Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23015)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En löydÀ sinua tÀÀltÀ.
MinÀ olen löytÀnyt vaikka ketÀ. On siskoa, työkaveria, asiakasta, naapuria. EnkÀ kuvittele.
Kuuluisat viimeiset sanat ennen osastoa :D sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En löydÀ sinua tÀÀltÀ.
MinÀ olen löytÀnyt vaikka ketÀ. On siskoa, työkaveria, asiakasta, naapuria. EnkÀ kuvittele.
En nyt sentÀÀn noin sekaisin ole.
Harmittaako vielÀ kun jÀinkin lopulta eloon? Parempaa onnea seuraavan uhrinne kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En löydÀ sinua tÀÀltÀ.
Kattokaa nyt tÀtÀki kommenttia. TÀÀ on kyllÀ niin surkuhupaisaa touhua.
Niin sinĂ€kin đ
Vierailija kirjoitti:
En löydÀ sinua tÀÀltÀ.
Sulattelen aivoja peiton alla, tiktokin parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En löydÀ sinua tÀÀltÀ.
MinÀ olen löytÀnyt vaikka ketÀ. On siskoa, työkaveria, asiakasta, naapuria. EnkÀ kuvittele.En nyt sentÀÀn noin sekaisin ole.
TeillÀ on mahtava sarkasmin taju, bros.
Vierailija kirjoitti:
On kai turhaa toivoa, ettÀ reagoisit tunnisteellisiin ja antaisit minulle sen, jonka olen sulle antanut jo iÀt ajat sitten.
MinkÀ olet antanut?
Vierailija kirjoitti:
En löydÀ sinua tÀÀltÀ.
Kutistuin pesussa
Kauniita ja suloisia unia kaipaamalleni naiselle đ
n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En löydÀ sinua tÀÀltÀ.
MinÀ olen löytÀnyt vaikka ketÀ. On siskoa, työkaveria, asiakasta, naapuria. EnkÀ kuvittele.En nyt sentÀÀn noin sekaisin ole.
MinÀ en sen sijaan kehun ironian tajuasi. En muuten ole varma, onko kommenttisi sarkasmia noin niin kuin lajina.
Ollut vÀsy tÀnÀÀn, en jaksanut lukea eilisiÀ viestejÀ tai reagoida niihin vielÀ, niin mukavia kuin olivatkin, ajatellut siua kuitenkin kaiken aikaa ja toivonut rinnallein , ikÀvÀ ja kaiho kova. Tulisit elÀmÀÀni. Naiselle lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En löydÀ sinua tÀÀltÀ.
TeillÀ on mahtava sarkasmin taju, bros.MinÀ en sen sijaan kehun ironian tajuasi. En muuten ole varma, onko kommenttisi sarkasmia noin niin kuin lajina.
Ei varsinaisesti, mutta valitsin kÀyttÀÀ sanaa. Mutta sama se, mitÀ termiÀ tÀÀllÀ kÀyttÀÀ. Puolet on niin sekaisin, etteivÀt edes tiedÀ onko nyt kesÀ vai maanantai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En löydÀ sinua tÀÀltÀ.
Olisi ollut ihan selvÀÀ sarkasmia ilman tuota "enkÀ kuvittele". Sivusta
Jos tÀmÀ olisi laihdutuskuuri, olisin luuviulu.
On hyvÀ sulautua jÀrjettömÀn kaipailun ketjuun. TiÀltÀ ei kukkaan löyvÀ.
Vierailija kirjoitti:
En löydÀ sinua tÀÀltÀ.
Et niin koska ootan sinua kotonani. Rakastan sinua, edelleenkin. MeidÀn pitÀisi tavata ja puhua, viimeinkin.
HyvÀÀ yötÀ rakas nainen kun menet.
On kai turhaa toivoa, ettÀ reagoisit tunnisteellisiin ja antaisit minulle sen, jonka olen sulle antanut jo iÀt ajat sitten.