Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23015)
Jos nÀkisin kaivatun nyt kaatuisin varmaan maahan vollottamaan.
ĂitĂ€, kauniita unia! đ§Ąđ€
Vierailija kirjoitti:
JÀtÀn tÀmÀn vÀhÀjÀrkisten lapsiaikuisten ja tollojen ketjun.
HyvÀsti.
Toihan se on tÀmÀn ketjun pointti. VÀhÀn kuin pallomeri pikku kÀnnissÀ.
Voisit tulla vÀhÀn potkimaan mua kun lojun sun alla ja sanoa jotain tyyliin "kokoa itsesi".
Vierailija kirjoitti:
Unelmaversio on siitÀ kÀtevÀ, ettÀ siihen ei tule naarmuja ja se on aina uudenveroinen. Se ei satuta, se ei kosketa, sen kanssa ei tarvitse edes tavata, saati elÀÀ. Kiiltokuva hymyilee aina ja on koska vain saavutettavissa - unelmissa.
Se ei moiti, hauku, ilkeile, pahoita mieltÀ ja se lÀmmittÀÀ sydÀmessÀ.
Vierailija kirjoitti:
Voisit tulla vÀhÀn potkimaan mua kun lojun sun alla ja sanoa jotain tyyliin "kokoa itsesi".
OotsĂ€ mun sĂ€ngyn alla? đŹ
Pakko avata joku sapphic masokisti deittiprofiili kohta. Miten tÀÀ pÀÀsi nÀin pahaksi
IkÀvÀ. Olet rakas. Kaipaan seuraasi.
HyvÀÀ yötÀ, tÀrkeÀ<3
Hanipöpölille hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia. đ
Oikein paljon unihaleja ja pusuja sinulle. đ€đ
Voisipa sut ottaa suihkuun mukaan. đ„°
Oon opetellut laskemaan kemiallisia kaavoja omatoimisesti. Olivat helpompia kuin olin kuvitellut ja hauskoja. đ
-M.K.K
Olin jo rakentamassa siltaa luoksesi, mutta mitÀ sinÀ menit tekemÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
PierettÀÀ kamalasti đ€
Anteeksi, etten osaa vielĂ€ olla parempi ihminen ja joudut katsomaan tĂ€tĂ€ kauhunĂ€ytelmÀÀ. HyvÀÀ yötĂ€ kuitenkin đ€
Vierailija kirjoitti:
JÀtÀn tÀmÀn vÀhÀjÀrkisten lapsiaikuisten ja tollojen ketjun.
HyvÀsti.
Huomiseenđ
Vierailija kirjoitti:
Olin jo rakentamassa siltaa luoksesi, mutta mitÀ sinÀ menit tekemÀÀn?
Vedit kilarit jostain ÀlyttömÀstÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olet olemassa, olet ihana tyyppi đ
Samoin. Niin sinÀkin. MitÀ se onkaan kun pÀÀstÀÀn vihdoin lÀhelle ja kosketuksiin?!
TÀÀllÀkin sama. PuolivuosikymmentÀ on kannattanut sinua nainen odottaa, ehkÀ? -sivustako
Vierailija kirjoitti:
PierettÀÀ kamalasti đ€
Huomenna hernaripĂ€ivĂ€, niin laitetaan duo pystyynđ
En suuttunut sinulle, vaan sille, josta luulin sen johtuneen ja sekin oli virhearvio. Kaikki siis ok.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun silittÀisin sua hellÀsti ja vetÀisin peiton tiukemmin meidÀn pÀÀlle ja sanoisin ettÀ nyt ei lÀhdetÀ seuraavaan vuorokauteen mihinkÀÀn. Toki tÀmÀkin tilanne pitÀisi tarkoin suunnitella ilman hÀiriötekijöitÀ ja huolta kaikenmaailman velvollisuuksista
Vierailija kirjoitti:
PyöreÀ pÀÀ tyynylle.
PitÀÀkö peitellÀ?
HyvÀÀ yötĂ€ kaunis đđ t. typerĂ€ laama đŠđđ