Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28 ei ihaile sinua vanhempi nainen.
Tuliko asia selvÀksi?
Ihan sama, koska kaivatuni ei ole N28.
Jep. Sinulle se ei ollutkaan. Haluan vain, ettÀ hÀn tietÀÀ etten ole tyhmÀ. En katso lÀpi sormien tÀtÀ touhua.
Semmoset harhat
TÀtÀ on jatkunut jo pitkÀÀn
Vierailija kirjoitti:
N28 ei ihaile sinua vanhempi nainen.
Tuliko asia selvÀksi?
Ihailetko minua?
Vierailija kirjoitti:
Muista, etten kirjoita sinulle ikÀvÀsti.
Muista ettet kirjoita mulle ollenkaan. TÀÀllÀ sanasi ovat yhtÀ tyhjÀn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
MikÀ meno? Tiukka etukeno?
KelipÀ yllÀtti sittenkin menijÀn. Suksi ei luistanut sujuvasti, sauvakin rikki. Ensi kerralla sitten tiukka etukeno, ja nyt lepo.
MitkÀÀn mussutukset ei sitten minulta. PitkÀÀn aikaan. Olen jo ymmÀrtÀnyt lopettaa. T. Vanhempi nainen, joka kaipasi liian pitkÀÀn nuorempaa naista.
Vierailija kirjoitti:
MitkÀÀn mussutukset ei sitten minulta. PitkÀÀn aikaan. Olen jo ymmÀrtÀnyt lopettaa. T. Vanhempi nainen, joka kaipasi liian pitkÀÀn nuorempaa naista.
MikÀhÀn niistÀ olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitkÀÀn mussutukset ei sitten minulta. PitkÀÀn aikaan. Olen jo ymmÀrtÀnyt lopettaa. T. Vanhempi nainen, joka kaipasi liian pitkÀÀn nuorempaa naista.
MikÀhÀn niistÀ olet?
En varmaan kukaan teidÀn kaipaajista/kaivatuista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28 ei ihaile sinua vanhempi nainen.
Tuliko asia selvÀksi?
Ihailetko minua?
Miten tÀssÀ maailmassa voisi?
Oma kÀsi uskollisin rakkain
Tumputtaja
Vierailija kirjoitti:
Oma kÀsi uskollisin rakkain
Tumputtaja
Tumppu pystyyn tÀÀltÀ
Vierailija kirjoitti:
Oma kÀsi uskollisin rakkain
Tumputtaja
Onnea teille đđ»
G: Ottaisitko mieluummin kaivatun vikoineen ja oikkuineen vai unelmaversion hÀnestÀ?
Vierailija kirjoitti:
G: Ottaisitko mieluummin kaivatun vikoineen ja oikkuineen vai unelmaversion hÀnestÀ?
Ei ole mahdollista joten hyödytöntÀ pohtia. Totta kai ottaisin mielummin tÀydellisen maailman kaikkinensa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ on jotakin tÀrkeÀÀ ja vaalimisen arvoista.
KyllÀ on, vaalittava kuin kukkaa kÀmmenellÀ ja sydÀmen sopukassa varoen.
JÀÀkö sinne?
Sivu
Vierailija kirjoitti:
G: Ottaisitko mieluummin kaivatun vikoineen ja oikkuineen vai unelmaversion hÀnestÀ?
En saa kumpaakaan, joten teoreettinen kysymys.
Heeeheheheeee ei miehet halua mitÀÀn tÀllaista!! Tuo on tylsÀÀ! Maksaakin liikaa! SinÀkö maksat mökit ja glögit? Onko edes kaljaa? Lapset on otettava mukaan sitten!