Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23092)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SÀÀntö nro 1.Lopeta kertomasta vÀhÀmielisille ihmisille kuulumisiasi.
Yleisin vastaus kuulumisiin on muutenkin usein, ettÀ ihan hyvÀÀ kuuluu, vaikka menisi aivan pÀin persettÀ.
NiinhÀn siihen kuuluukin vastata. Ei kukaan kysy kuulumisia siksi, ettÀ avaa toiselle tilaisuuden vuodattaa kaikki traumansa kysyjÀn pÀÀlle. Maksa terapeutille, jos haluat purkaa ongelmiasi. Eri
Voi siihen vastata muutenkin ja valehtelematta, myös ilman traumoistaan avautumista.
EiköhÀn se siitÀ. Vaikka tiedÀt kyllÀ mikÀ saattaisi auttaa. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan hÀntÀ, joka kulkee ohi. En uskalla kohdata, koska en tiedÀ, haluaako hÀn kohdata vai minun pysyvÀn entisellÀ etÀisyydellÀ.
TervehtiÀhÀn voi aina. Sitten nÀkisi, miten toinen reagoi. En itse kulkisi enÀÀ ohi.
Tervehdinkin maanantaina, mutta en tiedÀ, kuuliko hÀn.
Ihastukseni tervehti minua maanantaina yllÀttÀen niin, etten ehtinyt reagoida, koska olin ajatuksissani. Tuollaisia tilanteita on varmasti paljonkin, mutta tervehtimÀttÀ jÀttÀminen ei vÀlttÀmÀttÀ ole merkki mistÀÀn. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso nainen mieles, elÀmÀ pieles.
No?
TiedÀt kyllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia on kaikkien ripuliviestien takana
Kaiken takana on nainen. LÀski nainen.Terveiset lÀskille mussukalle!
Tee, nÀistÀ mikÀÀn ei oo multa. En osallistu tÀhÀn pelleilyyn.
KetÀÀn en sano lÀskiksi.
Vierailija kirjoitti:
No en mĂ€ nyt kuollessa haluaisi olla ihan pitkin ja poikin peltoja, vaikka muuten olenkin. đŠ
Ai jaa, ei mulle ole vÀliÀ. Ekaks elimet tieteen kÀyttöön ja loppuraato vaikka biojÀtteeseen. PelkkÀ lihapalahan se on kun elÀmÀ siitÀ lÀhtenyt.
Tieteelle en anna kyllÀ mitÀÀn ruumiinosaani. Sen nimissÀ tehdÀÀn niin paljon mikÀ on minullekin tuottanut kÀrsimystÀ.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni !
Kiitos samoin sinnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SÀÀntö nro 1.Lopeta kertomasta vÀhÀmielisille ihmisille kuulumisiasi.
Yleisin vastaus kuulumisiin on muutenkin usein, ettÀ ihan hyvÀÀ kuuluu, vaikka menisi aivan pÀin persettÀ.
NiinhÀn siihen kuuluukin vastata. Ei kukaan kysy kuulumisia siksi, ettÀ avaa toiselle tilaisuuden vuodattaa kaikki traumansa kysyjÀn pÀÀlle. Maksa terapeutille, jos haluat purkaa ongelmiasi. Eri
Voi siihen vastata muutenkin ja valehtelematta, myös ilman traumoistaan avautumista.
YmmÀrrÀ, ettÀ se on smalltalkia. Ei sitÀ vastapuolta kiinnosta sun kuulumiset oikeasti, se kysyy koska se kysyminen kuuluu hyviin kÀytöstapoihin.
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ pitÀis nettikeskusteluihinkin olla tunnistautuminen pankkitunnuksilla ja jokainen kirjoittaisi vain yhdellÀ nimimerkillÀ, niin ripuliviestittÀjÀt olisi helppo blokata.
Tai ainakin nimimerkki, jonka kaivattukin tunnistaisi.
Vierailija kirjoitti:
KetÀÀn en sano lÀskiksi.
MÀ sanon mun yhtÀ kissaa. Mut ei sekÀÀn oikeasti lÀskin vuoksi pyöreÀ ole vaan odottaa pentuja.
No?