Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (21903)
Vierailija kirjoitti:
Joskus kun elÀmÀ menee sÀpÀleiksi, voit kasata siitÀ uuden palapelin mikÀ voi olla parempi kuin edellinen.
Tai sitten voi vaihtaa palapeliharrastuksen johonkin muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kun elÀmÀ menee sÀpÀleiksi, voit kasata siitÀ uuden palapelin mikÀ voi olla parempi kuin edellinen.
Silti se sÀpÀlöityminen on kestettÀvÀ. Siksi on helpompi pysyÀ vanhassa ja turvallisessa kuin hajottaa se, vaikka voisi olla parempaa tiedossa.
Olen varmaan loukannut sinua, mutta olet edelleen salainen ihasttukseni.
Jos kohtelet toista huonosti, niin et voi odottaa hyvÀÀ kohtelua itsellesi.
Ja sama myös toisinpÀin.
Vierailija kirjoitti:
Muksut kiusaa mua tÀÀllÀ, tuu pelastaa mut
Annas olla, kun kasvavat teineiksi.đŻ
ElÀmÀ on kuin shakkia, toiset suhaavat pitkin lautaa mielinmÀÀrin ja toiset taapertavat ruudun kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan loukannut sinua, mutta olet edelleen salainen ihasttukseni.
Varmaan, ehkÀ kukatietÀÀ.
Vastuuton haahuilee tekemÀttÀ mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni !
Samoin sinnekin ja rattoisaa olemista.
TÀstÀ on rattoisuudet kaukana.
Minulla ei koskaan ollut todellista vastustajaa, joten se on ihan sama miten suhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisin triplatohtori jos ois kÀyttÀny opiskeluun saman ajan kun sun ajatteluun ja sulle viestittelyyn
đ
Kaivatunhimo on valitettavasti suurempi kuin kunnianhimo
Vierailija kirjoitti:
ElÀmÀ on kuin shakkia, toiset suhaavat pitkin lautaa mielinmÀÀrin ja toiset taapertavat ruudun kerrallaan.
Joidenkin kanssa se on kuin shakkia, koska jollekin et voi koskaan paljastaa seuraavaa siirtoasi ja joidenkin kohdalla joudut olemaan aina askeleen edellÀ. Shakkilaudalla elÀminen eli taktikoiden ei ole pitkÀaikaisesti kovinkaan hyvÀksi kenellekÀÀn.
Seura,jossa on hyvÀ olla, tulee arvostetuksi, kuulluksi ja pidetyksi, on tÀrkein.
Kaivattu, olen pÀÀssyt susta vapaaksi. Menin ihan halpaan, kun luulin ettÀ olit myös ihastunut. Et ollutkaan yhtÀÀn, tyhmÀ minÀ. HyvÀÀ jatkoa!
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ nĂ€ytĂ€n ihan Sine'ad O'Connoriltađ
Kaivattu oli kyllÀ myös Sinead-hiuksilla. Ja on muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ nĂ€ytĂ€n ihan Sine'ad O'Connoriltađ
Kaivattu oli kyllÀ myös Sinead-hiuksilla. Ja on muutenkin.
SydÀn-emoji ei toimi?
Vierailija kirjoitti:
En odota mitÀÀn.
Joku toinen voi odottaa. Aika moni odottaa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ai. Mulle se on ollut fantasiaseikkailu.
Voiko ihanampaa naista olla kuin Yumini/Sayakani? Ei voi. Uhkea Blonditar on koko multiversumin hekumallisin <333333333
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten voi vaihtaa palapeliharrastuksen johonkin muuhun.
Palapelin sijaan voi keskittyÀ kestÀvÀstÀ materiaalista muovaamaan hajoamattoman monumentin.