Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (21948)
Vierailija kirjoitti:
Jos kohtelet toista huonosti, niin et voi odottaa hyvÀÀ kohtelua itsellesi.
Ja sama myös toisinpÀin.
Joitakin kohtelen samoin kuin he kohtelevat mua. Joidenkin kohdalla en vaivaudu edes siihenkÀÀn. Joskus on parempi kÀÀntÀÀ selkĂ€ ja ottaa "iskua siihen" kuin jÀÀdĂ€ jankkaamaan tai ottamaanđ© vastaan.
Vierailija kirjoitti:
En odota mitÀÀn.
MinÀ odotan. Vastavuoroisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ElÀmÀ on kuin shakkia, toiset suhaavat pitkin lautaa mielinmÀÀrin ja toiset taapertavat ruudun kerrallaan.
Joidenkin kanssa se on kuin shakkia, koska jollekin et voi koskaan paljastaa seuraavaa siirtoasi ja joidenkin kohdalla joudut olemaan aina askeleen edellÀ. Shakkilaudalla elÀminen eli taktikoiden ei ole pitkÀaikaisesti kovinkaan hyvÀksi kenellekÀÀn.
Seura,jossa on hyvÀ olla, tulee arvostetuksi, kuulluksi ja pidetyksi, on tÀrkein.
Jatkuvan shakin peluun vÀsyttÀmÀnÀ onkin hyvÀ pyyhkÀistÀ pelinappulat laudalta ja aloittaa puhtaalta pöydÀltÀ, ilman pelejÀ ja taktikointia. VÀlittÀen ja arvostaen, herÀttÀen luottamusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En odota mitÀÀn.
Joku toinen voi odottaa. Aika moni odottaa jotain.
Kukaan ei odota musta mitÀÀn tai tarvitse mua mihinkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus kun elÀmÀ menee sÀpÀleiksi, voit kasata siitÀ uuden palapelin mikÀ voi olla parempi kuin edellinen.
Silti se sÀpÀlöityminen on kestettÀvÀ. Siksi on helpompi pysyÀ vanhassa ja turvallisessa kuin hajottaa se, vaikka voisi olla parempaa tiedossa.
Tuo on muuten ihan totta.
"Ihmisen on helpompi hyvÀksyÀ oma kurjuutensa kuin hypÀtÀ epÀmukavuusalueelle ja kehittyÀ"- William Shakespear
Jep, vaikka aina ei ole kyse kurjuudesta. Voi olla ihan hyvÀ nytkin. En puhu omasta tilanteestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ElÀmÀ on kuin shakkia, toiset suhaavat pitkin lautaa mielinmÀÀrin ja toiset taapertavat ruudun kerrallaan.
Joidenkin kanssa se on kuin shakkia, koska jollekin et voi koskaan paljastaa seuraavaa siirtoasi ja joidenkin kohdalla joudut olemaan aina askeleen edellÀ. Shakkilaudalla elÀminen eli taktikoiden ei ole pitkÀaikaisesti kovinkaan hyvÀksi kenellekÀÀn.
Seura,jossa on hyvÀ olla, tulee arvostetuksi, kuulluksi ja pidetyksi, on tÀrkein.
Jatkuvan shakin peluun vÀsyttÀmÀnÀ onkin hyvÀ pyyhkÀistÀ pelinappulat laudalta ja aloittaa puhtaalta pöydÀltÀ, ilman pelejÀ ja taktikointia. VÀlittÀen ja arvostaen, herÀttÀen luottamusta.
Siirtoja yhtÀ kaikki, hyvÀtkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En odota mitÀÀn.
Minun kaivattuni ei halua tai tarvitse minua mihinkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirtoja yhtÀ kaikki, hyvÀtkin.
Pelaappa narsistin kanssa elÀmÀn shakkia. SiinÀ sitÀ taktikointia oppiikin ja kiven kovaksi tarvittaessa, ei heiluta pyörremyrskytkÀÀn eikÀ pirstaloidu sÀpÀleiksi, koska olet jo yhdestÀ hurrikaanista selvinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En odota mitÀÀn.
Sano yksi toiveesi, pohditaan miten tuemme sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En odota mitÀÀn.
Minun kaivattuni ei halua tai tarvitse minua mihinkÀÀn.
TiedÀn tunteen.
Vierailija kirjoitti:
VielĂ€kin Sinua đ€
Kuka tÀmÀ Sinua on? KÀykö hÀn tÀÀllÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En odota mitÀÀn.
Sano yksi toiveesi, pohditaan miten tuemme sinua.
Jaha, eka alapeukku ilmestyi jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan loukannut sinua, mutta olet edelleen salainen ihasttukseni.
Miten loukkasit hÀntÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VielĂ€kin Sinua đ€
Kuka tÀmÀ Sinua on? KÀykö hÀn tÀÀllÀ?
Mies. Ja senkun tietÀisi, mutta en usko.
Olen tÀydellisen turhake ja niin kyllÀstynyt kaikkeen. Haluan vain nukkua, mutta unetkaan eivÀt tuo mitÀÀn sisÀltöÀ
Kaikista huvittavinta onkin kun olet narsistin nappulana shakkilaudalla, mutta pyyhkÀiset pöydÀn puhtaaksi vieden voiton narsistilta. Mallista oppii, narsistiltakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En odota mitÀÀn.
SinÀ tykkÀÀt minusta tai itket ja tykkÀÀt -tyylisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En odota mitÀÀn.
SinÀ tykkÀÀt minusta tai itket ja tykkÀÀt -tyylisesti?
Tuo sivusta
I love you baby đ¶đ”đ¶đ”
VielĂ€kin Sinua đ€