Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Taas on heti aamusta katkerat Kaisat, Katjat ja Tampiot äänessä peräkammareistaan. On niin haikeata, loukkaantunutta draama laamaa ja passiivis-aggressiivisuutta ketju täynnä että huh huh.
Draama-laama ei ollut aamulla. 🦙💚
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta ja super ihanaa päivää rakkaalle naiselle. Vain sinä, ikuisesti. Rakastan.
Hyvää huomenta sinnekin erityiselle supermiehelle, aina myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Sääntö nro 1.Lopeta kertomasta vähämielisille ihmisille kuulumisiasi.
Yleisin vastaus kuulumisiin on muutenkin usein, että ihan hyvää kuuluu, vaikka menisi aivan päin persettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen laittaa aina ihan yleisistä aiheista ja eräs toinen sen toisen henkilökohtaisista aiheista. Aivan kuin tää toinen ois jotenki kussu tän toisen muroihin, vaikka ei ole edes mielessä käynyt.
Summa summarum, ainoa kiusaaja on tää, joka tietää itsekin olevansa ilkeä.
Kai häntä sitten riepoo toisen rohkeus.
Tai olet kuvitellut väärin.
Todella rohkeaa kirjoitella tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelmaversio on siitä kätevä, että siihen ei tule naarmuja ja se on aina uudenveroinen. Se ei satuta, se ei kosketa, sen kanssa ei tarvitse edes tavata, saati elää. Kiiltokuva hymyilee aina ja on koska vain saavutettavissa - unelmissa.
Haluan tehdä sinut onnelliseksi niin olen iloinen jos pystyt pitämään kiinni tästä, vaikka en itse siihen aina yltäisi tai vaikka kommunikaatiokatkos aiheuttaa väärinymmärryksiä.
Pitämään kiinni mistä, halusta tehdä onnelliseksi?
Toivon, että kaipaamani nainen (naiselta) pitää kiinni ajatuksesta paremmasta versiosta minusta. Tosin, se ei kyllä auta häntä eteenpäin. 🤔 Äh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelmaversio on siitä kätevä, että siihen ei tule naarmuja ja se on aina uudenveroinen. Se ei satuta, se ei kosketa, sen kanssa ei tarvitse edes tavata, saati elää. Kiiltokuva hymyilee aina ja on koska vain saavutettavissa - unelmissa.
Haluan tehdä sinut onnelliseksi niin olen iloinen jos pystyt pitämään kiinni tästä, vaikka en itse siihen aina yltäisi tai vaikka kommunikaatiokatkos aiheuttaa väärinymmärryksiä.
Pitämään kiinni mistä, halusta tehdä onnelliseksi?
Toivon, että kaipaamani nainen (naiselta) pitää kiinni ajatuksesta paremmasta versiosta minusta. Tosin, se ei kyllä auta häntä eteenpäin. 🤔 Äh
Kaipaan miestä. En tosin tiedä, kuinka kauan, jos hän ei kaipaa enää minua. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos kuolen ennen sinua, niin haudalleni ei tarvitse tulla.
Päätin, ettei minulle edes tule mitään hautapaikkaa, jossain metsäsammalissa vain sija.
Tarvitsen varmaan peruukin jos aion mennä sinne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätin, ettei minulle edes tule mitään hautapaikkaa, jossain metsäsammalissa vain sija.
Tuosta tuli taas mieleen Freukkareiden kappale Mystinen metsätyömies, ja Pekka Myllykoski, jonka tuhkat siroteltiin metsään tahtonsa mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut hassut lasit myös
Katsoin juuri kaupassa hassuja laseja ja teki kovasti mieleni ostaakin sellaiset.
Itseasiassa mulla ois todella meheviä kuulumisia. Talous, näkymät, muutto, uusi perheenjäsen. Mutta jos et jo tiedä, sun ei tarvitsekaan tietää 💰👍
Toivottavasti pian lämpenis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki aina selittää olevansa oikeasti kilttejä ja herkkiä. Kiltteydellä ei tee mitään ilman jämäkkyyttä, ja muiden ihmisten toisessa kaipaama herkkyys ei ole sitä, että omat asiat itkettää koko ajan. Ja nimenomaan vain ne omat.
Tästä syystä olen sanonut etten ole kiltti vaikka olenkin kiltti ihminen eli en tee pahaa mutta en pidä edes siitä että minua pidettäisiin kilttinä ihmisenä. Kiltti ihminen on synonyymi yli käveltävälle ihmiselle.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas on heti aamusta katkerat Kaisat, Katjat ja Tampiot äänessä peräkammareistaan. On niin haikeata, loukkaantunutta draama laamaa ja passiivis-aggressiivisuutta ketju täynnä että huh huh.
Ja juontaja kommentoimassa, arvostelemassa ja tuomitsemassa ymmärtämättä lainkaan otsikkoa.
Heh, itse asiassa nää Kaisat, Katjat ja Tampiot ei sitä otsikkoa just ymmärrä, kun jauhavat täällä pelkästä itsestä. Sitähän toi just tossa kommentoi..
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minunkaan haudalleni tarvitse kenenkään tulla, minua saa muistella siellä missä kukin on ja tavalla joka itselle sopii tai olla muistelematta.
Tämä. Mua ei tarvi edes sen kummemmin haudata minnekään, täysin teennäistä toimintaa. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääntö nro 1.Lopeta kertomasta vähämielisille ihmisille kuulumisiasi.
Yleisin vastaus kuulumisiin on muutenkin usein, että ihan hyvää kuuluu, vaikka menisi aivan päin persettä.
Niinhän siihen kuuluukin vastata. Ei kukaan kysy kuulumisia siksi, että avaa toiselle tilaisuuden vuodattaa kaikki traumansa kysyjän päälle. Maksa terapeutille, jos haluat purkaa ongelmiasi. Eri
Tai olet kuvitellut väärin.