Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (23093)

Vierailija
23041/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SÀÀntö nro 1.Lopeta kertomasta vĂ€hĂ€mielisille ihmisille kuulumisiasi. 

Jalostan tuon. SÀÀntö nro. 1.1 VÀhÀmieleiset voivat keskittyÀ omaankin elÀmÀÀnsÀ, eikÀ ammentaa muiden kuulumisista.

Vierailija
23042/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on heti aamusta katkerat Kaisat, Katjat ja Tampiot ÀÀnessÀ perÀkammareistaan. On niin haikeata, loukkaantunutta draama laamaa ja passiivis-aggressiivisuutta ketju tÀynnÀ ettÀ huh huh.

Ja juontaja kommentoimassa, arvostelemassa ja tuomitsemassa ymmÀrtÀmÀttÀ lainkaan otsikkoa.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23043/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ huomenta ja super ihanaa pÀivÀÀ rakkaalle naiselle. Vain sinÀ, ikuisesti. Rakastan.

Vierailija
23044/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SÀÀntö nro 1.Lopeta kertomasta vĂ€hĂ€mielisille ihmisille kuulumisiasi. 

Terveiset kaipaamallesi? Onko kaivattusi vÀhÀmielinen vai sinÀ itse, jolle hÀnen ei kannata kertoa kuulumisiaan?

Vierailija
23045/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ItsensÀ nÀyttelijÀt ja muuta nÀyttÀmötaiteilijat voivat hankkia rooleja teatterista. ElÀmÀ ei ole sitÀ, vaikka kuinka niin kuvittelisi.

Vierailija
23046/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ItsensÀ nÀyttelijÀt ja muuta nÀyttÀmötaiteilijat voivat hankkia rooleja teatterista. ElÀmÀ ei ole sitÀ, vaikka kuinka niin kuvittelisi.

Koko elÀmÀ on yksi teatteri. Olen pahoillani mutta totuudet olisi hyvÀ hÀvÀksyÀ, toki helpottaa ettÀ ensin ymmÀrtÀÀ asian.

Vierailija
23047/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas on heti aamusta katkerat Kaisat, Katjat ja Tampiot ÀÀnessÀ perÀkammareistaan. On niin haikeata, loukkaantunutta draama laamaa ja passiivis-aggressiivisuutta ketju tÀynnÀ ettÀ huh huh.

Ja juontaja kommentoimassa, arvostelemassa ja tuomitsemassa ymmÀrtÀmÀttÀ lainkaan otsikkoa.

SiellÀ sinulla juontajan asiaparilla taitaa olla otsikkoon sama suhde kuin Donald J. Trumpilla Grönlannin ja USA:n karttaan: nÀkyy kyllÀ ja kuuluu, mutta ei hahmotu.

Vierailija
23048/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos kuolen ennen sinua, niin haudalleni ei tarvitse tulla. 

Vierailija
23049/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa esittÀÀ unelmaa kunhan pystyy pysymÀÀn roolissaan. 

YritÀn.

Vierailija
23050/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan rakastavaa ihmistÀ, joka kysyisi, miten voin ja joka olisi kiinnostunut. Kaipaan vierellÀ kulkijaa, jonka kanssa voisi jakaa puolin ja toisin, mitÀ mielen pÀÀllÀ liikkuu. IkÀvöin rakasta ihmistÀ, jonka kanssa saisi olla ja elÀÀ ja olisimme ainoita toisillemme.

Hienosti puit tuon sanoiksi. Toivottavasti saat hÀnet.

HÀnet voi löytÀÀ mutta ei saada. HÀn on ainoa jollekulle toiselle, enkÀ minÀ ole hÀnelle se ainoa.

Vierailija
23051/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmaversio on siitÀ kÀtevÀ, ettÀ siihen ei tule naarmuja ja se on aina uudenveroinen. Se ei satuta, se ei kosketa, sen kanssa ei tarvitse edes tavata, saati elÀÀ. Kiiltokuva hymyilee aina ja on koska vain saavutettavissa - unelmissa.

Haluan tehdÀ sinut onnelliseksi niin olen iloinen jos pystyt pitÀmÀÀn kiinni tÀstÀ, vaikka en itse siihen aina yltÀisi tai vaikka kommunikaatiokatkos aiheuttaa vÀÀrinymmÀrryksiÀ.

Vierailija
23052/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ilkeyteesi jokin jÀrkevÀ syy vai sydÀnkö vai puhuu?

Vierailija
23053/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko elÀmÀ on yksi teatteri. Olen pahoillani mutta totuudet olisi hyvÀ hÀvÀksyÀ, toki helpottaa ettÀ ensin ymmÀrtÀÀ asian.

Sinulle varmaan. ElÀt omassa teatterissasi, mutta ÀlÀ pidÀ muita oman teatterisi nÀyttelijöinÀ.

Vierailija
23054/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SinĂ€ đŸ€

Vierailija
23055/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmaversio on siitÀ kÀtevÀ, ettÀ siihen ei tule naarmuja ja se on aina uudenveroinen. Se ei satuta, se ei kosketa, sen kanssa ei tarvitse edes tavata, saati elÀÀ. Kiiltokuva hymyilee aina ja on koska vain saavutettavissa - unelmissa.

Haluan tehdÀ sinut onnelliseksi niin olen iloinen jos pystyt pitÀmÀÀn kiinni tÀstÀ, vaikka en itse siihen aina yltÀisi tai vaikka kommunikaatiokatkos aiheuttaa vÀÀrinymmÀrryksiÀ.

PitÀmÀÀn kiinni mistÀ, halusta tehdÀ onnelliseksi?

Vierailija
23056/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minunkaan haudalleni tarvitse kenenkÀÀn tulla, minua saa muistella siellĂ€ missĂ€ kukin on ja tavalla joka itselle sopii tai olla muistelematta. 

Vierailija
23057/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle varmaan. ElÀt omassa teatterissasi, mutta ÀlÀ pidÀ muita oman teatterisi nÀyttelijöinÀ.

Niin tietenkin helpottaa jos ymmÀrtÀÀ asian ensin ja oikein.

Vierailija
23058/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NÀytteleminen on aina leikkaamista. Siksi se ei ainakaan minun elÀmÀÀni pÀde ollenkaan. Kukin tyylillÀÀn, mutta en myöskÀÀn voi elÀÀ ihmisen kanssa, josta ei tiedÀ, kuka hÀn on, roolihahmo nro 7 vai onko hÀnessÀ itseys.

Vierailija
23059/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No, Anne, eipÀ synkistellÀ! T: J

Vierailija
23060/23093 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NÀytteleminen on aina leikkaamista. Siksi se ei ainakaan minun elÀmÀÀni pÀde ollenkaan. Kukin tyylillÀÀn, mutta en myöskÀÀn voi elÀÀ ihmisen kanssa, josta ei tiedÀ, kuka hÀn on, roolihahmo nro 7 vai onko hÀnessÀ itseys.

Aidot ihmiset ovat aina aitoja vaikka hieman esiintyisivÀtkin tai esittÀisivÀtkin. Huumorintajua, kaikki eivÀt ole ilkeitÀ tai epÀaitoja. Toki jos ei pidÀ ihmisestÀ niin se tÀytyy vain hyvÀksyÀ.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi kaksi kolme