Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23015)
JÀisellÀ kelillÀ voisi retkiluistella vesireittejÀ pitkin lÀhemmÀs kaivattua, kun hiihtÀmÀllÀ ei nyt pÀÀse. Joten hankiralliksi menee.
Vihdoin pÀÀsen yli tÀstÀ. Fucking yes
Unohdin, ettÀ ihastun mielikuvitukseeni, enkÀ niihin oikeisiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu oli muhun jossakin vaiheessa ihan todella ihastunut. SiitÀ ei ollut epÀilystÀkÀÀn. Mutta koskaan en voinut lÀhteÀ viemÀÀn juttua mihinkÀÀn. Koska niin monta asiaa olisi mennyt vÀÀrin. Silti olen ihaillut hÀntÀ kaikki nÀmÀ vuodet. Ja tietyllÀ tapaa rakastanutkin. Uskoisin, ettÀ on vielÀkin upea ihminen. <3 (naiseltapa tietysti, naiselle)
En ihastunut, mutta rakastan ihmisenÀ. Ei mitÀÀn seksuaalista tms.
naiselta naiselle myös
En myöskÀÀn ihaillut. Sivusta naiselta.
Aurinkonaiselta^ en ihaile mitÀÀn tÀssÀ. En teitÀ enkÀ ketÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Reipasta aamupÀivÀÀ kaivatulleni !
Kiitos samoin sinnekin.
Nyt voisi kokeilla hankikantoa tai vihdoin niitÀ suksiakin.
I still dream about you every night đ±đŸđ€.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko, ettÀ hÀn olisi kissastaan luopunut, ettÀ pÀÀsisi sinun kanssa asumaan? Ei. Ei koskaan. SitÀ ei tapahdu,
SinÀhÀn inhoat koiria ja kissoja. Ja ne sun vuosikymmenten piirtyneet tapasi kaikessa. EhkÀ itsekin viimein tajuat, ettÀ olet itse se vaikea henkilö. Joustamaton!
Siksi olet aina asunut yksin.
TÀmÀ on niin metaforallisesti minulle vaikkei olekaan.
đ€Ł
Vien tÀmÀn joustamattoman junan vielÀ perille alkuperÀiseen unelmaani.
Haluaisin lopettaa tÀmÀn kunniallisesti. Haluan ainakin, ettÀ he tietÀvÀt kuka oikeasti olen. En ole niin tyhmÀ kuin ehkÀ luulet tai haluaisit uskoa, koska se helpottaisi sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vihdoin pÀÀsen yli tÀstÀ. Fucking yes
Sounds good to me. Ww
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu oli muhun jossakin vaiheessa ihan todella ihastunut. SiitÀ ei ollut epÀilystÀkÀÀn. Mutta koskaan en voinut lÀhteÀ viemÀÀn juttua mihinkÀÀn. Koska niin monta asiaa olisi mennyt vÀÀrin. Silti olen ihaillut hÀntÀ kaikki nÀmÀ vuodet. Ja tietyllÀ tapaa rakastanutkin. Uskoisin, ettÀ on vielÀkin upea ihminen. <3 (naiseltapa tietysti, naiselle)
naiselta naiselle myös
Et sitten ole (ex-)kaivattuni. KyllÀ hÀn minua ihaili ja piti todella paljon, aivan kuten minÀkin hÀntÀ. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiselta naiselle myös
Et sitten ole (ex-)kaivattuni. KyllÀ hÀn minua ihaili ja piti todella paljon, aivan kuten minÀkin hÀntÀ. Ap
En olekaan ja sinulle en tuota viestiÀni edes tarkoittanut, vaan sille joka sinulle vastasi.
N28 ei ihaile sinua vanhempi nainen.
Tuliko asia selvÀksi?
MikÀ meno? Tiukka etukeno?
Vierailija kirjoitti:
Tuliko asia selvÀksi?
Ihan sama, koska kaivatuni ei ole N28.
Vierailija kirjoitti:
Kumman ottaisit, miljoonien lottovoiton vai kaivatun?
Lottovoiton. Kaivatun olisin ottanut jo, jos olisin jotakin hÀnen kanssaan halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Taidan tietÀÀ kenelle se rakastan, mutta en kuitenkaan / ei mitÀÀn romanttisia tai seksuaalisia tunteita, on.
Valitettavasti ihan normaalin biologian omaavana ihmisenÀ en voi rakastua ihmiseen, jonka tunneskaala itseÀni kohtaan on huomattavasti ahtaampi kuin omani. Maalaan sateenkaareni muualle.
Onhan tuossa tietenkin myös vilpin mahdollisuus, mutta luuletko, ettÀ jaksan olla se, jonka kustannuksella koko aika leikitÀÀn, valehdellaan ja teeskennellÀÀn useammankin henkilön toimesta? No en.
No sit vaan ketju kiinni ja elÀt eteenpÀin. TeidÀn juttuhan on tolla kÀsitelty, se toinen ei halua ja se et jaksa kun se ei halua. Case closed.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko asia selvÀksi?
Jep. Sinulle se ei ollutkaan. Haluan vain, ettÀ hÀn tietÀÀ etten ole tyhmÀ. En katso lÀpi sormien tÀtÀ touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko asia selvÀksi?
Jep. Sinulle se ei ollutkaan. Haluan vain, ettÀ hÀn tietÀÀ etten ole tyhmÀ. En katso lÀpi sormien tÀtÀ touhua.
Semmoset harhat
Taidan tietÀÀ kenelle se rakastan, mutta en kuitenkaan / ei mitÀÀn romanttisia tai seksuaalisia tunteita, on.
Valitettavasti ihan normaalin biologian omaavana ihmisenÀ en voi rakastua ihmiseen, jonka tunneskaala itseÀni kohtaan on huomattavasti ahtaampi kuin omani. Maalaan sateenkaareni muualle.
Onhan tuossa tietenkin myös vilpin mahdollisuus, mutta luuletko, ettÀ jaksan olla se, jonka kustannuksella koko aika leikitÀÀn, valehdellaan ja teeskennellÀÀn useammankin henkilön toimesta? No en.