Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (23093)

Vierailija
23081/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas on heti aamusta katkerat Kaisat, Katjat ja Tampiot ÀÀnessÀ perÀkammareistaan. On niin haikeata, loukkaantunutta draama laamaa ja passiivis-aggressiivisuutta ketju tÀynnÀ ettÀ huh huh.

Ja juontaja kommentoimassa, arvostelemassa ja tuomitsemassa ymmÀrtÀmÀttÀ lainkaan otsikkoa.

Heh, itse asiassa nÀÀ Kaisat, Katjat ja Tampiot ei sitĂ€ otsikkoa just ymmĂ€rrĂ€, kun jauhavat tÀÀllĂ€ pelkĂ€stĂ€ itsestĂ€. SitĂ€hĂ€n toi just tossa kommentoi.. 

sivusta

Vierailija
23082/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuolen ennen sinua, niin haudalleni ei tarvitse tulla. 

Ei minunkaan haudalleni tarvitse kenenkÀÀn tulla, minua saa muistella siellĂ€ missĂ€ kukin on ja tavalla joka itselle sopii tai olla muistelematta. 

TÀmÀ. Mua ei tarvi edes sen kummemmin haudata minnekÀÀn, tÀysin teennÀistÀ toimintaa. Eri

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23083/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SÀÀntö nro 1.Lopeta kertomasta vĂ€hĂ€mielisille ihmisille kuulumisiasi. 

Yleisin vastaus kuulumisiin on muutenkin usein, ettÀ ihan hyvÀÀ kuuluu, vaikka menisi aivan pÀin persettÀ.

NiinhÀn siihen kuuluukin vastata. Ei kukaan kysy kuulumisia siksi, ettÀ avaa toiselle tilaisuuden vuodattaa kaikki traumansa kysyjÀn pÀÀlle. Maksa terapeutille, jos haluat purkaa ongelmiasi. Eri

Vierailija
23084/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Laitanpa tÀhÀn vÀliin terveiset Kaisalle kun kerran on niin hitti nimi tÀÀllÀ. HÀn ei tosin ole draamalaama tai tampio, ja toivon ettÀ hÀn ei ole tÀÀllÀ. En minÀkÀÀn haluaisi olla, mutta tÀmÀ tampio ei ole vielÀ taistellut pilkuistaan tai raidoistaan tai idiotismistaan eroon. Raita kerrallaan ja sillÀ lailla.

Vierailija
23085/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No en mĂ€ nyt kuollessa haluaisi olla ihan pitkin ja poikin peltoja, vaikka muuten olenkin. 🩙

Vierailija
23086/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mĂ€ nyt kuollessa haluaisi olla ihan pitkin ja poikin peltoja, vaikka muuten olenkin. 🩙

Mua toi huvitti, ettĂ€ toivottavasti nyt laittavat sitten edes vaikka puutarhatuoliin tönöttĂ€mÀÀn, jos ei hautaan. 

Vierailija
23087/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Emilia on kaikkien ripuliviestien takana

Vierailija
23088/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti pian lÀmpenis.

Huomisesta alkaen taitaa taas pakkanen kiristyĂ€, ja liikuttava sitten ripeĂ€sti ulkosalla viimassa.  Kunpa pihalle voisikin laittaa nuotion lĂ€mmittĂ€mÀÀn. Siihen kahvipannu kiehumaan ja makkaraa kĂ€ristymÀÀn vaihteeksi.

Vierailija
23089/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaipaan hÀntÀ, joka kulkee ohi. En uskalla kohdata, koska en tiedÀ, haluaako hÀn kohdata vai minun pysyvÀn entisellÀ etÀisyydellÀ.

Vierailija
23090/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa menen kohta kauemmaksi joksikin ajaksi. HÀnelle se ei nÀy mitenkÀÀn.

Vierailija
23091/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka tapauksessa menen kohta kauemmaksi joksikin ajaksi. HÀnelle se ei nÀy mitenkÀÀn.

Lomalle?

Vierailija
23092/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan hÀntÀ, joka kulkee ohi. En uskalla kohdata, koska en tiedÀ, haluaako hÀn kohdata vai minun pysyvÀn entisellÀ etÀisyydellÀ.

TervehtiÀhÀn voi aina. Sitten nÀkisi, miten toinen reagoi. En itse kulkisi enÀÀ ohi.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kahdeksan yhdeksÀn kolme