Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23093)
Vierailija kirjoitti:
Moi
Moi đ§Ą đ»
Vierailija kirjoitti:
Toinen laittaa aina ihan yleisistÀ aiheista ja erÀs toinen sen toisen henkilökohtaisista aiheista. Aivan kuin tÀÀ toinen ois jotenki kussu tÀn toisen muroihin, vaikka ei ole edes mielessÀ kÀynyt.
Summa summarum, ainoa kiusaaja on tÀÀ, joka tietÀÀ itsekin olevansa ilkeÀ.
Kai hÀntÀ sitten riepoo toisen rohkeus.
Tai olet kuvitellut vÀÀrin.
Vierailija kirjoitti:
Taas on heti aamusta katkerat Kaisat, Katjat ja Tampiot ÀÀnessÀ perÀkammareistaan. On niin haikeata, loukkaantunutta draama laamaa ja passiivis-aggressiivisuutta ketju tÀynnÀ ettÀ huh huh.
Draama-laama ei ollut aamulla. đŠđ
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ huomenta ja super ihanaa pÀivÀÀ rakkaalle naiselle. Vain sinÀ, ikuisesti. Rakastan.
HyvÀÀ huomenta sinnekin erityiselle supermiehelle, aina myöskin.
Vierailija kirjoitti:
SÀÀntö nro 1.Lopeta kertomasta vÀhÀmielisille ihmisille kuulumisiasi.
Yleisin vastaus kuulumisiin on muutenkin usein, ettÀ ihan hyvÀÀ kuuluu, vaikka menisi aivan pÀin persettÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen laittaa aina ihan yleisistÀ aiheista ja erÀs toinen sen toisen henkilökohtaisista aiheista. Aivan kuin tÀÀ toinen ois jotenki kussu tÀn toisen muroihin, vaikka ei ole edes mielessÀ kÀynyt.
Summa summarum, ainoa kiusaaja on tÀÀ, joka tietÀÀ itsekin olevansa ilkeÀ.
Kai hÀntÀ sitten riepoo toisen rohkeus.
Tai olet kuvitellut vÀÀrin.
Todella rohkeaa kirjoitella tÀnne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelmaversio on siitÀ kÀtevÀ, ettÀ siihen ei tule naarmuja ja se on aina uudenveroinen. Se ei satuta, se ei kosketa, sen kanssa ei tarvitse edes tavata, saati elÀÀ. Kiiltokuva hymyilee aina ja on koska vain saavutettavissa - unelmissa.
Haluan tehdÀ sinut onnelliseksi niin olen iloinen jos pystyt pitÀmÀÀn kiinni tÀstÀ, vaikka en itse siihen aina yltÀisi tai vaikka kommunikaatiokatkos aiheuttaa vÀÀrinymmÀrryksiÀ.
PitÀmÀÀn kiinni mistÀ, halusta tehdÀ onnelliseksi?
Toivon, ettĂ€ kaipaamani nainen (naiselta) pitÀÀ kiinni ajatuksesta paremmasta versiosta minusta. Tosin, se ei kyllĂ€ auta hĂ€ntĂ€ eteenpĂ€in. đ€ Ăh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelmaversio on siitÀ kÀtevÀ, ettÀ siihen ei tule naarmuja ja se on aina uudenveroinen. Se ei satuta, se ei kosketa, sen kanssa ei tarvitse edes tavata, saati elÀÀ. Kiiltokuva hymyilee aina ja on koska vain saavutettavissa - unelmissa.
Haluan tehdÀ sinut onnelliseksi niin olen iloinen jos pystyt pitÀmÀÀn kiinni tÀstÀ, vaikka en itse siihen aina yltÀisi tai vaikka kommunikaatiokatkos aiheuttaa vÀÀrinymmÀrryksiÀ.
PitÀmÀÀn kiinni mistÀ, halusta tehdÀ onnelliseksi?
Toivon, ettĂ€ kaipaamani nainen (naiselta) pitÀÀ kiinni ajatuksesta paremmasta versiosta minusta. Tosin, se ei kyllĂ€ auta hĂ€ntĂ€ eteenpĂ€in. đ€ Ăh
Kaipaan miestÀ. En tosin tiedÀ, kuinka kauan, jos hÀn ei kaipaa enÀÀ minua. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos kuolen ennen sinua, niin haudalleni ei tarvitse tulla.
PÀÀtin, ettei minulle edes tule mitÀÀn hautapaikkaa, jossain metsÀsammalissa vain sija.
Tarvitsen varmaan peruukin jos aion mennÀ sinne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kuolen ennen sinua, niin haudalleni ei tarvitse tulla.
PÀÀtin, ettei minulle edes tule mitÀÀn hautapaikkaa, jossain metsÀsammalissa vain sija.
Tuosta tuli taas mieleen Freukkareiden kappale Mystinen metsÀtyömies, ja Pekka Myllykoski, jonka tuhkat siroteltiin metsÀÀn tahtonsa mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut hassut lasit myös
Katsoin juuri kaupassa hassuja laseja ja teki kovasti mieleni ostaakin sellaiset.
Itseasiassa mulla ois todella meheviĂ€ kuulumisia. Talous, nĂ€kymĂ€t, muutto, uusi perheenjĂ€sen. Mutta jos et jo tiedĂ€, sun ei tarvitsekaan tietÀÀ đ°đ
Toivottavasti pian lÀmpenis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki aina selittÀÀ olevansa oikeasti kilttejÀ ja herkkiÀ. KiltteydellÀ ei tee mitÀÀn ilman jÀmÀkkyyttÀ, ja muiden ihmisten toisessa kaipaama herkkyys ei ole sitÀ, ettÀ omat asiat itkettÀÀ koko ajan. Ja nimenomaan vain ne omat.
TÀstÀ syystÀ olen sanonut etten ole kiltti vaikka olenkin kiltti ihminen eli en tee pahaa mutta en pidÀ edes siitÀ ettÀ minua pidettÀisiin kilttinÀ ihmisenÀ. Kiltti ihminen on synonyymi yli kÀveltÀvÀlle ihmiselle.
Ei ole.
Ole hiljaa