Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Tuu sÀ tÀnne.
Kun pÀÀsisinkin niin helposti jÀisiÀ teitÀ pitkin ja kinosten yli.
James kirjoittaa kutsuja parhaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ pitÀis nettikeskusteluihinkin olla tunnistautuminen pankkitunnuksilla ja jokainen kirjoittaisi vain yhdellÀ nimimerkillÀ, niin ripuliviestittÀjÀt olisi helppo blokata.
Tai ainakin nimimerkki, jonka kaivattukin tunnistaisi.
Senkun hankit nimimerkin tÀnne. Monet on niin tehneet. Ei ole heillÀ tuntunut auttavan kaivatun saamisessa tosin.
SiinÀpÀ se, epÀvarmuudessa pitÀÀ vielÀ jatkaa. Olen kyllÀ vihjaillut kaikenlaista. Jokin vaisto kuitenkin sanoo, ettÀ kaivattu olisi jotain tunnistanutkin.
Vierailija kirjoitti:
Millon tuut?
TiedÀn jo milloin, mutta en voi sitÀ vielÀ paljastaa.
Voisit joskus paljastaa minulle Pikkarisi.
Nyt on pakko kÀydÀ ulkona
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko kÀydÀ ulkona
Tuliko kuuma
Mun ei tarvii kÀydÀ ulkona, olen pihalla.
``Kaipaan, kaipaan sua niin, koska en nÀhdÀ sua saa. Tule tule jo, tahdon olla sun kanssasi. Menen minne vaan missÀ ÀÀnesi kuulla saan, ...``
MÀ olin tÀnÀÀn ihan pihalla. Kaivattu vissiin lÀhestyi.
Vierailija kirjoitti:
Voisit joskus paljastaa minulle Pikkarisi.
Pikaisesti vain vilauttaa pitsisiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulihan se pÀivÀ tÀnÀÀn mitÀ osasin odottaakin. En ole ainut sinuun ihastunut.. Toivottavasti kaverini uskaltaa tehdÀ sinulle aloitteen, olisitte paljon sopivampi pari kuin minun toivottomat haavekuvani meistÀ. Haikeaa silti tulee ollemaan katsella teitÀ vierestÀ.
ĂlĂ€ mieti liikaa. Ei se nyt ihan niinkÀÀn mene.
Psykiatrin mielestÀ mun ongelma on yliajattelu. Siksi en kai kaipaamallenikaan viestiÀ pysty laittamaan. Niin typerÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tuun vielÀ (ehkÀ) kukkien kanssa hurmaamaan sut sinne. Tai sitten nolaan itseni. Kunhan en joudu hoitoon.
Mua ei tarvi hurmata, jos oot hÀn. Oot sen nimittÀin jo tehnyt.
Galluppiagalluppia.
LÀhestyitkö kaivattuasi tÀnÀÀn? Jos lÀhestyit, niin miten?
En ole lÀhestynyt. Mutta tekisi mieli ehdottaa seksiÀ.
Leppoisaa iltaa kaivatulleni !
https://youtube.com/shorts/ki5YihWlLHo?si=-XLK5cBJ443o9HF8