Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (23947)
Vierailija kirjoitti:
Tuu sä tänne.
Kun pääsisinkin niin helposti jäisiä teitä pitkin ja kinosten yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitäis nettikeskusteluihinkin olla tunnistautuminen pankkitunnuksilla ja jokainen kirjoittaisi vain yhdellä nimimerkillä, niin ripuliviestittäjät olisi helppo blokata.
Tai ainakin nimimerkki, jonka kaivattukin tunnistaisi.
Senkun hankit nimimerkin tänne. Monet on niin tehneet. Ei ole heillä tuntunut auttavan kaivatun saamisessa tosin.
Siinäpä se, epävarmuudessa pitää vielä jatkaa. Olen kyllä vihjaillut kaikenlaista. Jokin vaisto kuitenkin sanoo, että kaivattu olisi jotain tunnistanutkin.
Vierailija kirjoitti:
Millon tuut?
Tiedän jo milloin, mutta en voi sitä vielä paljastaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko käydä ulkona
Tuliko kuuma
``Kaipaan, kaipaan sua niin, koska en nähdä sua saa. Tule tule jo, tahdon olla sun kanssasi. Menen minne vaan missä äänesi kuulla saan, ...``
Vierailija kirjoitti:
Voisit joskus paljastaa minulle Pikkarisi.
Pikaisesti vain vilauttaa pitsisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulihan se päivä tänään mitä osasin odottaakin. En ole ainut sinuun ihastunut.. Toivottavasti kaverini uskaltaa tehdä sinulle aloitteen, olisitte paljon sopivampi pari kuin minun toivottomat haavekuvani meistä. Haikeaa silti tulee ollemaan katsella teitä vierestä.
Älä mieti liikaa. Ei se nyt ihan niinkään mene.
Psykiatrin mielestä mun ongelma on yliajattelu. Siksi en kai kaipaamallenikaan viestiä pysty laittamaan. Niin typerää.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tuun vielä (ehkä) kukkien kanssa hurmaamaan sut sinne. Tai sitten nolaan itseni. Kunhan en joudu hoitoon.
Mua ei tarvi hurmata, jos oot hän. Oot sen nimittäin jo tehnyt.
Galluppiagalluppia.
Lähestyitkö kaivattuasi tänään? Jos lähestyit, niin miten?
https://youtube.com/shorts/ki5YihWlLHo?si=-XLK5cBJ443o9HF8