit (11)
miksi ihmeessä lopettaa moinen nautinto, no vähennä ensin...
Osta jotain kamalan makuista kahvia. Olkoot sitten tosi tumma paahtoa,jos et siitä tykkää tai jotain pikakahvia,jos et siitä tykkää. Itse kerran ostin töihin testiksi yhden pikakahvin ja en voinu juoda kuppiakaan,kamalaa kuraa. Eli se voi toimia,jos tarjolla on itselle vaan kuraa. Ei sitä sitten haluta keittää ja itse sen päätöksen loppupeleissä tekee,ostaako kotiin hyvää kahvia vai ei.
Keitä siitä laihaa, vähitellen kroppa tottuu. Yhtäkkiä ei kannata lopettaa.
Vaihta kaljaan taikka viiniin, pannullinen viiniä eli noin kolme litraa päivässä antaa virtaa.
Keitä kahvia vaan sen verran mitä juot ja vaihda aina uudet jauhot.
Oletko kokeillut vähentää juodun kahvin määrää? Join ennen paljon kahvia ja sitten heräsin aamulla päänsärkyyn, jos en ollut illalla saanut kahvia. Ilmeisesti vieroitusoire. Sitten lopetin iltakahvittelut ja nyt ei ole aamupäänsärkyä.
Kerrasta poikki,katki ja pinoon. Parina päivänä voi vähän päätä särkeä ja kiukuttaa,
Juot motillisen vettä niinä hetkinä kuin olisit muuten juonut kahvia
Ap sumppi ja tuore kahvi eivät ole sama asia. Miksi helkkarissa olet juonut sumppia etkä valmistanut itsellesi kunnollista kahvia?
Sumppi on suomen kielen arkinen sana, joka tarkoittaa kahvinporoja tai vanhoista poroista uudelleen keitettyä laihaa juomaa. Sana tulee ruotsin kielen sanasta sump, joka tarkoittaa pohjasakkaa.
Et osta kotiin kahvia missään muodossa. Sitä, mitä ei ole ei voi juoda,