Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23093)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kuolen ennen sinua, niin haudalleni ei tarvitse tulla.
Ei minunkaan haudalleni tarvitse kenenkÀÀn tulla, minua saa muistella siellÀ missÀ kukin on ja tavalla joka itselle sopii tai olla muistelematta.
TÀmÀ. Mua ei tarvi edes sen kummemmin haudata minnekÀÀn, tÀysin teennÀistÀ toimintaa. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SÀÀntö nro 1.Lopeta kertomasta vÀhÀmielisille ihmisille kuulumisiasi.
Yleisin vastaus kuulumisiin on muutenkin usein, ettÀ ihan hyvÀÀ kuuluu, vaikka menisi aivan pÀin persettÀ.
NiinhÀn siihen kuuluukin vastata. Ei kukaan kysy kuulumisia siksi, ettÀ avaa toiselle tilaisuuden vuodattaa kaikki traumansa kysyjÀn pÀÀlle. Maksa terapeutille, jos haluat purkaa ongelmiasi. Eri
Laitanpa tÀhÀn vÀliin terveiset Kaisalle kun kerran on niin hitti nimi tÀÀllÀ. HÀn ei tosin ole draamalaama tai tampio, ja toivon ettÀ hÀn ei ole tÀÀllÀ. En minÀkÀÀn haluaisi olla, mutta tÀmÀ tampio ei ole vielÀ taistellut pilkuistaan tai raidoistaan tai idiotismistaan eroon. Raita kerrallaan ja sillÀ lailla.
No en mĂ€ nyt kuollessa haluaisi olla ihan pitkin ja poikin peltoja, vaikka muuten olenkin. đŠ
Vierailija kirjoitti:
No en mĂ€ nyt kuollessa haluaisi olla ihan pitkin ja poikin peltoja, vaikka muuten olenkin. đŠ
Mua toi huvitti, ettÀ toivottavasti nyt laittavat sitten edes vaikka puutarhatuoliin tönöttÀmÀÀn, jos ei hautaan.
Emilia on kaikkien ripuliviestien takana
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pian lÀmpenis.
Huomisesta alkaen taitaa taas pakkanen kiristyÀ, ja liikuttava sitten ripeÀsti ulkosalla viimassa. Kunpa pihalle voisikin laittaa nuotion lÀmmittÀmÀÀn. Siihen kahvipannu kiehumaan ja makkaraa kÀristymÀÀn vaihteeksi.
Kaipaan hÀntÀ, joka kulkee ohi. En uskalla kohdata, koska en tiedÀ, haluaako hÀn kohdata vai minun pysyvÀn entisellÀ etÀisyydellÀ.
Joka tapauksessa menen kohta kauemmaksi joksikin ajaksi. HÀnelle se ei nÀy mitenkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa menen kohta kauemmaksi joksikin ajaksi. HÀnelle se ei nÀy mitenkÀÀn.
Lomalle?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan hÀntÀ, joka kulkee ohi. En uskalla kohdata, koska en tiedÀ, haluaako hÀn kohdata vai minun pysyvÀn entisellÀ etÀisyydellÀ.
TervehtiÀhÀn voi aina. Sitten nÀkisi, miten toinen reagoi. En itse kulkisi enÀÀ ohi.
Heh, itse asiassa nÀÀ Kaisat, Katjat ja Tampiot ei sitÀ otsikkoa just ymmÀrrÀ, kun jauhavat tÀÀllÀ pelkÀstÀ itsestÀ. SitÀhÀn toi just tossa kommentoi..
sivusta