Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
No en mĂ€ nyt kuollessa haluaisi olla ihan pitkin ja poikin peltoja, vaikka muuten olenkin. đŠ
Vierailija kirjoitti:
No en mĂ€ nyt kuollessa haluaisi olla ihan pitkin ja poikin peltoja, vaikka muuten olenkin. đŠ
Mua toi huvitti, ettÀ toivottavasti nyt laittavat sitten edes vaikka puutarhatuoliin tönöttÀmÀÀn, jos ei hautaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pian lÀmpenis.
Huomisesta alkaen taitaa taas pakkanen kiristyÀ, ja liikuttava sitten ripeÀsti ulkosalla viimassa. Kunpa pihalle voisikin laittaa nuotion lÀmmittÀmÀÀn. Siihen kahvipannu kiehumaan ja makkaraa kÀristymÀÀn vaihteeksi.
Kaipaan hÀntÀ, joka kulkee ohi. En uskalla kohdata, koska en tiedÀ, haluaako hÀn kohdata vai minun pysyvÀn entisellÀ etÀisyydellÀ.
Joka tapauksessa menen kohta kauemmaksi joksikin ajaksi. HÀnelle se ei nÀy mitenkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa menen kohta kauemmaksi joksikin ajaksi. HÀnelle se ei nÀy mitenkÀÀn.
Lomalle?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan hÀntÀ, joka kulkee ohi. En uskalla kohdata, koska en tiedÀ, haluaako hÀn kohdata vai minun pysyvÀn entisellÀ etÀisyydellÀ.
TervehtiÀhÀn voi aina. Sitten nÀkisi, miten toinen reagoi. En itse kulkisi enÀÀ ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TervehtiÀhÀn voi aina. Sitten nÀkisi, miten toinen reagoi. En itse kulkisi enÀÀ ohi.
Tervehdinkin maanantaina, mutta en tiedÀ, kuuliko hÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lomalle?
Velvollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kysyvÀ tieltÀ eksy.
Mukavaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni !
KyllÀ pitÀis nettikeskusteluihinkin olla tunnistautuminen pankkitunnuksilla ja jokainen kirjoittaisi vain yhdellÀ nimimerkillÀ, niin ripuliviestittÀjÀt olisi helppo blokata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua toi huvitti, ettÀ toivottavasti nyt laittavat sitten edes vaikka puutarhatuoliin tönöttÀmÀÀn, jos ei hautaan.
VariksenpelÀtin!
Vierailija kirjoitti:
Laitanpa tÀhÀn vÀliin terveiset Kaisalle kun kerran on niin hitti nimi tÀÀllÀ. HÀn ei tosin ole draamalaama tai tampio, ja toivon ettÀ hÀn ei ole tÀÀllÀ. En minÀkÀÀn haluaisi olla, mutta tÀmÀ tampio ei ole vielÀ taistellut pilkuistaan tai raidoistaan tai idiotismistaan eroon. Raita kerrallaan ja sillÀ lailla.
Tein susta hitin K. Thank me later.
Iso nainen mieles, elÀmÀ pieles.
Vierailija kirjoitti:
Iso nainen mieles, elÀmÀ pieles.
No?
EiköhÀn se siitÀ. Vaikka tiedÀt kyllÀ mikÀ saattaisi auttaa. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervehdinkin maanantaina, mutta en tiedÀ, kuuliko hÀn.
Ihastukseni tervehti minua maanantaina yllÀttÀen niin, etten ehtinyt reagoida, koska olin ajatuksissani. Tuollaisia tilanteita on varmasti paljonkin, mutta tervehtimÀttÀ jÀttÀminen ei vÀlttÀmÀttÀ ole merkki mistÀÀn. Sivusta
Laitanpa tÀhÀn vÀliin terveiset Kaisalle kun kerran on niin hitti nimi tÀÀllÀ. HÀn ei tosin ole draamalaama tai tampio, ja toivon ettÀ hÀn ei ole tÀÀllÀ. En minÀkÀÀn haluaisi olla, mutta tÀmÀ tampio ei ole vielÀ taistellut pilkuistaan tai raidoistaan tai idiotismistaan eroon. Raita kerrallaan ja sillÀ lailla.