Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Huomenta muru, menetkö nyt aamulla töihin đđ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Huomenta muru, menetkö nyt aamulla töihin đđ§Ą
Juu, kalastin koko yön ja menen nyt torille myymÀÀn kaikki kolme kalaa
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ huomenta kaivatulleni !
Samoin sinne ja lÀmpöÀ.
Miraculous: Ladybug ja Cat Noir seikkailut
Olen jo ajat sitten pÀÀttÀnyt lÀhtevÀni ennen ikÀÀ neljÀkymmentÀ. Nainen menettÀÀ aina kauneutensa ryppyyntyessÀÀn. Liika tÀyteaine ja botox nÀyttÀÀ rumalta.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta mammat! Kostuttakaa alapÀÀnne ja antakaapa miehillenne kunnon aamupano!
Hihihihihijohohohihohohohoh funny guy hihihihihahahahahah
Vierailija kirjoitti:
Olen jo ajat sitten pÀÀttÀnyt lÀhtevÀni ennen ikÀÀ neljÀkymmentÀ. Nainen menettÀÀ aina kauneutensa ryppyyntyessÀÀn. Liika tÀyteaine ja botox nÀyttÀÀ rumalta.
PÀÀssÀ sulla on vikaa eikÀ rypyissÀ.Sori kun sanon suoraan.
Olisitte kiitollisia siitÀ, miten paljon vuoksenne pÀivittÀin nöyrryn kun en voi itseÀni vapaasti toteuttaa. Jos tilanne olisi toinen, asiat olisivat eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli miten oli, totuus on aina se, ettÀ jokainen mies alkaa katsella nuorta naista oman naisen ryppyyntyessÀ.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli miten oli, totuus on aina se, ettÀ jokainen mies alkaa katsella nuorta naista oman naisen ryppyyntyessÀ.
Sivusta
Kumpaa puuta pitÀisit pihallasi pystyyn kuollutta koivua vai tuuhea lehtistÀ nuorta koivua, jota katsella.Opi sietÀmÀÀn kauneutta muissa kuin itsessÀsi niin sinua on helpompi rakastaa.
Ajattelen naista, mukavanlaista. Toivottavasti en ole ihan kaista.
Olette vÀÀrÀssÀ. Olen alkanut viehÀttÀÀ kypsÀnÀ naisena nuorempia miehiÀ. En kuitenkaan lankea heidÀn loveen, sillÀ minulla on standardit.
Kun huuliani etsien sÀ harot hiuksiain ja sulat suudelmaan Vain hyvÀn olon hiipivÀn mÀ tunnen suonissain Odotan vaan
SÀ viet mun hiljaa niinkuin varoen ja myötÀilen ja nÀin tahdon olla vain Ei saa tÀtÀ tunnelmaa
Kun vain aamuisin NÀin aloittaa mÀ pÀivÀni tahdonkin Ja syttyÀ sun kanssasi nÀin pÀivÀÀni pÀin hiljalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta mammat! Kostuttakaa alapÀÀnne ja antakaapa miehillenne kunnon aamupano!
Hihihihihijohohohihohohohoh funny guy hihihihihahahahahah
Hihihihihijohohohihohohohoh funny momma hihihihihohoho
Sori et rupesin taas flirttailee tÀÀllĂ€ viime yönĂ€ đ€Š
HyvÀÀ viikonloppua ihana 46 vuotias nainen đ
Vierailija kirjoitti:
Olisitte kiitollisia siitÀ, miten paljon vuoksenne pÀivittÀin nöyrryn kun en voi itseÀni vapaasti toteuttaa. Jos tilanne olisi toinen, asiat olisivat eri tavalla.
Haluan sinut pois sieltÀ.
LennÀn Saharaan uimaan hiekassa, olenhan kana joka kylpee hiekassa,
Sulkasato vaivaa, hiekkakylpy auttaa.
Twenty One Pilotsille pitÀisi antaa joku palkinto maailman turhimmasta coverversioinnista.
HyvÀÀ huomenta kaivatulleni !