Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa olet nähnyt sen räksynpesämiehen?
ÄLÄ vaan lähde täällä vastaamaan näille.
Vuosia vuosia sitten, yhden kerran. Sivusta
Ei, mielestäni oli nähnyt vilaukselta myöhemmin. Olisiko kesän lopussa tai syksyllä. Ehkä syksyn lopussa.
Kun minut kastelee purppura sade, olen valtias kaipuun valtakunnan, ikävääni ripottelen sekä mukanani sitä kannan.
Mulla on ollu lapsena neuroosi myös ainakin hengittämisestä, nielemisestä sekä silmien räpyttämisestä. Ihan normaaleista asioista jotka tapahtuvat automaattisesti. Taidan olla neuroottinen jollain tavalla edelleenkin.
Ihastukseni on onneksi tavoiltaan samanlainen kuin toi tyyppi silloin siellä x)
Hyvää yötä kaivatulleni !
"I never wanted to be a weekend lover, I only wanted to be somekind of a friend..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkinen vankila.
Outoa, Sielun pitää olla vapaa.
Ei se aina ole. Ei muuten olisi sellaista sanontaa kuin set your spirit free.
Sielu on aina vapaa. Sitä on sitten muuten jollain lailla jumissa, mutta sielua ei voi kahlita.
Se, joka rakastaa, haluaa elää toisen kanssa koko elämänsä. Joka päivä, joka ainoa aamu valitsee saman ihmisen aina uudelleen. Joka ilta haluaa nukahtaa hänen viereensä ja yöllä kääntää kylkeä siinä. Haluaa pitää kädestä, kun toinen jättää tämän maailman ja haluaa lopulta nimensä samaan hautakiveen. Onnellisia ovat toistensa saattajat.
Vierailija kirjoitti:
Se, joka rakastaa, haluaa elää toisen kanssa koko elämänsä. Joka päivä, joka ainoa aamu valitsee saman ihmisen aina uudelleen. Joka ilta haluaa nukahtaa hänen viereensä ja yöllä kääntää kylkeä siinä. Haluaa pitää kädestä, kun toinen jättää tämän maailman ja haluaa lopulta nimensä samaan hautakiveen. Onnellisia ovat toistensa saattajat.
Toi on sellasta elämänmittaista, ei huumaa ja kiimaa. Mä en ole ainakaan edes tavannut sellaista, toki se voi tulla ajan myötä eikä heti tietenkään vaan sitten kun on sitoutunut ja kiintynyt
Vierailija kirjoitti:
Se, joka rakastaa, haluaa elää toisen kanssa koko elämänsä. Joka päivä, joka ainoa aamu valitsee saman ihmisen aina uudelleen. Joka ilta haluaa nukahtaa hänen viereensä ja yöllä kääntää kylkeä siinä. Haluaa pitää kädestä, kun toinen jättää tämän maailman ja haluaa lopulta nimensä samaan hautakiveen. Onnellisia ovat toistensa saattajat.
Upeasti sanottu 🤍
Ei ole kaivattua. On vain muistoja heistä, jotka olisin halunnut elämääni. Tulevaisuuteen suhtaudun semi-optimisti. Uusien yhteisöjen tavoittamisen aika on lähellä. Aika elää kaukaista haavettani todeksi. Löytää 💕 Yumini 💕#^~^#
Eihän sulla ole koskaan aikaa eikä haluakaan tavata.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu tänne. Sori.
Kuuluu. Saan kaivata sellaista itsellenikin. Miksi se on sinulta pois?
Vierailija kirjoitti:
m92 rakastan sua
Vanhempi kuin minä!
Vierailija kirjoitti:
Eihän sulla ole koskaan aikaa eikä haluakaan tavata.
Tänään olen ollut koko päivän kotona.
m92 rakastan sua